In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
kuwon sekkah da je ut Meroflanie qomt
gewoon zeggen dat je uit Meroflanie komt.
dat is t accent in meroflanie, nog nooit van gehoord??
gekke jongen!
 
nou valt nog best mee.
of als je die MF sticker er op hebt zitten gewoon zeggen dat t Midden Frankrijk is _O-
 
nou valt nog best mee.
of als je die MF sticker er op hebt zitten gewoon zeggen dat t Midden Frankrijk is _O-
Sticker zit er bij mij zeker wel op. Dan maar een keer een bon, maar ik geloof dat het erg meevalt en dat je wel de kans krijgt het eraf te peuteren :X
Thuis snel weer een nieuwe erop :+
 
Sticker zit er bij mij zeker wel op. Dan maar een keer een bon, maar ik geloof dat het erg meevalt en dat je wel de kans krijgt het eraf te peuteren :X
Thuis snel weer een nieuwe erop :+
haha precies.
ach zo erg zal het wel niet worden, en anders geef je m een kick in zn ballen en scheur je weg }) :]
 
hahahaha.
ach ooit zal ik wel de wijsheid krijgen van Xtra.
als ik bij m in de inrichting zit en we samen eindelijk over dezelfde onderwerpen kunnen praten....
goeie tijden worden dat! :Y :Y
 
hahahaha.
ach ooit zal ik wel de wijsheid krijgen van Xtra.
als ik bij m in de inrichting zit en we samen eindelijk over dezelfde onderwerpen kunnen praten....
goeie tijden worden dat! :Y :Y
_O- leeftijd ;)


Kick in z'n ballen en dan scheur je weg :? zo werkt het niet als je slim bent
Maaaaaarr, probeer het eens als je eenmaal je motor hebt :Y
 
dat ga ik zeker (niet) doen
wat ik wel ga doen is :z
moet morgen namelijk weer naar school en dinsdag ga ik om 06.45 met school l naar de ardennen.
gutennacht
 
dat ga ik zeker (niet) doen
wat ik wel ga doen is :z
moet morgen namelijk weer naar school en dinsdag ga ik om 06.45 met school l naar de ardennen.
gutennacht
Zou ik idd niet doen ;)

Ga je nog wel snappen denk ik.



Slaap lekker en veel plezier in de Ardennen alvast :)

:W
 
Fuck man! Van het weekend was het echt superweer! Maar ik heb geen meter kunnen gummen, omdat ik me zus moest helpen met het verhuizen!! :( :( :(
Van de week ook geen tijd, aankomend weekend eerst een verjaardag en zondag vlieg ik om 07:45 naar Istanbul en blijf daar dan een weekje... Dus dan nog een week niet rijden!!! ;( (maar wel lekker beetje de toerist uithangen daar! :) )
Anyways, alles goed hiero? ;)
 
Laatst bewerkt:
Fuck man! Van het weekend was het echt superweer! Maar ik heb geen meter kunnen gummen, omdat ik me zus moest helpen met het verhuizen!! :( :( :(
Van de week ook geen tijd, aankomend weekend eerst een verjaardag en zondag vlieg ik om 07:45 naar Istanbul en blijf daar dan een weekje... Dus dan nog een week niet rijden!!! ;( (maar wel lekker beetje de toerist uithangen daar! :) )
Anyways, alles goed hiero? ;)

Misschien dat je morgen nog een stukje kunt rijden? Ik zag dat het daarna minder weer wordt, maarja, dan kan je ook motor rijden })

Wanneer kom je me weer spotten poikie? :]
Iemand nog tips voor goede laarzen in het zwart/wit/grijs die waterdicht zijn en het liefst redelijk warm :Y
 
Misschien dat je morgen nog een stukje kunt rijden? Ik zag dat het daarna minder weer wordt, maarja, dan kan je ook motor rijden })

Wanneer kom je me weer spotten poikie? :]
Iemand nog tips voor goede laarzen in het zwart/wit/grijs die waterdicht zijn en het liefst redelijk warm :Y

SIDI :Y
 
Iemand nog tips voor goede laarzen in het zwart/wit/grijs die waterdicht zijn en het liefst redelijk warm :Y
moonboots.jpg
 
Maareh, racelaarzen zijn niet waterdicht of warm... je zou wel gore-tex kunnen overwegen. :)

Deze heb ik zelf gehad; Oxtar TCS gore-tex:

65-768-.jpg
 
@Sp1ke, reed jij net op de s'gravelandse weg in Weesp?
nope,ik ben woonachtig in noord brabant,doordeweeks zie je mij niet zoveel in het gooi.in de weekenden wel,voor vrienden en familie enzo.

is er trouwens nog iemand die gisteren hart van nederland late editie heeft gekeken?daar zat ik wel in namelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan