Yamaha YZF 750R

ThomVis

Die hard MF'er
30 okt 2004
773
4
Den Haag
Maar eens een paar plaatjes van mijn "brik" hier dumpen.

frontom4.jpg

sideqf0.jpg

rearfp8.jpg

dashboard4yp.jpg
 
Leuk ding! Mooie kleur ook.

Kritisch opbouwende kritiek toegestaan?

Zo ja, misschien een superbikestuurtje, kont ophogen en een andere uitlaat? Komt ie denk wat beter uit.
 
Kritisch opbouwende kritiek toegestaan?
Altijd.

Zo ja, misschien een superbikestuurtje, kont ophogen en een andere uitlaat? Komt ie denk wat beter uit.
SB stuurtje heb ik aan zitten denken, maar de huidige zit vind ik wel lekker. Kont gaat zeker niet meer omhoog, dat Duitse gedoe vind ik niet echt mooi. Ieder zijn ding natuurlijk. Andere uitlaat gaat er een keer komen. Maar eerst hier gewoon op rijden en wat andere klussen (niet motorgerelateerd) doen.
 
Kont gaat zeker niet meer omhoog, dat Duitse gedoe vind ik niet echt mooi. Ieder zijn ding natuurlijk.

het is niet de bedoeling dat het een duitser word, maar dat de kont in lijn staat met de tank. nu is de hele zit gewoon te laag. zo te zien heb je het orginele subframe gebruikt.denk dat je een nieuwe moet maken. ik zal even een fotosoep maken om het je te laten zien oke? :9
 
het is niet de bedoeling dat het een duitser word, maar dat de kont in lijn staat met de tank. nu is de hele zit gewoon te laag. zo te zien heb je het orginele subframe gebruikt.denk dat je een nieuwe moet maken. ik zal even een fotosoep maken om het je te laten zien oke? :9
Kijk maar effen naar mijne, daar loopt de lijn van de tank mooi door naar de kont, en het is echt geen duitser hoor!!
Nadeel is alleen, en ik weet niet of jij hier de mogelijkheden toe hebt, je moet je subframe verzagen en opnieuw aan je frame lassen.
Ik kan je er altijd tips over geven, als je dit ooit nog wil doen.

Enne , welkom op dit forum, leuk om er een YZF 750 bij te hebben!

Grt Bob.
 
full

de kont zelf kan niet hoger wnat dan zit je haast bovenop je tank. maar iig de achterkant is in lijn...
+ een nieuwe uitlaat :9

owh en als de kont omhoog gaat, kun je beter ook een superbike stuur erop schroeven, want anders zit je te ver naar voren...it's up to you my friend :9
 
Laatst bewerkt:
full



Kijk, dit noem ik mooi in lijn, en beslist niet duits hoor.
Enne, het zit wel goed hoor....................
 
(Afbeelding)


Kijk, dit noem ik mooi in lijn, en beslist niet duits hoor.
Enne, het zit wel goed hoor....................
vind ik dus echt niet, kont staat iets te steil waardoor het er zo zelf gemaakt uitziet en dan zeg ik verder niks over de hoek van de demper ivm met alle andere lijnen in de bike.

Thomvis ik vind de kont er wel oke op zitten, niks mis mee want loopt erg moi in lijn met bijv het zichtbare stuk subframe. Alleen blijf ik je stuurkuipje net wat te hoog geplaatst vinden.
Mooi brommertje heb je.
 
kont staat iets te steil waardoor het er zo zelf gemaakt uitziet en dan zeg ik verder niks over de hoek van de demper ivm met alle andere lijnen in de bike.
Als dit er zo zelf gemaakt uitziet, tsja dan weet ik het ook niet meer!
Ik vindt dat de lijn goed is, enne wat de demper betreft: smaken verschillen, ik heb hem toen gelijk met het kontje gezet, en dat vondt ik absoluut niet mooi.

Grt bob
 
(Afbeelding)
de kont zelf kan niet hoger wnat dan zit je haast bovenop je tank. maar iig de achterkant is in lijn...
+ een nieuwe uitlaat :9

owh en als de kont omhoog gaat, kun je beter ook een superbike stuur erop schroeven, want anders zit je te ver naar voren...it's up to you my friend :9

dit staat idd 100 keer beter, en ziet er idd ook tataal niet duits uit! :)
 
Als dit er zo zelf gemaakt uitziet, tsja dan weet ik het ook niet meer!
Ik vindt dat de lijn goed is, enne wat de demper betreft: smaken verschillen, ik heb hem toen gelijk met het kontje gezet, en dat vondt ik absoluut niet mooi.

Grt bob

:^ ^

Als je een lijntje in paint maakt over de kont en de tank dan zal de lijn recht zijn :P . Bij TS is de tank een stuk hoger. Iets wat bij standaard productie motoren niet echt van toepassing is.


Maar ziet er gaaaf uit hoor :} :} :}

SBK stuur, kont omhoog dan heb je een superrrrrfiets :9~
 
Opmerkingen genoteerd en worden zeker gewaardeerd, maar de fiets blijft voorlopig zoals hij is. Kleine veranderingen hadden eventueel doorgevoerd kunnen worden, maar ik heb nu geen zin om een compleet nieuw subframe te maken. Of me te buigen over het idee om de uitlaat te verbuigen.

Laterz.
 
Opmerkingen genoteerd en worden zeker gewaardeerd, maar de fiets blijft voorlopig zoals hij is. Kleine veranderingen hadden eventueel doorgevoerd kunnen worden, maar ik heb nu geen zin om een compleet nieuw subframe te maken. Of me te buigen over het idee om de uitlaat te verbuigen.

Laterz.
Als je tzt tips nodig hebt dan meldt je maar!!
 
dat wat jij hebt ziet er zelfgemaakt uit die kont klopt in het lijnenspel totaal niet bij de rest.dat van bob is juist een mooi voorbeeld hoe het zou moeten, maargoed dat is mijn mening hier over
 
GEKOCHT?? neenee, een fighter kopen en dan mee posen
Na een total down, helemaal op eigen kracht gebouwd!(met natuurlijk wat hulp van derden)

En ik ben er trots op!!! :} :} :} :}

oke oke :9 rustig maar :P vergissing aan mijn kant dan, ik ben vast verward met een andere fighter die erop leek ofzo :9
 
Hoe staat het er tegenwoordig mee? Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er nog druk geknutseld wordt aan deze bike.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan