Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan zul je een oranje moeten kopen..........alle 2 de oranjes hebben blanke poten....heel scherp gezien Ad :} :}
en als je dan toch een oranje koopt...
daar past deze heel mooi bij...:

full


de oudgedienden weten dat ik er vasthoudend kan zijn als het gaat om verkopen...remember the tankpads? O-)


90 euro mensen, een koopje! er zijn er toch zat met een oranje Z?
 
hier nog ff een updateje van mn ZBR streetfighter

ps mn Z1000 komt natuurlijk wel op de eerste plek

gr stefan
full
 
12-10-2006


schiet op hoor nog ff is het weer 1 April.

maar voorlopig dit weekend

704-01.gif



:] lekker rij weertje hoor :}
 
Heeft hier iemand een goede tip tegen beslagen vizier (buitenkant) in/tijdens mist rijden?

Hier is t in deze periode smorgens vaak erg mistig, en tijdens t rijden komt er steeds zoveel condens op mn vizier aan de buitenkant dat ik iedere 200 meter met mijn handschoen moet afvegen want ik zie anders geen reet meer. Iemand hier ervaring mee :?
Valt op zich niets tegen te doen; ik zet mijn vizier af en toe in de was. Het is dan onderweg vaak al voldoende even naar links en naar rechts te kijken om de druppels eraf te laten waaien.
 
Hier dan de foto's van de nieuwe Z en een paar van de B-King:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Kan er iemand bij de B-King de uitlaten en het achterkantje is weghalen met fotoshop, denk dat het er dan een stuk beter uit ziet.

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Stuurdemper:

(Afbeelding)

Ja ja 1300cc van de hayabusa:

(Afbeelding)

(Afbeelding)
Ik zie ook al verschillende soorten onderkuipje???? Is dat een accessoire? :?
 
Ik vind de nieuwe kleuren niet slecht, maar................
Dé kleur zit er (nog) niet bij!!! B| B| B|
Die kunnen we wel vergeten op de Z denk ik. Is alleen nog maar voor de supersport.......en dat terwijl je een supersport op een lekker bochtig weggetje helemaal zoek kunt rijden.....tot ie er groen van wordt... ;) :Y _O-
 
Heeft hier iemand een goede tip tegen beslagen vizier (buitenkant) in/tijdens mist rijden?

Hier is t in deze periode smorgens vaak erg mistig, en tijdens t rijden komt er steeds zoveel condens op mn vizier aan de buitenkant dat ik iedere 200 meter met mijn handschoen moet afvegen want ik zie anders geen reet meer. Iemand hier ervaring mee :?
dit: RainX, dan glijden de druppels er vanzelf af...

http://www.rainx.com/

verkopen ze bij de meeste dealers wel...
 
och waarom ook niet.
kan ik gelijk de laatste inrij km's maken.
en dan zal ik ook eens kijken of ik de vakantiefoto's vooe je gebrand krijg.
dan heb je die ook gelijk.

dat moet ik ook nog eens doen......waar is de tijd gebleven.....ik kom een uur of 5 per dag te kort :X :X :X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan