Voor Zwaaiers en Nog-Niet-Zwaaiers

je hebt dus ook wannebe motorijders die denken als ze op een harley rijden dat ze stoer zijn!!! hier is dr zo eentje
:( :(

gwoon nog te beroerd om ff je hand omhoog te steken B|

veel geluk verder :Z en tip verkoop die plof van je en ga op je fiets sturen

DILLIGAF is an acronym for ...
* Do I Look Like I Give A F***?, Does It Look Like I Give A F**ck

gr. HD4ever :]
 
<>
blabla
Does It Look Like I Give A F**ck
<>

A Flick?

ie d0et maar. Ik zwaai wel zolang het kan, dus zwaai ik niet, dan heb ik ff geen tijd ;) We zitten toch met z'n allen op de weg.

Grappig btw dat veel HD onderdelen strak made in NIPPON zijn, net als me ouwe soes }) Superieure kwaliteit hoor...
 
Ik doe het met een vinger of twee!

Als je moe wordt van het zwaaien moet je eens afvragen of je niet teveel de weg van de ander volgt.
 
full

effe zwaaien
 
het verhaal is idd prachtig.
it the way it's ment to be.

een motor kopen om een stoer imago te hebben is idd triest.
blijft dit soort motorrijder wel lang op de weg?
ik denk het niet, een motor in de garage staan hebben zal voor hen belangrijker zijn dan er effectief op te zitten.

voor mij heeft een motor niets met stoerdoenerij te maken.
voor mij is rijden één worden met je machine, genieten van de omgeving en van de kammeraadschap van andere motorrijders of sympathisanten.

ik zal dus altijd groeten. waarom? omdat het een erkenning is.
net dezelfde reden dat als ik stap en ik kijk iemand in de ogen dan zal ik ook knikken. het maakt ons weer een beetje meer mens in deze drukke, eenzame wereld.

ik zal stoppen voor iemand met pech.
is het een harly, intruder, racer, ..... vespa.

willen ander mensen mij niet helpen?? tja, dat is dan pech voor hen.
mochten ze wel geholpen hebben dan vertrekken ze met een gevoel van warmte en waardering.
nu rijden ze maar eenzaam door.

laten we nu niet te veel nadenken van wie groet ik en wie niet. wees spontaan in die dingen.

als beginnende motorrijder zal ik in ieder geval de traditie verder zetten.
 
Sinds afgelopen maandag mijn A-tje en ik gebruik de hele week al de motor voor woon-werk verkeer. Als het weer van het week-end lekker is ga ik ook eens lekker toeren. In ieder geval heb ik tot nu toe steeds gegroet, en ik maak hierbij geen onderscheid tussen de motoren. Van motorscooter tot harley en van racer tot bankstel krijgen ze allemaal een handje van me. Op gisteren na, toen kwam een motoragent me tegemoet en dacht ik bij mezelf, daar zal ik maar niet naar zwaaien. Maar ik werd meteen afgestraft, ik kreeg een vriendelijk handje en heb maar heel snel teruggezwaaid. Ik was echt heel erg verrast hierdoor, maar het gaf wel meteen dat lekkere gevoel dat ik nu ook mag zwaaien, zelfs naar motorpliesies :D :] :W
 
Laatst bewerkt:
Tja...ik vrees dat ik 1 van die mensen ben die zelden zwaait... -O-

Heeft voor mij niks te maken met wat voor motor iemand rijdt, ik groet op straat de meeste mensen waar ik toevalligerwijs oogcontact mee maak en dat doe ik op de motor dan ook wel als het uitkomt...verder niet.

Ik ben niet motor gaan rijden voor het kameraadschap of een bepaalde lifestyle (wat die dan ook in moge houden...): ik rijd motor omdat ik het het beste gevoel ter wereld vindt en wat de rest van die wereld doet of vindt moet 'ie zelf weten.

Ik doe gewoon mijn ding en als je wil zwaaien that's fine en als je dat niet doet dan evengoed! :W
 
Sinds afgelopen maandag mijn A-tje en ik gebruik de hele week al de motor voor woon-werk verkeer. Als het weer van het week-end lekker is ga ik ook eens lekker toeren. In ieder geval heb ik tot nu toe steeds gegroet, en ik maak hierbij geen onderscheid tussen de motoren. Van motorscooter tot harley en van racer tot bankstel krijgen ze allemaal een handje van me. Op gisteren na, toen kwam een motoragent me tegemoet en dacht ik bij mezelf, daar zal ik maar niet naar zwaaien. Maar ik werd meteen afgestraft, ik kreeg een vriendelijk handje en heb maar heel snel teruggezwaaid. Ik was echt heel erg verrast hierdoor, maar het gaf wel meteen dat lekkere gevoel dat ik nu ook mag zwaaien, zelfs naar motorpliesies :D :] :W

Van iemand die zo recent zijn rijbewijs heeft zie ik liever beide handen aan het stuur...




;) (Gefeliciteerd trouwens. En o, ik zwaai niet terug hoor.)
 
Van iemand die zo recent zijn rijbewijs heeft zie ik liever beide handen aan het stuur...




;) (Gefeliciteerd trouwens. En o, ik zwaai niet terug hoor.)

Ik zal echt niet met 140 door de bocht gaan en dan even uitbundig gaan zwaaien hoor. Ik ben wel prettig gestoord, maar niet levensmoe. En eerlijk gezegd merk ik dat het terugzwaaien in het begin wat onwennig was. Precies, het stuur los laten, oei, oei. Maar nu zit ik al veel meer ontspannen op het fietsje en rijd het ook veel lekkerder. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan