In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand trouwens een dealer in omgeving 't Gooi die een beetje handelt in leuke aftermarket shit (uitlaten en zo)?? Ben op zoek naar een Bos dempertje (de superbike demper :9~ )
Ik heb mijn Bos Superbike bij Van Heerdt vandaan, die bestelt 'em op zijn beurt weer bij Bike Design. Gaat vrij rap, met een paar dagen is 'ie er wel.

Leuk pijpje om mee te posen tijdens meetings, maar voor rest totaal niet praktisch. Maakt gewoon véél te veel herrie.
In het begin wel leuk (iedereen kijkt je na :P ), maar op het laatst kijk je alleen maar in je spiegels en om je heen of er geen politie rijdt. Denk niet dat je veel kans maakt als je er mee gepakt wordt. (120 Db - 102 Db toegestaan = 18 Db te hard; met een beetje pech mag je 'em in Driebergen parkeren.)

Er is een 'db-killer' voor te krijgen, maar dat ding is meer voor de sier. ;)
Vraag me daarnaast ook af of 'ie wel leverbaar is voor jouw fiets, aangezien het een slip-on is.

Mgoed, Van Heerdt dus. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn Bos Superbike bij Van Heerdt vandaan, die bestelt 'em op zijn beurt weer bij Bike Design. Gaat vrij rap, met een paar dagen is 'ie er wel.

Leuk pijpje om mee te posen tijdens meetings, maar voor rest totaal niet praktisch. Maakt gewoon véél te veel herrie.
In het begin wel leuk (iedereen kijkt je na :P ), maar op het laatst kijk je alleen maar in je spiegels en om je heen of er geen politie rijdt. Denk niet dat je veel kans maakt als je er mee gepakt wordt. (120 Db - 102 Db toegestaan = 18 Db te hard; met een beetje pech mag je 'em in Driebergen parkeren.)

Er is een 'db-killer' voor te krijgen, maar dat ding is meer voor de sier. ;)
Vraag me daarnaast ook af of 'ie wel leverbaar is voor jouw fiets, aangezien het een slip-on is.

Mgoed, Van Heerdt dus. 8-)
Yo, thanks voor de reactie! Maar als ik het goed begrijp had jij zo'n demper erop zitten, maar heb je 'm er weer afgehaald vanwege de herrie??
 
Weet iemand wat ik ongeveer voor mijn motor kan vragen?
full

kmstd.: 16700miles
nieuwe accu
banden nog goed
heel klein beetje kapschade aan de rechterkant
en 25kw

Ik heb een hele mooi cbr 600f uit 1994 zien staan...

of kan ik beter deze houden? :?
 
Weet iemand wat ik ongeveer voor mijn motor kan vragen?
(Afbeelding)
kmstd.: 16700miles
nieuwe accu
banden nog goed
heel klein beetje kapschade aan de rechterkant
en 25kw

Ik heb een hele mooi cbr 600f uit 1994 zien staan...

of kan ik beter deze houden? :?
Ik heb geen idee, maar ik denk dat je op bvb marktplaats wel een redelijk idee moet kunnen krijgen.

En wel of niet doen? Waarom wel :?
Hoe lang moet je nog 25KW rijden?




















@ Yuri: Ding maakte helemaal niet zo veel herrie :N klonk gewoon erg goed 8-)
 
Jammer dat ik geen sleutel 8 bij me had, anders had ik je de tunnel uitgeblazen. :W :P
Ha d misschien wel tegen de regen gescheeld :P


Maar... hij klinkt goed, lekker hard :Y
Ik vinnem alleen niet zo mooi, maar als ik nu een andere ging nemen dan wist ik het wel *O*
 
Laat ik nou ook in 't Gooi wonen 8-)

full


Nog geen MF sticker op de plaat, maar dat komt nog wel... rij veel in de buurt rond in ieder geval !
Wel voorlopig nog duidelijk te herkennen aan de bergschoenen ipv laarzen B|
 
Laat ik nou ook in 't Gooi wonen 8-)

(Afbeelding)

Nog geen MF sticker op de plaat, maar dat komt nog wel... rij veel in de buurt rond in ieder geval !
Wel voorlopig nog duidelijk te herkennen aan de bergschoenen ipv laarzen B|
Welkom :Y

Mooie fiets, stikkertje hoort er idd wel op hoor :)






Gister nog ff gereden door het Gooi en de Mille getest..
:N niets voor mij. Gaat toch denk ik een R1 worden dan :Y
 
geen twin xtra?? hoezo niet...
Voelde niet helaam als mijn ding zeg maar...

Was een mille uit 99, misschien eens een wat nieuwere proberen nog?
Volgens de dealer maakte dat weinig uit.

R1 weet ik al van dat die voor mij goed is. Heb ik al op gereden (2004)
 
een mille uit 99 of uit 2003 zal wel degelijk schelen....maar als je een soepele 4 cyl gewend bent...is t lastig omschakelen naar een 2 cyl.
 
Ik vond het vermogen gewoon ook tegenvalen :X

Niet spannender dan de R6 iig :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan