Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een dagje intermot gedaan. Lekker rustig nog.

Ook de nieuwe Z1000 gezien.

Het vermogen valt me een beetje tegen...
Lijkt er dus op dat alleen de looks gewijzigd zijn.

(Afbeelding)

Voor diegenen die het slecht kunnen zien/lezen: 125 PK dus.

Overigens zien die spuuglelijke uitlaten er in het echt wel iets beter uit. Verder is de metallic-lak van de zwarte Z1000 echt verschrikkelijke gaaf!

Dacht dat die vandaag pas begon, tot en met zondag (11 t/m 15)????
Ga er vrijdag naar toe, denk ik. :9~ :9~ :9~

Waar kan je daar trouwens het best/slimst parkeren (koekblik)???
 
Hier dan de foto's van de nieuwe Z en een paar van de B-King:

IMG_3399web2.jpg


IMG_3395web.jpg


IMG_3417web.jpg


IMG_3418web.jpg


IMG_3414web.jpg


IMG_3393web.jpg


IMG_3422web.jpg


IMG_3423web.jpg


IMG_3457web.jpg


IMG_3463web.jpg


IMG_3427web.jpg


IMG_3430web.jpg


IMG_3431web.jpg


IMG_3451web.jpg


Kan er iemand bij de B-King de uitlaten en het achterkantje is weghalen met fotoshop, denk dat het er dan een stuk beter uit ziet.

IMG_3503web.jpg


IMG_3507web.jpg


Stuurdemper:

IMG_3508web.jpg


Ja ja 1300cc van de hayabusa:

IMG_3522web.jpg


IMG_3370web.jpg
 
Dacht dat die vandaag pas begon, tot en met zondag (11 t/m 15)????
Ga er vrijdag naar toe, denk ik. :9~ :9~ :9~

Waar kan je daar trouwens het best/slimst parkeren (koekblik)???

Parkeerplaatsen staan overal in de buurt duidelijk aangegeven, wordt allemaal netjes geregeld door mensen met van die hesjes aan.
 
Sjesus.... die uitlaten van die B-king :X Dat KAN je toch niet mooi vinden :?

Bij de Z zien die zwarte kunststof delen op die uitlaat er ook niet uit.... onbegrijpelijk. Hij is te veel volgeplakt met plastik nu is mijn menig. Kan er nog niet enthousiast over zijn.

Het is wel mogelijk dat de 125 pks aan t achterwiel zijn, in de duitse motorbladen geven ze vaak ook de achterwiel pks op.

Al die rare, dikke uitlaten van de laatste tijd is wel een direct gevolg van de Euro-3 norm waar ze aan moeten voldoen. De nieuwe 1000 gixxer bijv. heeft ook weer 2 einddempers die erg dik/grof zijn.
 
Sjesus.... die uitlaten van die B-king :X Dat KAN je toch niet mooi vinden :?

Bij de Z zien die zwarte kunststof delen op die uitlaat er ook niet uit.... onbegrijpelijk. Hij is te veel volgeplakt met plastik nu is mijn menig. Kan er nog niet enthousiast over zijn.

Het is wel mogelijk dat de 125 pks aan t achterwiel zijn, in de duitse motorbladen geven ze vaak ook de achterwiel pks op.

Al die rare, dikke uitlaten van de laatste tijd is wel een direct gevolg van de Euro-3 norm waar ze aan moeten voldoen. De nieuwe 1000 gixxer bijv. heeft ook weer 2 einddempers die erg dik/grof zijn.
Mijne heeft ook een erg dikke einddemper...en voldoet aan de strengste normen voor.............................................

full











































straaljagers :P
 
deden ze dat in 40-45 ook niet :? :X

:+


De duitse soldaat vroeg: WO ist der Bahnhof?

Ik antwoorde: DO ist der Bahnhof!

Maar de Bahnhof was niet DO, maar Daar! Dat die soldaat in de verkeerde richting ging kan toch belangrijk geweest zijn voor de oorlog :Y

(Vrij naar Koot en Bie)
 
De duitse soldaat vroeg: WO ist der Bahnhof?

Ik antwoorde: DO ist der Bahnhof!

Maar de Bahnhof was niet DO, maar Daar! Dat die soldaat in de verkeerde richting ging kan toch belangrijk geweest zijn voor de oorlog :Y

(Vrij naar Koot en Bie)
die duitser vroeg aan mij : was sagen sie?

ik antwoorde : holzblocken....

hij wederom : was?????

ik : dat smeer je op je schoenen
 
als der nou iemand die oranje koopt, wil ik wel ruilen van vork, goud staat dan toch veel beter bij die uitlaten :Y
 
De duitse soldaat vroeg: WO ist der Bahnhof?

Ik antwoorde: DO ist der Bahnhof!

Maar de Bahnhof was niet DO, maar Daar! Dat die soldaat in de verkeerde richting ging kan toch belangrijk geweest zijn voor de oorlog :Y

(Vrij naar Koot en Bie)


Ja, ja..........

Zo hadden Ernie en Bert ooit een discussie;
vroeg Bert aan Ernie; "Ernie, wat doe jij daar?".
Zegt Ernie; "Ik ben niet dáár Bert; ik ben hier!!!".







:+ :+ :+
 
ernie kan bijna nooit slapen............ik ga nu proberen of het mij wel lukt :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan