bedrading

weed

Die hard MF'er
22 jun 2006
607
0
roosendaal
wie kan mij helpen aan een bedradings schema van een vs700 intruder
dan kan ik uit zoeken wat er af kan en wat niet
 
was op zoek naar die simpele bedrading van een cb 750 maar kan de topic nie trug vinde wie wel? |(
deze zal ook wel te gebruiken zijn voor een gs750 ofnie?
mzzl john :W
 
Ik heb alleen alle boeken en DVD tjes van de gehele intruderserie t/m de 1800 aan toe en vanaf 1986 en mijn eigen heb ik niet ingekort, maar met de hand gemaakt, ff een plaat voor de dag krabbe van mijn gefixste VS 750 (heb un inmiddels weggedaan, en heb een andere soortgelijke wat zwaardere weer)

Black box bedoeld ie vermoedelijk het koolstof filter mee, wat achter aan de sizzybar hangt bij mijlenbakken, is in USA of Canada verplicht, je kan um niet ongestraft verwijderen! Je moet dan e.e.a afdoppen!

DSC00123.JPG


Dit was dat brik, in 94 gemaakt, rijdt nu volgens mijn laatste info omgeving Nieuw Amsterdam, maar die gozer kan niemand vinden die de carb's af kan stellen, ik deed dat op gevoel en goed, er zitten geen synchroonkabels op, en het zijn geen intruder carb's die erop zitten, alles is aangepast

DSC00132.JPG


DSC00130.JPG


Home made en kneed uitlaten zijn het ook, gewoon gevuld met zand, en buigen met de hydrauliek pers van www.erenka.com waar ik veel gereedschap haal
 
Laatst bewerkt:
2 jaar hobby/werk in de vrije tijd
Kostenfactor in 1994 iets meer dan 2000 guldens, alles "geritseld" en heel veel zelf gemaakt.
Stuur was 115 cm breedt met spiegels
 
ik heb een vs700 ingevoert maar ik ken geen black box vinden of iets in die richting
 
Globaal hoe ik dat gedaan heb.

Het bestaande laadcircuit en CDI gebeuren moet je intact laten
Dan opnieuw aan gaan leggen
Ander contact nemen, 1 tje van het soort wat bij doordraaien het licht aan zet!
Zodra je het contact op 1 zet, geeft ie ook stroom aan de benzinepomp, en ook aan je remlichtverklikker welke achter het voetpedaal zit

Zo ben naar het stuur alleen maar een verlichtling draad, en claxondraad nodig tenzei je ook nog knippers wilt
Een scahelaar op het stuur voor grootlicht/dimlicht en claxon, meer niet, de rest is absoluut kul.

Dus GEEN noodstop, koppelings verklikker, jiffygein, dat is allemaal overbodige luxe die alleen maar storing geeft

En naar achter je zitje, alleen maar kabel voor het achterlicht en het remlicht

Het klinkt simpel, maar zo simpel is het ook
En je kan alles wegbouwen, behalve let op de spanningsregelaar deze moet koeling hebben

De hele zekeringzoi kan ervan tussen en kun je , als je de knippers ook verwijderd, zekeren op 1 hoofdzekering van 15 ampere, zo hoef je bij een sluiting nooit ver te zoeken want er zit alleen maar verlichting en ee claxon en een benzinepomp op, meer hoeft immers niet.
 
dit is pas te gek goede info
BEDANKT :} :} :} :} :} :} :} :} :}

IK zal um nog wel een paar keer bewerken, maar veel mist er niet aan, maar gewoon aan info waar op te letten en hoe ik het zelf heb gedaan, maar ben net terug van varen, en dit wist zo 1,2,3 nog wel
 
Wat ook nog wel intresant kan zijn bij verbouw, standaard heb je een joekel van een accu erin.
Maar mijn 750 starte altijd probleemloos op een 10 Ampere accu (uit een GS 550 type 78) die zijn mooi klein en makkelijk weg te bouwen
 
Terug
Bovenaan Onderaan