koppelingskabel

Tuurtje

Die hard MF'er
16 mei 2004
265
0
Belgie
Voor mijn shovel project heb ik een setje Evo hendels gekocht. Ik moet nu een koppelingskabel hebben met aan de voorzijde een aansluiting voor een evo en aan de achterzijde een aansluiting voor een shovel 4-bak.

Wie heeft er een goede en betrouwbare oplossing of wie kent een bedrijfje die deze kabels op maat kan maken.

Alvast bedankt!
 
[Voor mijn shovel project heb ik een setje Evo hendels gekocht]. Ik moet nu een koppelingskabel hebben met aan de voorzijde een aansluiting voor een evo en aan de achterzijde een aansluiting voor een shovel 4-bak.

Wie heeft er een goede en betrouwbare oplossing of wie kent een bedrijfje die deze kabels op maat kan maken.

Alvast bedankt!
 
Voor mijn shovel project heb ik een setje Evo hendels gekocht. Ik moet nu een koppelingskabel hebben met aan de voorzijde een aansluiting voor een evo en aan de achterzijde een aansluiting voor een shovel 4-bak.

Wie heeft er een goede en betrouwbare oplossing of wie kent een bedrijfje die deze kabels op maat kan maken.

Alvast bedankt!
In Assen zit een zaakje die alles op maat kunnen maken maar ik ben zo de naam ff kwijt...ik heb rooie gaskabel bij hem gekocht op een beurs, hij staat ook wel vaak op Vehikel enzo...(het schiet me straks wel te binnen hoop ik)
 
Je kon vroeger, toen het nog CJB was, gewoon kabels brengen met nippels er aan en dan verhaal van "dit moet aan dit en dat mot zo lang" etc....en dan maakten ze dat gewoon voor je...

Ik weet alleen niet of ze dat nog doen maar als ik het zo zie kan je gewoon een schets sturen met je verhaal erop dus dan moet het ook wel lukken.
 
Ja dat doen ze nog steeds!

Toevallig vrijdag mn kabelhandel daar opgehaald. Als je langs gaat krijg je zo'n monteur te spreken en die kun je precies vertellen wat je nodig hebt. Echt alles is mogelijk daar. En niet duur ook (kabel gem. 15 euro, remleiding 30). Vakwerk.
 
Perfect.....alleen een beetje ver bij mij vandaan....Toevallig iemand nog een adresje tussen Antwerpen en Rotterdam....
 
Zo'n kabelthe prop je toch in een enveloppe en klaar.Telefonisch ff de specificaties doorspreke. :W
inderdaad, de moeite zeker waard gezien de geleverde kwaliteit en prijs..

en wat andrea betreft... :W

3.jpg
 
Ha nee, heb een kopp kabel die niet fijn meer is, en heb van die sets waarmee ik ze op lengte kan maken enzo, dus ff vervangen.

Diek dag is het hier allang niet meer, tuf er vanavond maar eens langs, alles zit bij Redder, www.dedissel.nl en Kisteboer
 
Terug
Bovenaan Onderaan