Rotterdam Incorporated 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

JooGhum

MF veteraan
2 sep 2005
2.912
1
erasmus2.jpg


omdat het vorige topic; Rotterdam Incorporated vol is, gaan we hier vrolijk verder...


*O*
spacer.gif
:]
spacer.gif
*O*
spacer.gif
:]
spacer.gif
*O*
spacer.gif
:]
spacer.gif
*O*


in de planning

john shaft 8-) heeft het idee opgevat om in navolging en de Semi-XXL een heuse XXL rit te organiseren :}
Omdat de ervaring leert dat we er niet vroeg genoeg mee kunnen beginnen, het volgende voorstel: Ergens in september op een zaterdag of zondag de volgende XXL-rit. Mijn idee hiervoor zou zijn een rondje Friese en Groningse waddenkust en dan afzakken via de veenkoloniën. De start is in Harlingen en het einde in Hardenberg. Tot aan Harlingen is het rijksweg en vanaf Hardenberg (eigenlijk Zwolle) ook weer terug naar huis. Zijn we wel een goed daagje mee zoet.

Hoor graag jullie reacties.

Peter 8-)

De tocht
Peter gaat een route uitzetten in Noord Nederland.

Startpunt en tijd
We moeten nog beslissen of we er een meerdaags evenement van gaan maken door bijvoorbeeld een overnachting te doen in de jeugdherberg van Appingedam ;) of de stayokay van Winschoten òf dat het een lange dag sturen gaat worden met de nodige aanrij kilometers.

Ook moet er nog een datum voor deze rit bepaald gaan worden! Voorstel is ergens in september. Na zelf m'n agenda eens goed te hebben geraadpleegd kom ik er achter dat ikzelf waarschijnlijk niet kan in september :o maar zal toch maar een polletje starten

De Bikers
  • john shaft BMW K 1200 GT
  • Worldbeater Triumph Trident 900
  • JiP-ster Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace
  • Bloemm Honda XL 600 V
  • bouke Suzuki SV 650
  • Bakfiets BMW R 1100 RT
  • Paulus de Boskabouter BMW R 1100 RT
  • Trixz Yamaha TRX 850 [me="ovb *"][/me]
  • JooGhum Yamaha YX 600 of Ducati 900 SS Carenata [me="ovb *"][/me]





Semi-XXL rit / Bergsche Maas & Brabant / 3e Challenge
15 april 2007


Startpunt en tijd
Verzamelen vanaf 9.00 uur bij McDonalds Dordrecht
langs de A16, afrit 20 's-Gravendeel
vertrek 9.30 uur


De tocht
De Route was een verrassing. Er was wel bekend dat er 3 tussenstops zouden zijn, dat er bij de 2de tussenstop een gelegenheid was om te tanken en dat we daar extra lang zouden pauzeren zodat er een lunch genuttigd kon worden :9

De totale rit afstand was ongeveer 370 km en daar hebben we zo'n 9,5 uur over gedaan :o inclusief stops.

Hieronder zie je een screenschot van het tracklog dat is gemaakt tijdens de generale rit

1ec0914f016e333e29b6e5d7c84f1d05


Als je de route nog eens zou willen nakijken of rijden kun je een van de onderstaande documenten gebruiken door op de onderstaande bestandsomschijving te klikken met je rechtermuis knop en de optie 'opslaan als' te selecteren.


Google Earth bestand
(.kml)*
Mapsource bestand (.gdb)*
Routerol bestand (.pdf)**
* de credits voor deze bestanden gaan naar [me="vindtieleuk *"][/me]
** de credits voor dit bestand gaan naar [me="Trixz *"][/me]

hier nog enkele sfeerplaatjes van de verkenningsrit:

b4458bb156b04f6b5351f8ecdb03de54


3df5eee7130179c77c21d30d39159a17


5d1df3c587522bd6f3a2405fe2ea0cf0


4e1bf519146e4f21e7160f378427f057


ec0d123446197c15c4e4f3824bb67ccb


f971f80a1a2be08882579f257a8f43dc



De Bikers
  • Trixz Yamaha TRX 850
  • john shaft BMW K 1200 GT
  • Marc BMW R 1150 RT
  • Bakfiets BMW R 1100 RT
  • basti Suzuki GSX-R 750 K4
  • Bloemm Honda XL 600 V
  • mover Honda VFR 750 F
  • __MeNTaL__ Honda CB 500
  • vindtieleuk Yamaha FZ1 of Ducati 916
  • Kalimero Kawazaki ZX-10
  • + collega Suzuki GSX 1400
  • Snake II Buell XB12Ss
  • Scratch Suzuki GSX-R 600
  • + broertje Suzuki M1800R
  • Worldbeater Triumph Trident 900
  • Day-Walker Yamaha YZF R1
  • JooGhum Yamaha YX 600 of Ducati 900 SS Carenata
  • JiP-ster Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace
  • Paulus de Boskabouter BMW R 1100 RT
  • Patweb Honda CB 500
  • PJ Yamaha TDM 900
  • Makster Cagiva Raptor 650
  • leuke blonde vrouw Honda CBR 600 F -O-




Rotterdam Challenge / zondag 19 maart '06 / The Sequel

Foto’s 2e Challenge



De rit die eigenlijk op de 5e was gepland werd uitgesteld naar de 19e ivm winterse weersomstandigheden.

Startpunt en tijd
A16, afslag 18 Lage Zwaluwe/Zevenbergsen Hoek. Truckrestaurant. Pas helemaal vernieuwd. Is voor zowel noorder- als zuiderlingen goed bereikbaar.
Vanaf half elf verzamelen, 11.00 uur rijden.

De tocht
Een route van ca. 200 km, gelegen in Zuid-holland ten zuiden van de mooiste stad van Nederland. Stops onderweg om te eten etc. Voorrijder van de rit is John Shaft; de man die laat zien dat een veel te grote BMW best wendbaar kan zijn.

De Bikers
  • John Shaft
  • JiP-ster
  • mmcartoons
  • Aad900
  • Thijs_R1
  • TingTing
  • Trixz
  • Bakfiets + collega
  • JanD
  • Astonia
  • Ad/Z-1000
  • Basti
  • Marcules




Rotterdam Challenge / zondag 11 december '05 / First Edition

Foto’s 1e Challenge

11-12-05_kl.gif


De route is ruwweg 150 km. In dit jaargetijde komt dat dan al snel neer op een kouwe-klauwenrit, dus helm & handschoenen aanbevolen. Wil je meerijden? Laat het weten!

De Start
Start bij de Mac in Capelle naast de SMART-dealer, kunnen we ons eerst opwarmen voordat de rit begint. Vanaf 11.00 uur aanwezig, 11.30 vertrek!
Routebeschrijving naar startpunt:
Vanaf ring A16 afrit 25 Centrum nemen,
N210 richting Capelle, na een paar kilometer en een paar verkeerslichten
Rotonde links
Na 200 m op de hoek links de Mac

De Bikers
  • John Shaft / voorrijder
  • Mover
  • Dwip
  • Trixz
  • Aad900
  • Blacksoesie + duo
  • mmcartoons
  • Oppie
  • JiP-ster
  • Marcules / hekkesluiter
 
Laatst bewerkt:
nou vooruit dan Trixz... omdat JiP-ster zolang op zich liet wachten

straks ga je me ook nog vragen of ik dan ook maar gelijk even de 'semi' erdoor kan drukken...
:X :P


:W
 
Laatst bewerkt:
is de 24ste toch ?!

ik misschien... heb de zaterdag ervoor ook al een ritje, en moet misschien nog wat tijd vrij houden dat weekend andere leuke dingen O-)

:W
 
is de 24ste toch ?!

ik misschien... heb de zaterdag ervoor ook al een ritje, en moet misschien nog wat tijd vrij houden dat weekend andere leuke dingen O-)

:W
Ja die OBT-BBR rit. Ik had het gezien.

[me]vindtieleuk heeft helaas geen brik tot zijn beschikking.... B| [/me]
 
Ja die OBT-BBR rit. Ik had het gezien.

[me]vindtieleuk heeft helaas geen brik tot zijn beschikking.... B| [/me]
ik wel... maar die is momenteel brikkig om in te zetten voor de OBT-BBR :X

...wordt dus de mooi-weer-brommert


zeker nog niet in dat topic gekeken hoe ze daar over Buell en Ducati denken... :? 8-)
 
zeker nog niet in dat topic gekeken hoe ze daar over Buell en Ducati denken... :? 8-)
Eh, neen.

Wordt een Ducati 916 uit 1998 daar als een welkome brik gezien dan :?
Twijfelachtige eer hahahahahaha

[me]vindtieleuk zal het betreffende topic es ff gaan doorlezen[/me]
 
We zijn net terug van een weekje Engeland, nee niet met de Bikes, dat hebben we trouwens al een paar keer gedaan :Y
Maar we wandelen ook graag, dit keer Kustpaden in Cornwall en Devon en Dartmoor en Bodminmoor.

Dus laat die XXL rit maar komen :] heb er wel zin an. Misschien mijn vriendin deze keer ook :}
 
Nu wordt het echt tijd voor de Semi-XXL rit :] .. straks is het alweer winter en tijd voor de koudeklauwenrit :Y

We zijn net terug van een weekje Engeland, nee niet met de Bikes, dat hebben we trouwens al een paar keer gedaan :Y
Maar we wandelen ook graag, dit keer Kustpaden in Cornwall en Devon en Dartmoor en Bodminmoor.

Dus laat die XXL rit maar komen :] heb er wel zin an. Misschien mijn vriendin deze keer ook :}
Nou Trixz, je hoort het... werk aan de winkel !

dus even doordrukken nou die 'semi' i.p.v. je snor drukken ;)

Laat maar even een datum horen wanneer jij de semi zou kunnen rijden.
Vindt het wel zo leuk om em samen te rijden.
Het eerst volgende weekends dat ik zou kunnen is pas 14-15 en 21-22 oktober :o
Zullen we daar maar gewoon op inzetten? Of is er tegen die tijd al een mini-Trixz ¿? *D
 
Laatst bewerkt:
We zijn net terug van een weekje Engeland, nee niet met de Bikes, dat hebben we trouwens al een paar keer gedaan :Y
Maar we wandelen ook graag, dit keer Kustpaden in Cornwall en Devon en Dartmoor en Bodminmoor.

Dus laat die XXL rit maar komen :] heb er wel zin an. Misschien mijn vriendin deze keer ook :}
Hoi Aad,

welkom terug en in R'dam Inc. 2

:W
 
Nu wordt het echt tijd voor de Semi-XXL rit :] .. straks is het alweer winter en tijd voor de koudeklauwenrit :Y
Met een beetje geluk hebben we nog een kleine na-zomer...

kunnen we het mooi combineren tot een 'semi'-kouweklauwerit O-)
 
@ Day Walker - nog gefeliciteerd met je nieuwe bike, ziet er heel mooi uit en net weer ietjes meer paardjes als de R6 O-)

Ook nog maar ff een plaatje doen, hier Katja op een heuvel in Dartmoor

Foto-PUVJ4IAT.jpg
 
Laatst bewerkt:
nog even snel, voordat jullie de eerste pagina volzetten... en het hier tè blauw wordt :P

900SSc_2.jpg


O-)

ohw ja @ Day-Walker

mooie fiets, nog gefeliciteerd! :Y *O*
 
:P



[me]JooGhum moest even de laatste post van de frontpage zelf invullen om nòg meer blauw te voorkomen...[/me]
 
hee.. die ken ik!! Daar rij ik wel eens langs ergens in Oost R'dam :Y

maar daar zit geen MF stikkert op toch ?
 
@JooGHum
De Semi XXL...hmmmmm :9~ , maar ik moet toch écht forfait gaan geven om hem als voorrijder te rijden '( . I.v.m. baby-Trixie en mevrouw-Trixz is dit iets te veel gevraagd. In oktober a.s. gaat de TRX op 'stal' en staan we paraat voor 'le bébé' ;)

[me]Trixz die veel moeite heeft om de TRX te laten staan.... B|
[/me]


:] :] :] Rood met een beetje zwart....
Foto=SLOKD7KK
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan