In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
cool, ik ga denk ik ook zoiets doen, ik ga in ieder geval op me 17e al bij de politie werken, gewoon om geld te verdienen enzo en als het niet leuk is dan stop ik er gewoon weer mee.


Ik weet niet hoe het bij de politie zit, maar bij de KMAR heb ik getekend voor 5 jaar, stoppen als ik het even niet meer leuk vind zit er dus niet echt in.
 
Heb je nou voor 10 jaar getekend joh ? :P

Ben je gewoon begonnen bij de marechaussee?
Of zit je er al langer bij ? :)
 
Ben nu een paar maanden bezig, opleiding duurt 22 maanden, daarna nog 3 jaar en dan kan ik (en de baas) kiezen of ik (of de baas met mij) verder bij de Kmar wil of ergens anders ga kijken.

edit: stom niet gezien dat de vorige post dubbel was :+
 
Laatst bewerkt:
Oh een motoragent :]

Ik werd vorige week gelaserd (ik in koekblik) door een motoragent ...
Ik zat echt NIET op te letten, moest snel behangplaksel halen bij de bouwmarkt en zat met mijn gedachten mijlenver weg.
Zie ik opeens aan de rechterkant bij een bushalte een politiemotor staan en dnk automatisch "heej MOTOR!" :P
Komt er vanaf de rechterkant opeens een agent de straat oplopen met zijn ahnd omhoog, ik had hem echt NIET gezien en moest hard remmen ...
Komt ie aanlopen, deur open aan de passagierskant.

agent: "ik ben bezig met een snelheidscontrole blabla en je reed 63...
hoe kwam het?"
ik: ik zit met mijn hoofd bij de behangplaksel, we zijn aan het verbouwen ...
agent: " o dus al genoeg zorgen aan je hoofd dus... 63 is ook niet echt superhard dus ik zal het bij een waarschuwing laten"
ik: o super bedankt! motoragenten zijn altijd de beste, ik rijd zelf ook motor O-) *kwijl kwijl*
agent: "ah! dat is altijd mooi om te horen! topppie! *D , maareh, wel uitkijken volgende keer, we staan hier vaker te controlen ;) "
ik: }) :] 8-) *D O-) O-) O-) :W

zo daar kwam ik mooi onderuit })
maar goed dat ik niet met de motor was, dan was het zekers te weten meer als 63 KM per uur geweest ...
 
Oh een motoragent :]

Ik werd vorige week gelaserd (ik in koekblik) door een motoragent ...
Ik zat echt NIET op te letten, moest snel behangplaksel halen bij de bouwmarkt en zat met mijn gedachten mijlenver weg.
Zie ik opeens aan de rechterkant bij een bushalte een politiemotor staan en dnk automatisch "heej MOTOR!" :P
Komt er vanaf de rechterkant opeens een agent de straat oplopen met zijn ahnd omhoog, ik had hem echt NIET gezien en moest hard remmen ...
Komt ie aanlopen, deur open aan de passagierskant.

agent: "ik ben bezig met een snelheidscontrole blabla en je reed 63...
hoe kwam het?"
ik: ik zit met mijn hoofd bij de behangplaksel, we zijn aan het verbouwen ...
agent: " o dus al genoeg zorgen aan je hoofd dus... 63 is ook niet echt superhard dus ik zal het bij een waarschuwing laten"
ik: o super bedankt! motoragenten zijn altijd de beste, ik rijd zelf ook motor O-) *kwijl kwijl*
agent: "ah! dat is altijd mooi om te horen! topppie! *D , maareh, wel uitkijken volgende keer, we staan hier vaker te controlen ;) "
ik: }) :] 8-) *D O-) O-) O-) :W

zo daar kwam ik mooi onderuit })
maar goed dat ik niet met de motor was, dan was het zekers te weten meer als 63 KM per uur geweest ...
*O* :Y er zijn echt goeie bij :Y *O*
 
Zo ik kom ook maar weer is kijken. Net terug van een weekje Apeldoorn. Zit daar nu in de opleiding van de Marechaussee, en ik heb te horen gekregen dat de kans groot is dat ik na mijn opleiding bij een motorbrigade wordt ingedeeld. Kan ik eindelijk van m'n hobby mijn beroep maken 8-)
Hey :)

Klinkt goed allemaal man.
Lijkt mij ookwel wat, beetje spelen op de fiets en dik betaald krijgen.

Mag je dan in de winter wel met de auto hoop ik :?

:X
 
cool, ik ga denk ik ook zoiets doen, ik ga in ieder geval op me 17e al bij de politie werken, gewoon om geld te verdienen enzo en als het niet leuk is dan stop ik er gewoon weer mee.


Minimale leeftijd voor de politie is 18.
En je zit ook aan een opleiding van minimaal 1,5 jaar vast geloof ik, dus ff zomaar bijverdienen zit er niet in. En bij de motorpolitie kom je niet zomaar, daarvoor moet je over het algemeen eerst een aantal jaar "normaal" werk doen. Bij het KLPD zeker weten ;(
 
:^

Als je die adspiranten van de politie bij ons op de kazerne ziet lig je in een deuk, wat een arogante kwalballen
 
Zo Long time no see....

Hallo Gooi-People ben al een behoorlijk lange tijd niet meer op mf geweest maar ga er weer tijd voor vrij maken.
Je kent het wel druk druk druk en geen tijd meer om ff snel een berichie te posten.

Hoest hier met iedereen???
Geen zin om 100 pagina's door te gaan lezen dus als der nog grote happenings zijn geweest TEL ME!! en als der nog dingen gepland zijn ??? ( :) )

Ga aanstaande maandag ff me motor op oppimpen met een blokspoiler heb ik al een aantal maanden geleden gekocht maar had der steeds geen tijd voor same old story ;)

Ben van plan dan misschien komend jaar mijn motor te verkopen en ff te sparen en iets te kopen wat ik echt leuk en mooi vindt.

O ja Xiddy moeten eigelijk komende zomer wel ff die vor's gaan halen lijkt me erg leerzaam en leuk!!!!!!!!!

Nou ga jullie alleen vast weer vaker spreken.

Groeten Bob ;)
 
Minimale leeftijd voor de politie is 18.
En je zit ook aan een opleiding van minimaal 1,5 jaar vast geloof ik, dus ff zomaar bijverdienen zit er niet in. En bij de motorpolitie kom je niet zomaar, daarvoor moet je over het algemeen eerst een aantal jaar "normaal" werk doen. Bij het KLPD zeker weten ;(
nee t kan ook vanaf je 17e alleen kan je dan geen motorrijden of autorijden (duh) maar wel andere dingen doen, politie op scooter of op de fiets.
t is gewoon bijbaantje
 
iemand anders die mij binnekort achterop wil nemen?? niet doordenken.
heb namelijk zin om weer op de motor te zitten, was gister, vrijdag, naar assen en t was echt super vet. mn eerste x echt motorrijden en toch nog 160 gedaan, vind ik best netjes voor de eerste keer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan