Twijfel

Een kleine zin uit iemand z'n post quoten en in een andere context plaatsen is het enige wat je kunt.

Waarom beantwoord je nooit eens een vraag? Waarom lever je nooit eens een constructieve bijdrage?
 
Waarom lever je nooit eens een constructieve bijdrage?
Ik bewonder wat goed is, heb daarnet een felicitatie gestuurd naar een brikkenproject. Als het een fout project dan schrijf ik dat ook; zo heb ik de tiener die een 250 cc blok in een chinese Gorilla wil bouwen afgeraden dit te doen.
 
Ik bewonder wat goed is, heb daarnet een felicitatie gestuurd naar een brikkenproject. Als het een fout project dan schrijf ik dat ook; zo heb ik de tiener die een 250 cc blok in een chinese Gorilla wil bouwen afgeraden dit te doen.
Waarom raad je zoiets af???
Dit kon wel eens binnen een paar jaar THE chopperbuilder of the century worden.
Je kan niet jong genoeg beginnen en dit gebeurd meestal met vallen en opstaan.
Hadden ze mij vroeger tegen gehouden dan had ik nu niet men eigen fietsen kunnen bouwen en repareren. :]
 
Ok Chris, U rijdt. Lees eens topic "gezocht 4-tact blokje" van Dinkyplay, die wil een 250 cc in een chinese dax-variant. Dat raad ik (en nog anderen) af.Die Dinkyplay (Olmo) uit Antwerpen zal wel geen chopperbouwer worden, ik ben dat ook niet maar ik weet wel wat verbouwen is.
 
leuk topic is dit aan het worden
full
 
Tja, wat is ultiem motorrijden? De een wil comfortabel naar Italie zoeven, de ander wil hard door de bocht en ik wil gewoon een kikke chopper hebben. Rijgedrag is bij mij ondergeschikt aan de looks (dat geldt voor bijna elke chopper rijden, maar bijna niemand geeft het toe).
Ik ben een HD fan en daarom is een HD choppert om voor mij wèl het ultieme motorrijden :Y

Dus nogmaals, ik zou een lange proefrit maken en dan naar je gevoel luisteren.
hard door de bocht.....enz enz en dat zeg jij??die kneedown een rotonde
neemt..hahaha :} :}

back on topic:ga zoals al eerder gesugereerd eerst een lekker proefrijden voor je je geliefde magna+een rib uit je lijf inruild voor een stuk amerikaans ijzer.
!maar! ga zeker verder kijken dan je neus lang is want er is meer dan alleen h-d
en ik weet het ik ben een triumph maniac maar daarnaast zijn er meer varianten
en zeker voor 12.500 euri's
 
Laatst bewerkt:
Nee, u solliciteerd er naar om zelf verbouwd te worden....
_O-
Misschien mag ik uw bedreiging op mijn persoon beschouwen als "ironie" zoals Knukkel het hierboven beschrijft.Pepe was wel rap om te reageren, hij voelde zich ook "betrokken": wie het schoentje past trekke het aan.Spijtig voor de TS die dit allemaal zal lezen.
:N Ik heb een H-D brik te koop (origineel kleur; zwaantjes-blauw, foto 1970)
 
Misschien mag ik uw bedreiging op mijn persoon beschouwen als "ironie" zoals Knukkel het hierboven beschrijft.Pepe was wel rap om te reageren, hij voelde zich ook "betrokken": wie het schoentje past trekke het aan.Spijtig voor de TS die dit allemaal zal lezen.
:N Ik heb een H-D brik te koop (origineel kleur; zwaantjes-blauw, foto 1970)
Ik snap der helemaal niks van.Zondagmorgen al aan de wiet?
Kan ik me haast niet voorstelle.Daar word je nl.lekker mellow van. :?
 
Misschien mag ik uw bedreiging op mijn persoon beschouwen als "ironie" zoals Knukkel het hierboven beschrijft.

Godverdomme wat ben jij een zieke kankerlijer man !

Een beetje NSB'er heeft nog meer gal in zijn donder dan jij, ik wil jou en je vieze vette patathoer wel es in het echt tegenkomen met je gore vlaamse mayonaisebek, kijken wie er ironisch wordt... :W
 
Oh enneh-meneer ultra...t o e v a l l i g HOG-member ??? Kreeg die indruk nl; lange toerritten, houd niet van 'samengeraapte bouwsels',praat met de welbekende aerdappel in den keel, en nogal snel onder de ondruk wanneer iemand es vloekt of van zich af blaft ...?? ;)
 
en in plaats van mij te bannen (wat toch wel weer gebeurd) zouden ze dat volgescheten belgiese palingvel moeten bannen, altijd te fucken en te nuilen met een bek vol stront en een leeg hoofd...
 
goeie god meneer bral wat een vocabulare
onerhand us iemes die durfd te prate vur de tie denkt hulde :} :} :}
wa zegt ie wa lulde _O- _O- _O-
laat dieje stomme bels toch verreke
 
Terug
Bovenaan Onderaan