swingarm choppe!

Zo ga ik dus men shovelframe ook verbouwen maar niet met het santee hardtailgedeelte, ik ga gebruik maken van een ander merk die gebruik maken van gegoten aspadden.Is wel vrij duur maar dan heb je ook wat
Zo lijkt het frame dan nog meer op een standaard hardtail frame
Die van nol is ook met gietstukken gemaakt
Dat is dat VG hardtail stuk waar je bijna een jaar op gewacht hebt...?
Wat een amateurs daar bij VG, niet te geloven.. dan was ie verstuurd, dan weer niet, dan toch wel...dan euh...shit,nee toch niet..amai... :X
 
Ik sprak ooit "the boss" aan van VG, en zei 'em dat ze wel "echt" goed gekeken hadden naar mijn Trike frame... hij antwoorde "ja leuk hé, kan je me enkele fotos van je trike mailen dan zetten we die op onze site"... :? :Z :Z :X
 
zo'n hardtail aanlasstuk is die ook te krijgen voor een xs 650?
kan het ook wel zelf maken maar mischien is zoiets ook interesant.
 
Dat is dat VG hardtail stuk waar je bijna een jaar op gewacht hebt...?
Wat een amateurs daar bij VG, niet te geloven.. dan was ie verstuurd, dan weer niet, dan toch wel...dan euh...shit,nee toch niet..amai... :X
Om eerlijk te zijn heb ik nog geen maar ik wist dat ze bestonden en heb onlangs bij jac één zien staan en heb er toen naar geinformeerd, het merk heb ik niet gevraagd maar wel de prijs en het viel niet echt mee maar ga binnenkort toch één bestellen maar moet eerst nog weten welk wiel ik ga gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ik sprak ooit "the boss" aan van VG, en zei 'em dat ze wel "echt" goed gekeken hadden naar mijn Trike frame... hij antwoorde "ja leuk hé, kan je me enkele fotos van je trike mailen dan zetten we die op onze site"... :? :Z :Z :X
Zo zijn er wel meer mensen die alles afkijken en er dan nog hun profijt uithalen ook :r
 
zo'n hardtail aanlasstuk is die ook te krijgen voor een xs 650?
kan het ook wel zelf maken maar mischien is zoiets ook interesant.

heb daar ook stad en land naar afgezocht maar volgens mij worden die niet meer gemaakt- sites zat die de ouwe advertenties ervan nog wel hebben maar bij navraag niet meer leveren ...
 
Ik heb het ooit voor mijn Triumph bij een smit laten maken.
Heb toen 85 gulden betaald. (1986)
Ik moest toen wel een tekeningetje met de maten geven.

Misschien eens bij een metaalbedrijf proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan