Bloemkooltreffen???

bartholomeus

Die hard MF'er
19 dec 2004
490
0
Medemblik
Wie kan mij meer vertellen over het bloemkooltreffen in Hoogkarspel.
Want dat is wel heel dicht bij mij in de buurt.(medemblik).
Mocht dat leuk zijn wil ik daar ook wel eens kijken.
 
dat is voor worstelaars met bloemkool oren treffen

full
 
Het is leuk treffen, maar het is op uitnodiging
Dat is opdat er geen slechtweer draaiboek is en de accomodatie beperkt
Voor volgend jaar heb ik de uitnodiging alweer, en het is steevast een mooi weer weekend, dus gaan.

Als je de foto's bekijkt zie je ook wel mensen uit Medemblik e.o.
 
Laatst bewerkt:
Het is leuk treffen, maar het is op uitnodiging
Dat is opdat er geen slechtweer draaiboek is en de accomodatie beperkt
Voor volgend jaar heb ik de uitnodiging alweer, en het is steevast een mooi weer weekend, dus gaan.

Als je de foto's bekijkt zie je ook wel mensen uit Medemblik e.o.


Leek mij ook wel gezellig :Y

O-)

:+
 
Het is leuk treffen, maar het is op uitnodiging
Dat is opdat er geen slechtweer draaiboek is en de accomodatie beperkt
Voor volgend jaar heb ik de uitnodiging alweer, en het is steevast een mooi weer weekend, dus gaan.

Als je de foto's bekijkt zie je ook wel mensen uit Medemblik e.o.
Ja, en ik zie ook een paar jongens van de Gringos-mc. Daar ik zelf zo`n 6 jaar lid van ben geweest. :Y Zal ff kijken ook ik ook een uitnodiging kan krijgen. ;)

Ik kan anders ook gewoon ff langs komen voor een biertje toch?
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, 1 van de jongens van mijn eigen forum zet ut op poten bij een oom van um achter thuis, en dat zijn alleen treffensgangers
De grond is daar verdomde hard om op te slapen
Bachus was er vorig jaar ook
Doelstelling is niet er een groot treffen van te maken want dat kan gewoon niet, kostprijs laag houden, dus geen extra tent, alleen een schuur
 
Geen idee, 1 van de jongens van mijn eigen forum zet ut op poten bij een oom van um achter thuis, en dat zijn alleen treffensgangers
De grond is daar verdomde hard om op te slapen
Bachus was er vorig jaar ook
Doelstelling is niet er een groot treffen van te maken want dat kan gewoon niet, kostprijs laag houden, dus geen extra tent, alleen een schuur

Ja ik begrijp het. ;)
Er zijn zat andere treffens. :9
 
Als het regent zal het in die klei of wat is het ook geen pretje zijn.
Is wel een goedkoop treffen, 1 bedrag en dat is incl zuipen, slapen en BBQ en alles wat je maar verzinnen kunt

Maar heb eerst weekend ga met de boot de Beulakker op, staat een mooi golfje nu met wind 8, kom Dinsdag terug, heb de kost voorlopig weer verdiend.
We gaan een feestje bouwen bij het middelste eiland van de 3 vlak voor st jans klooster, aan de aanlegsteiger, en boot is 10 meter nogwat, die kan ut wel hebben.
Ouwe trouwe Doerak 10
 
Maar heb eerst weekend ga met de boot de Beulakker op, staat een mooi golfje nu met wind 8, kom Dinsdag terug, heb de kost voorlopig weer verdiend.
We gaan een feestje bouwen bij het middelste eiland van de 3 vlak voor st jans klooster, aan de aanlegsteiger, en boot is 10 meter nogwat, die kan ut wel hebben.
Ouwe trouwe Doerak 10


............ hmmm, klinkt als een uitnodiging?



Zuidwestertje maar meenemen, daggik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan