Speed en Gein, 20 okt & 16 dec

Diddle

MF veteraan
5 feb 2004
6.856
2
Hilversum
Hallooow :W

Wilde jullie even op de hoogte houden van een leuk evenement dat binnenkort gaat plaatsvinden. Ik ga er samen met Michel heen (wij hebben VIP kaarten)

full


Speed en Gein bij Silverstone te Zwanenburg
"Deze avond gaan we knallend invullen met een nog bredere racelijn dan we al presenteerden bij de Kick-off; denk hierbij aan Bigfoots, motoren en tanks maar verder verklappen we nog niets. We beloven slechts dat u een onvergetelijke avond zult beleven.

Een avond vullend programma waarbij facetten zoals snelheid, tactiek, inzicht en (on)bereikbaarheid samen gaan. Er is een full fuelbike, en zij komen ook: www.sharkattack-dragracing.com

Nog nooit op een echte Dragster motor of auto gezeten? Waarom wordt er bij race wedstrijden gewogen? Ook dit zal deze avond beantwoord worden. Echter voor de gang naar het circuit moeten er een aantal obstakels overwonnen worden. Laat eerst je rijvaardigheid maar eens tot zijn recht komen op onze simulator. Lukt dit?? Dan op naar het volgende obstakel. Flipper op Speed in de daytona-flipperkast of één van de andere racy kasten die onbeperkt bespeelbaar zijn.

Voor hen die deze gang laten voor wat het is, zijn er onze heuse PITKATTEN zij wijzen een ieder de weg van het Poolbiljart, of onze Lasergame arena tot de weg naar het KLPD buffet. Dit Buffet is uitgestald in een door een ieder te kiezen Pitbox. Stel je eens voor je eigen Ferrari Pitbox of doen we het gewoon in de Daf SkyBox."

Je kunt dus ook poolen, lasergamen, karten en savonds is er een dj.
Er wordt geen entree gevraagd maar uiteraard moet je wel betalen als je wil karten ed. of van het buffet gebruik wil maken.

Je kunt ook VIP kaarten bestellen en dan krijg je:
All inclusive arrangement: a € 69,- p.p.

Aanvangst: 19:00 - 23:00 uur Einde
19:00 - 23:00 Onbeperkt Bier/fris/wijn/koffie/thee, Flipperen en Ludieke spelen
19:00 - 21:00 Onbeperkt Karten
19:00 - 21:00 Onbeperkt Lasergamen
20:00 - 22:00 KLPD-buffet
21:00 - einde Schumi-drive inn

Ik denk niet dat ik hier de website van de organisator mag promoten dus als je vragen hebt of meer info wil kun je me mailen (adres staat in mijn profiel).

Groetjes en misschien tot 20 oktober!! :}

Ps. Dit is wel een erg leuk evenement en in overleg met (dank aan) Spider mocht ik jullie hierop attenderen *O*
 
Laatst bewerkt:
shit zeg.. ga ik die dag al naar unholy alliance..(slayer, COB, In Flames) en 16 dec. vertrek ik naar barcelona...


klinkt tof.. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan