Motorrijders omg. Kempen / Eindhoven Deel 6

P-Barry

MF veteraan
29 feb 2004
5.819
1
Omg. Eindhoven
Welkom in het Eindhoven topic!
Het topic voor en door motorrijders uit omgeving Eindhoven.

Over het algemeen hangt hier een clubje mensen rond dat regelmatig samen gaat rijden zowel op straat als op het circuit. Meestal wordt er tijdens de wekelijkse ritjes door de stamgasten van dit topic weinig gedrag vertoond dat door dhr Koos Spee wenselijk geacht wordt maar voor de toerders onder ons kun je hier ook wel een aantal mensen vinden die in zijn voor een rustig stukkie toeren (denk ik)...

Introductie van de stamgasten, zie onderstaand filmje:

Video: Compilatie topic Eindhoven.


full



Voorgaande delen:

Motorrijders omg. Kempen / Eindhoven deel 5
Gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven Deel4
gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven Deel3
gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven PART2
gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven
 
Laatst bewerkt:
Heb aan de mods (boten Spider en Baksteen _O- ) maar even gevraagd of deel 5 op slot mag... We'll see

Moek m'n favorieten weer aan gaan passen
 
*O* *O* *O* *O*
Het eerste deel waar ik van het begin af aan al bij ben
*O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Kijkt eens aan... Deel VI alweer... Het gaat errug snel hier, heb weinig nuttige bijdragen kunnen leveren aan deel V... Ik hoop dat dat deze keer zal veranderen en er heel wat meer posts van mij te vinden zijn :Y O-)
 
De motor mag dan misschien wel weg zijn (of in onderdelen in de garage staan...) Ik blijf lekker het Eindhoven-topic volgen. :Y

Ik zie jullie zaterdag wel weer
 
Wat zijn jullie een druktemakers zeg, pagina's vol posten en een nieuw topic openen als ik ff niet kijk. Ik heb trouwens ook tourist trophy op de ps2, is eigenlijk een gran turismo, maar dan met motoren, ziet er op zich best oké uit. Is alleen ff wennen in het begin, want met de auto's kon je lekker door het gras en zand rausen etc. en dat gaat nu dus niet meer zo goed :N
 
zo ook maar weer eens even reageren dan maar :)

maar zaterdag word het dus alleen eten en stappen of word er van te voren ook nog een rondje gekart voor de mensen die willen?

en waar gaan we nu heen?
en was dat al gereserveerd?
iemand route beschrijving om erheen te rijden?

zo dat was mijn nuttige bijdrage weer :9
 
zo ook maar weer eens even reageren dan maar :)

maar zaterdag word het dus alleen eten en stappen of word er van te voren ook nog een rondje gekart voor de mensen die willen?

en waar gaan we nu heen?
en was dat al gereserveerd?
iemand route beschrijving om erheen te rijden?

zo dat was mijn nuttige bijdrage weer :9
Hulde, de eerste nuttige opmerkingen in 60 posts :} :} :} :}

Enigste antwoord wat ik kan geven is
Rib & Steakhouse "The Longhorn" Oirschot
Eindhovensedijk 29 5688 GN Oirschot
Telefoon: 040-262 24 96

Zo krijg je het wel gevonden neem ik aan.

Ik denk dat je voor de overige vragen bij Ries moet zijn

-edit- gvd waarom lig ik nog nie in me bed, moet morgen weer vroeg (6.15) uit m'n nest -O-
 
Laatst bewerkt:
Stiekem een nieuw topic openen als ik lig te pitten. Het zou verboden moeten worden. . . B|

Maarreh ik wil ook in die collage van de openingspost!
 
Ik sta er lekker 2x op, net als ries, als je goed kijkt is ie ons kampvuurtje aan het helpen *O*

Volgens mij staat barry er zelfs 3x op, 1 wheelie, 1x op circuit en die afgeragde band van hem.
 
Ongeveer 7 uur bij de Long Horn, dit ligt tegenover de Legerplaats Oirschot, dit weet iedereen te vinden. We komen er regelmatig langs als we van Best-West naar Flight Forum rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan