Zadeltje.

oldskool

MF'er
11 mei 2006
160
0
meppel
Vraagje an de heren Zelf-bouwerts onder ons.. iemand wat info over t zelf bekleden/overtrekken v.e chopperzadeltje,zo'n kleintje je weet-wel..model 'bates' zeg maar. k Heb ze t wel s zien doen in zo'n Discovery uitzending maar ja dat gaat dan zooo snel,nu ben k dr zelf an toe en heb eigenlijk geen flauw idee waar te beginnen (naaimachine s ookal nie mijn vriend..) Misschien iemand die n artikel weet op t int.net?? of zelf ervaring heeft?? Of kent iemand van jullie een bedrijfje/handigert dat dat wil en kan doen ??

roept u maar...bij voorbaat dank voor t meedenken ! :Y
 
Je kunt je ook hier aanmelden. (Geldt voor iedereen natuurlijk...) Als je engels goed genoeg is...hebben ze hier enorm veel kennis over van alles en nog wat. Ook zadels. :Y

www.chopperweb.net
 
bedankt alvast-dat aanmelden en kijkje nemen daar op t chopperweb gaan we doen ,dank vr de link..
Goeie stofferder zit hier (meppel) ook wel alleen vraagt ze dan meteen 6 tientjes voor zo'n zadeltje overtrekken..
Plus dat ik liever zelf wil 'martelen '( s geen goed nederlands vrees ik,lees:'prutsen'..'klooien')dus k zoek maar es ff verder !!
 
Je slaat V tjes in de bodemplaat
Daar zijn ook tangen voor
Dan trek je de gewenste bekleding eroverheen en slaat de uitgebogen V tjes weer plat, dan klemmen ze af
Zo heb ik dat een paar keer gedaan, gaat prima
V tang kon ik lenen van de oude buddy overtrekker van Gebben, die gast woont in Staphorst is een vutter
 
Ik laat het altijd doen bij Schuro in Zwolle, zijn dezelfde lui die ook naast de Moor zitten op de gracht...
 
henkie kan veel mijn zadel heeft hij ook gedaan perfeckt
full
 
Laatst bewerkt:
Ben al druk an t knooien! Zadelpan van n ouwe puch-beetje (ver)buigen..stukkie foam opscharrelen ergens..heb al n paar ouwe engelse veren op t oog,k zie wel.k Kan me dr nooit een te grote buil an vallen want totaalprijs komt nu op 6 kwartjes ongeveer. Tja je bent n ouwe sjacheraar of niet! (nu maar hopen dat dhr.ultra geen dosjeetje over m i j gaat bijhouden ..k zou "het merk" / 'jullie nette motorrijers 'n slechte naam kunnen bezorgen heh met dat 2ehands gepruts van mij .. :+
 
Heej...zie de foto van je zadel n u pas (vanmiddag nog niet??) Netjes ziet dat eruit zeg..Vraagje :o p welke ranch woont die cowboy Henkie ??
(zal wel een paar centen kosten maar ziet er wel 'af'uit hoor !! ) Dank vr de foto.
 
Heej...zie de foto van je zadel n u pas (vanmiddag nog niet??) Netjes ziet dat eruit zeg..Vraagje :o p welke ranch woont die cowboy Henkie ??
(zal wel een paar centen kosten maar ziet er wel 'af'uit hoor !! ) Dank vr de foto.
volgens mij in Nieuw Buinen of daaromtrent...
 
henkie woont in nieuw buinen en prijs dat is varierend net wat wil je er op of wat voor motief er in moet.
je kan dat altijd bepraten met hem
 
Wellicht zijn er meer mensen geïnteresseerd; voor de zuidelijken onder ons:
Henk de hippie in Waalwijk
Bart Moonen (Two Moon) in Vught
Ellen Maas (Maas Motoren) in Heerlen
Ervaringen met alledrie zijn erg positief.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan