Hulp bij operatie Intruder

Roelibaldi

MF veteraan
1 okt 2005
18.750
9
Belgicistan
Beste chopperaars,

Mijn eerste motor die ik kocht, heb ik nooit willen verkopen. Het betreft een Intruder 750 uit 1985. Echter met pijn in mijn ogen zie ik dat 't fietsje zienderogen staat te verpauperen. Ik rijdt er al meer dan een jaar niet meer op (mede doordat ik een vette andere fiets heb gekocht) en hij staat al erg lang stil. Ik dacht een leuke 'deal' gevonden te hebben met een 'vage kennis', maar die zak hooi komt zijn afspraken niet na! :(

Nu is mijn vraag of er iemand zin heeft om op (lowbudget-basis) mijn ouwe liefde in ere kan herstellen. Ben zelf absoluut niet technisch onderlegd en mis sowieso het gereedschap om hieraan te beginnen. Ook zijn alle ideeën erg welkom! Zelf zou ik wel een Oldskool-style erg vet vinden, maar met cardan-aandrijving is dat natuurlijk not-done...of toch wel?!

Ik hoop iets te horen...krat bier staat al te wachten!!! })

Roel
 
ik ben zelf bezig met de mijne.
is jouw blok nog in goede staat. voor mij was het ook me eerste motor en net me tweede motor verkocht en nu ga ik deze weer opknappen. maar heb onderdelen nodig.
dus ik weet niet hoe graag je hem wilt houden?

groet
en zet wat foto's erop dan kunnen we zien hoe erg de staat is zoals je zegt
 
ik ben zelf bezig met de mijne.
is jouw blok nog in goede staat. voor mij was het ook me eerste motor en net me tweede motor verkocht en nu ga ik deze weer opknappen. maar heb onderdelen nodig.
dus ik weet niet hoe graag je hem wilt houden?

groet
en zet wat foto's erop dan kunnen we zien hoe erg de staat is zoals je zegt
 
ik ben zelf bezig met de mijne.
is jouw blok nog in goede staat. voor mij was het ook me eerste motor en net me tweede motor verkocht en nu ga ik deze weer opknappen. maar heb onderdelen nodig.
dus ik weet niet hoe graag je hem wilt houden?

groet
en zet wat foto's erop dan kunnen we zien hoe erg de staat is zoals je zegt
't Is niet echt de bedoeling om 'm te verkopen, daarvoor heeft 't fietsje teveel sentimentele waarde voor mij! Maar ik heb ook geen idee wat je mag vragen voor een semi-wrak uit 1985 (blok is best OK)...en ik heb geen foto's van de huidige staat...

Ik wil 'm liefst gewoon opknappen, tenzij er een goed bod is (maar ik hoop op optie 1)
 
En dan proberen de ned talige versie op de kop te tikken
Die is heel zeldzaam, maar ik heb hem, en er moeten er meer zijn, kocht ik eens bij een verkoop van een inboedel van een garage, VS 600 t/m 1400 is dat, 900 nogwat pagina's dik
 
En dan proberen de ned talige versie op de kop te tikken
Die is heel zeldzaam, maar ik heb hem, en er moeten er meer zijn, kocht ik eens bij een verkoop van een inboedel van een garage, VS 600 t/m 1400 is dat, 900 nogwat pagina's dik
mooi boek is dat heh hhiihihihihi
 
Belachelijk voorstel dit :Y
:^


heb op school altijd geleerd dat iets:

A) meetbaar
B) reeël
C) haalbaar
D) Nog iets...

moest zijn, alvorens er enige kans op slagen zou zijn...nou, meetbaar is het wel (glazenbier/week), maar reeël en haalbaar :N

Ik wil een survival-bierfles...je weet wel, zo een met alles erop en eraan... :P
 
Wat is je plan Roel??

Laten opknappen door iemand?

Misschien wel interesse.... mail me anders maar eens...

EDIT: post enigszins aangepast..
:Y Liefst opknappen ja...kan er toch maar moeilijk afstand van doen! Helaas beschik ik over bar weing technische kennis....derhalve: SCHITTEREND AANBOD Gixxer Fighter :} ....zal jou eens even gaan mailen *O*
 
[off-topic]
mooie fiets, Roeli.
in je avatar.
Thanks mate....da's tevens de reden waarom ik nooit meer op de Intruder rij...als je kunt kiezen tussen die 2 dan is de keuze snel gemaakt!!!

Intruder moet de pekelfiets worden...of voor mijn meissie als ze eindelijk haar rijbewijs gaat halen....
 
intrutter zijn er zat verbouwd........op een foute manier
maar met de nodige vindingrijkheed is daar best wat moois van te maken

kunst van het weglaten is al de helft gewonnen.
gewoon strippen dat ding en gewoon een mooie rat van maken
met een aphangertje en een 16 inch voorwiel en de bijde uitlaten recterkant upswept fisshytail
achterspatbordje zo kort mogelijk
vering eraf en struts erussen
bankstel in de container en zelf een zdeltje inelkaar knooien(hoeft neit perfect0
zadeltas alleen aan de rechterkant met kenteken plus lampie
treeplankjes erop(zelf maken van betonplex en bekleden met traanplaat)
groot wit plaatje van eenschoppenaas op de tank(iedereen heeft al een kruis)

bus matzwart erop.


sick heeft eigenlijk nog nooit een verratte trudy gezien...ne die van pepe is te netjes

floris mischien?


knallen maar
 
Misschien niet helemaal volgens jou beschrijving, maar toch echt een stoere rat hoor.

(En van een forum member hier...)

full


O. En thnx *O*
 
Misschien niet helemaal volgens jou beschrijving, maar toch echt een stoere rat hoor.

(En van een forum member hier...)

(Afbeelding)

O. En thnx *O*
Dit is ook wel erg OK....matzwart heeft zeker wel wat...hoewel ik ook wel te porren ben voor een "foute" 70's style chopper met ape-hanger en glitterpaint...keuzes keuzes.... :)

Maar ik ben het Hacksaw-chopperhead eens dat het de kunst van het weglaten is die een motor mooi kan maken...
 
Hé matje zat laatst te denken, maak er anders een soort van kustom stickerbak van........

vb

100_1889.jpg


100_1894.jpg


Dus primer grijs en wat zwart, wat "stoere" auto en motor stickers erop en gaan met die b........ :]
 
Hé matje zat laatst te denken, maak er anders een soort van kustom stickerbak van........

vb

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Dus primer grijs en wat zwart, wat "stoere" auto en motor stickers erop en gaan met die b........ :]

Hé Robbert, ouwe Schwarzenegger....denkt toch niet dat ik Harley-stickers op mijn Suuz ga plakken?!?! :X

Maar op zich ook mooi i.p.v. spuitwerk: gewoon veul stickers!!! Héél veul!!!


Gisteren trouwens wat schroefjes vervangen van de Yamaha...breekt er zo'n kutbout af |( moeten we weer gaan zagen en boren en shit...
 
hé conan, bedoelde ook geen Hd stickers, maar had effe geen ander voorbeeld. Maar je weet wel net als op mijn pimpmobile die race stickers e.d. en dan een primer kleur zoals grijs of roest rood e.d. Lekker basic.
Dan kun je altijd nog een halve ape erop doen en een heel kort achterspatbord. Dat voor spatbord eraf en dan komen we al een heel eind..... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan