toch maar weer proberen

Fatzo

MF'er
2 mrt 2004
178
0
Dongen
Ik had deze al bij "Te koop aangeboden" gezet, maar daar krijg ik wel verrekte weinig tot geen respons; vandaar dus hier bij "choppers".
Mijn meisje heeft na aanschaf Sportster een Honda Black Widow over. Dit is een 2-cilinder 750 cc fabriekscustom uit de grijze import, bouwjaar 2001. De vraagprijs is € 4.500,-.
Dit is dus geen dubbel topic, maar een poging om deze motor onder de aandacht te brengen bij een wellicht meer geïnteresseerd publiek.
misc
 
Enige tijd geleden ook al geprobeerd, maar daar kwamen ook niet veel reakties op. Misschien ligt het wel aan het type motor of aan het (einde van het) seizoen. Effe afwachten dan.
Of toch maar houden en pekelfiets van maken?
 
Ik zie geen foto maar vind het zo wie zo veel geld voor een 750.

Daar koop je ook een mooie 1400 intruder voor.
 
Mooi fietsje.

Ik vind hem zelf wel heel erg een schaamteloze HD-kloon maar hij ziet er netjes uit (op de foto....). De genoemde prijs lijkt mij "stevig" maar voor een goed onderhouden fietsje is het wel een reëele prijs.

full




P.s. Ik denk niet dat je hem zo laat in het seizoen nog gaat verkopen met zo'n prijskaartje. Ik denk dat je veel meer kans hebt in het voorjaar.
 
..Lijkt mij zowiezo een gegeven ; als je iets aanbied maar er komt weinig reactie - verlaag uw prijs !! Misschien vervelend maar zo werkt de markt nou eenmaal.. Wel veel succes met de verkoop gewenst. :Y
 
Ik zie geen foto maar vind het zo wie zo veel geld voor een 750.

Daar koop je ook een mooie 1400 intruder voor.
Je hebt gelijk, Pepe, maar niet iedereen wil en kan Intruder 1400 rijden. Deze had ik voordat ik mijn HD kocht.
full
Die heb ik 9 jaar gereden, en intussen meerdere malen verbouwd en gespoten; heeft destijds ook een heel artikel over in Custom Life gestaan. De koper heeft haar weer te koop gezet, want die kon er niet mee rijden :N :? vanwege de dikke achterband (230), terwijl ik ermee kon lezen en schrijven. Maar het is en blijft een VRAAGprijs, dus als iemand geïnteresseerd is, wat heb je er voor over?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan