Bugeater gevloerd...

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Onze vriend Anton de Bugeater is gevloerd door nierstenen...

Nou ligt ie onder de morfine in ziekenhuis...

Ik heb hem altijd al gewaarschuwd, een rubbermount Harley is foute boel, je moet staal op staal hebben, dan shaken die nierstenen wel kapot voordat er ongelukken gebeuren......

Steunbetuigingen en aanbiedingen aangaande pijnstillers en echte motoren kunnen naar anton.bugeaters@wxs.nl
 
Hij heb daar in Meppel geen email denk ik, mijn meisje werkt er

Maar Anton, sterkte, met een beetje mzzl de vergruizer
En anders uitzeiken, maar dat schijnt zeer te doen, maar wel weer overgaan, heb ut zelf nooit gehad, dus ken het alleen van horen zeggen

Sterkte kerel, en een spoedig verlies van die steentjes!
 
Waarschijnlijk heeft ie wat Snap-on spul mee en verbouwt ie de vergruizer zodat hij de hele zooi in een keer uizeikt. :Y
 
Das mooi klote.Sterkte!

(Maatje van me had ze. Poe poe...)

full
 
Welingelichte bronnen vertellen me dat hij reeds uit het hospitaal gegooid is (zal wel een te grote mond gehad hebben) en nu thuis op mag gaan knappen, sterkte aan vrouw en kinders dan maar ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat betekend wellicht dat ie thuis mag wachten op het moment dat de steentjes loskomen en gaan "wandelen"
En dat schijnt nou juist erg pijnlijk te zijn

Sterkte
 
Yep, 'zit alweer thuis, wachten op een verlossend gekletter uit de pot. En idd, ik kan je vertellen dat het geen pretje is, wat een hel, maar thank G. for morfine & diclofenac....
 
soms verpulveren ze (naar horen zeggen...) gewoon vanzelf to stof... dus, duimen maar..! En inderdaad, "A hardtail ride a day, keeps the doctor away..!" })
 
Leg een spons in het toilet.
Dan kletter je de pot iig niet kapot :X ;) })


Succes!!

heb het zelf niet gehad, maar hoor dat het pijnlijk is :X
Of hopen dat het 'vergruist' is :Y
 
Anton, een spoedig herstel geweest vanuit België!!

Geen ervaringsdeskundige, wel mijn zus vroeger over de vloer zien gaan!! AU, AU!

Sterkte!! ;)
 
idd sterkte ermee

m'n vader ooit onder het tapijt willen zien kruipen,
moest toen ergens diep van binnen nog wel gniffelen ook
(om dat kruipen dan.. zo'n pijn wens je niemand t0e)

oh en bewaar wat pijnstillers voor tijdens de kerst, joh.
met een g0ee cocktail moet 2de kerstdag wel te doen zijn.
 
Jongens, bedankt voor de steun.

Aangezien het nog niet erg opschiet '( , ga ik het daalproces van mijn steen des aanstoots maar op een wat high-tech manier aanpakken. Dit in plaats van de goed bedoelde adviezen als touwtjespringen, de trap op en neer lopen etc.

Nee, ik ga niet m'n verhuis-HD hartailen, maar met behulp van mw. Van Breukhoven moet het ook gaan lukken. Vanaf vanmiddag heb ik nl. de beschikking over een van haar "uitvindingen".

full


Op hoop van zegen, dan maar.

Hmmm, hoe zou een ape hierop staan? Ik krijg er in ieder geval een mooi kontje van, heb ik begrepen......
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
12
Weergaven
1K
Terug
Bovenaan Onderaan