Uit de oude doos..

En hij kon nog aardig meekomen op een "oude" Yamaha toen de rest al lang op RG500's reed.

Mooie foto's weer!!
 
Laatst bewerkt:
Had ik al gezegd dat ik dit een gaaf topic vind? :)

YESS
full



en we heb de zelfde vriendjes
full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Assen, voor het eerst in het rennerskwartier!1980

full

full

full

full

full


Grand Prix Zolder 1980? 81? Mamola won daar ik had pech met fotograferen er stond een paaltje bijhoorlijk in de weg!

full

full

full

full

full

full

full
 
:^

des te meer ik dat zie des te meer ik besef dat dit noooit meer terugkomt '( '( '( '(

Destijds kon men ook niet beseffen dat het ooit minder zou worden. (weet ik wel zeker, denk ik)
 
Laatst bewerkt:
nee helaas, de commercie maakt het allemaal kapot.

Ik heb destijds voor mijn verjaardag een dvd gehad van Wil Hartog met handtekening. Die keurde het gedrag van de heren coureurs al af mbt de toegankelijkheid voor de fans, en vond al dat er te veel geld in om ging...
 
nee helaas, de commercie maakt het allemaal kapot.

Ik heb destijds voor mijn verjaardag een dvd gehad van Wil Hartog met handtekening. Die keurde het gedrag van de heren coureurs al af mbt de toegankelijkheid voor de fans, en vond al dat er te veel geld in om ging...

Waren er toen al dvd's? ;)

Tja commercie maakt meer kapot dan je lief is. Dat wordt in de sport wel steeds duidelijker. VB: Wij betalen nu na voor de Olympische Spelen van Athene, terwijl een paar mensen daar stinkend rijk van worden. Zo ook Meneer Ecclestone en Dorna worden stinkend rijk in de racerij, terwijl de teams het hele circus niet meer kunnen bekostigen.... Tenminste zo zie ik het.
 
Laatst bewerkt:
haha scherp!

Je slaat de spijker op zijn kop! En maar regels verzinnen om het "makkelijker" te maken.

met een startveld van 17 rijders geef ik het nog 6 of 7 jaar voordat er niks meer van over is... :(
 
haha scherp!

Je slaat de spijker op zijn kop! En maar regels verzinnen om het "makkelijker" te maken.

met een startveld van 17 rijders geef ik het nog 6 of 7 jaar voordat er niks meer van over is... :(

:^

Misschien moet het maar zo zijn. En hebben we vanaf dat moment misschien de mogelijkheid dat alles weer wat meer in proporties komt: Zodat iedereen genoegen moet nemen met minder en het voor het publiek ook weer betaalbaar en misschien toegankelijker wordt.

Tijdens de Bikers's Classics heb ik me uitstekend vermaakt. De kosten waren E 35,- en dat voor 3 dagen. Alle marshalls, doktoren en vrijwilligers waren aanwezig. Ik dacht toen: wat is dit goedkoop of anders gezegd.... Wat worden we tijdens een normaal raceweekend toch genaaid met zijn allen tegenwoordig.
 
Voor mij is het nú al over , het interesseerd me nog maar half , als ik en GP mis op TV denk ik swa terwijl ik er voorheen een moord voor pleegde om het niet te missen.......
Ik ben niet eens naar de TT geweest ..... :X :?

Ik ben daarin niet alleen en dat bewijst wel dat men bezig is om een "nieuwe'' 2 takt klasse op te zetten .... O-)
 
Helemaal mee eens.
Het is voor de privé teams niet meer te betalen en met de huidige fabrieksteams
is onmogelijk om competitie te geven.
Jammer, heel jammer.
 
Helemaal mee eens.
Het is voor de privé teams niet meer te betalen en met de huidige fabrieksteams
is onmogelijk om competitie te geven.
Jammer, heel jammer.


Ja en dan stoppen ze ook nog met superbike om de MotoGP te kunnen blijven doen ......

Terwijl de WSB de meeste lol geeft ? :?

Owe ja en da dat gezeik op Simoncielli ! belachelijk !! begint op F1 te lijken ! die gozer doet nix verkeerd en is alleen bloed fanatiek en heeft geen eerbied voor de ''gevestigde'' orde

waar ie trouwens nog mee ge-minibiked heeft ........ :X
 
Laatst bewerkt:
Haha, eindelijk mede klagers gevonden _O-

Ik probeer meestal nog wel ietwat positief te blijven. Maar de laatste TT moest ik toch lachen op de winterdijktribune na afloop: We raken in gesprek met mensen boven ons. En allemaal maar klagen over die saaie MotoGP van tegenwoordig. De race was dit jaar ook weer slaapverwekkend overigens :Z

En roept er een: Volgend jaar, toch weer gaan he! _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan