Twotacticalless

BMW K75 en vroeger 3x GT550,
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef gt550 het volgende:
Aaaaaaaah, nog een verknochte GTer![]()
........................................
....een heel verhaal..........................................................
Ik ben al aan het uitkijken naar een volgende. Voor als deze te veel olie gaat verbruiken.......
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef gt550 het volgende:
Die schokdempers zijn een stuk beter als er iets dikkere olie ingaat (sowieso uniek, olie wisselen in schokdempers). Verder nauwkeurig de druk in de gaten houden en dan kan ik er prima mee leven. Maar ieder zijn smaak....
quote:Lekker door GT-en. Zal eerdaags een fotootje plaatsen. Hoewel, ze zien er toch allemaal hetzelfde uit (de mijne is blauw). Windscherm en PortaPotti acherop. En daar heb ik nog heerlijke stinklelijke crosskappen bij. Blijven mijn handjes droog. En handvatverwarming, want de winter is mijn favoriete motorseizoen.
quote:Leuke site trouwens. We hebben de BX Slurbodiesel ook gemeen. Die van ons was een TRD uit 88. fijne auto, maar ik heb in anderhalf jaar nog nooit zoveel geld aan een auto verloren. Voor mij geen Citroën met bollen meer........
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:34 schreef Baksteen het volgende:
Baksteen heeft er sinds een paar dagen ook 1![]()
naast een BMW K1100RS, KTM 620 en Honda CB450S...![]()
![]()
'84, van oorsprong blauw, maar door de vorige eigenaar van een laagje zwart voozien, voor het betere "brik"-werk zeg maar![]()
![]()
![]()
Voor een prikkie gekocht ivm "niet cq slecht"lopen, maar dat is inmiddels grotendeels verholpen![]()

quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:50 schreef cwg het volgende:
[...]
Gefeliciteerd met de aanschaf (het is deze toch?) en het verhelpen van het slecht lopen. Wat heb je er aan gedaan? Carbs schoongemaakt?
Trouwens, volgens de kawasaki merkclub zouden alle GT's uit 1984 oorspronkelijk rood en niet blauw zijn.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:06 schreef sidecarracing het volgende:
[...]
@gt550: dus je gaat toch maar niet voor zo'n mooi Trident...?![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:18 schreef gt550 het volgende:
En van voren. Met die prachtige handkappen![]()
![]()
(Afbeelding)

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1