Projectje SP1R

ik gok erop dat ie het frame niet gaat gebruiken :P

Gr.

weet wel zeker dat hij dit frame niet gaat gebruiken... :P der zijn toch veeeeeeeel mooiere frame's te vinden..

zeg is een blower op het blok niks? heb in drachten bij het sprinten een sp2 met blower gezien.....ding was echt beresnel. niet normaal.

en megavet geluid. :Y :Y :Y
 
zeg is een blower op het blok niks? heb in drachten bij het sprinten een sp2 met blower gezien.....ding was echt beresnel. niet normaal.

:^
Geloof dat ie zelfs E.K.geworden is.

full
 
weet wel zeker dat hij dit frame niet gaat gebruiken... :P der zijn toch veeeeeeeel mooiere frame's te vinden..

zeg is een blower op het blok niks? heb in drachten bij het sprinten een sp2 met blower gezien.....ding was echt beresnel. niet normaal.

en megavet geluid. :Y :Y :Y
Dat is de volgende stap inderdaad, maar eerst eens een mooi rijdende machine te krijgen. Dat is denk ik trouwens een SP1 blok, of een SP2 blok met koppelingdeksel van een SP1. SP2 heeft het volledige deksel van magnesium, en de SP1 alleen dat ronde deel.

Bjorn
 
SP blok staat in de woonkamer de pooltafel gezelschap te houden. Op me kamer staat een Soez 250cc 1 cil blok op de kast.

Heerlijk joh, op jezelf wonen...

Bjorn

haha, vrouwen zijn er wat minder blij mee met dit soort decoraties ;)

ikzelf vindt het pure kunst. naast die pooltafel zou nog een beertender moeten staan en het zou mijn perfecte woonkamer zijn :+

Anderszijds, ik blijf het project in de gaten houden, belooft wat!
 
Dat is de volgende stap inderdaad, maar eerst eens een mooi rijdende machine te krijgen. Dat is denk ik trouwens een SP1 blok, of een SP2 blok met koppelingdeksel van een SP1. SP2 heeft het volledige deksel van magnesium, en de SP1 alleen dat ronde deel.

Bjorn

zou iig echt een ander frame nemen. meteen 1 waarvan je weet dat hij goed stuurt, een sportmotor.
niks is rotter dan dat je klaar bent en een mooi ding gebouwd hebt en dan gaat rijden en het 10x niks is..... :N :N :N :N
 
ding draaide echt veel toeren vergeleken de harleys......die duc van jolink ook. veeeeeeeeeeeeeeel mooier dan een harley.

Mwwaa veel mooier...mwaa :N
Anders dat zeker.
Herkende dat ding (natuurlijk) niet.
Maar eens ff gaan kieken en 'n fotooske maken.
Heel,heel anders. Loeigaaf , dat ook. :}
 
Mwwaa veel mooier...mwaa :N
Anders dat zeker.
Herkende dat ding (natuurlijk) niet.
Maar eens ff gaan kieken en 'n fotooske maken.
Heel,heel anders. Loeigaaf , dat ook. :}

ha, meningen verschillen he. vind de harleys ook vet klinken, maar de andere toch net ff wat bruter.
 
Weer wat moois besteld!! *O*

ber_yam_7_2.jpg


Wel ietsje ander model, en 300mm. Rood uiteraard :P

Bjorn
 
Terug
Bovenaan Onderaan