Twijfel

yesssss, zullen we het OF ipv MF gaan noemen? *D Offtopic Forum *D

ik sluit me aan bij een aantal hier; voor mij is HD het ultieme rijden. Nee, het gaat de bocht niet door, nee het is niet onderhoudsvrij (dan koop ik wel een Shadow of Intruder) en nee het is niet snel, maar het rijdt als geen ander! En wat is er mooier dan een 1450cc stampend blok, in rubber opgehangen omdat het frame anders losscheurt? Een 1500cc rustig lopend blok in ieder geval niet!
Vergelijk een Fat Boy eens met een Midnight Star, een Road King met een Royal Star, een Road King / Electra Glide met een VL1500 Volusia... de keuze is makkelijk zat *D Harley 4 life :}

Dan is er nog de prijsvastheid... kijk eens wat een 20 jaar oude Harley doet en wat een 20 jaar oude Shadow/Intruder doet, om eens wat te noemen :)
 
Ik hou 't kort.
Gewoon de motor kopen waar je verliefd op word.
Niet na denken over waardevastheid of betrouwbaarheid.
En vooral naar niemand anders luisteren dan jezelf. :]
Oh :o ik zou 't kort houden. :X
 
ik zij toch dat het een leuk topic aan het worden is
full
 
Een vriend van mij (koekblik-freak) heeft laatst een Volvo-Amazon gekocht. Iedereen vertelde hem: roest, lekkage, veel onderhoudt....Op een gegeven moment zegt die kerel: Gek, ik hoor jullie alleen maar zeggen: Wat een mooie auto!
Moraal van het verhaal: vraag maar raak, je hoort toch alleen wat je wil horen. En als dat een HD is....Just go for it.
 
Pcies. gewoon rijden... daar gaat het toch om? En zie maar wat je het prettigste vindt. Ik moet wel zeggen, dat van de Harleys, ik persoonlijk de Fatboy nog wel 1 van de mooiste vind.
 
Ik heb besloten op mijm magna te blijven zitten,een fatboy is leuk maar het is toch geen MAGNA sorry.
Dat komt door dat geweldige V4 blok,hier kan niets tegen op.

Bedankt voor jullie medeleven.

Gr Elco.



 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan