Hulp bij operatie Intruder

hé conan, bedoelde ook geen Hd stickers, maar had effe geen ander voorbeeld. Maar je weet wel net als op mijn pimpmobile die race stickers e.d. en dan een primer kleur zoals grijs of roest rood e.d. Lekker basic.
Dan kun je altijd nog een halve ape erop doen en een heel kort achterspatbord. Dat voor spatbord eraf en dan komen we al een heel eind..... :]
Ik snap 'm Mr.Hogan... :P ....ga volgende week waarschijnlijk de Intruder ophalen bij die mongool in Geldrop en dan eens kijken wat er allemaal mogelijk is met wat stickers en een slijptol...maar goeie plannen Rob!
 
Hé matje zat laatst te denken, maak er anders een soort van kustom stickerbak van........

vb

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Dus primer grijs en wat zwart, wat "stoere" auto en motor stickers erop en gaan met die b........ :]
Heb deze overlaatst int echt gezien en hij valt eigenlijk wel mee,maar dacht dat hij er toen een 12" apehanger had opstaan.
Ohja hij vond men motor wel intresssant 8-) :]
 
Geinig ding, op de tank & zadel combinatie na. Haalt de hele looks (= racey) onderuit.
Jammer, de rest klopt wel.

Als ik'm had, zou ik hem de Dromedaris noemen.
 
Ik snap 'm Mr.Hogan... :P ....ga volgende week waarschijnlijk de Intruder ophalen bij die mongool in Geldrop en dan eens kijken wat er allemaal mogelijk is met wat stickers en een slijptol...maar goeie plannen Rob!

En niet te vergeten 1 of andere primer spuitbus....... ;)
Kwil wel helpen als ge wilt.... :) Je weet wat ik kan met wat spuitbussen ha ha
 
Von Diest...je mag je ook uitleven met die spuitbussen op die vuile kl@#tz*k uit Geldrop!!! :(

Ga van 't weekend proberen de motor op te halen daar...ben benieuwd of dat zonder kleerscheuren gaat gebeuren!?! B|

En dan...kan het choppen beginnen (met de motor dan...)
Ik dacht dat het je oude intruder was :?
 
dat is inderdaad niet zo ver,dan kan ik mischien ook nog een steentje bijdragen bij de verbouwing van de trudie
 
Moet trouwens zo dadelijk naar een leuke party in men dorp, komen twee hollandse groepen spelen: Action in DC en Purple stranger (deep purple) Let ther be rock and lots of beer })
 
Leuke job, zit gewoon achter z,n pc op het MF 8-)
Valt wel wat te regelen, je laat maar iets weten en dan spreken we wel eens af om planen te smeden
 
Action in Dc rockt big time.............

En euh bestel maar wat spuitbussen dan zal ik een design verzinnen....... en eens kijken wat voor stickers er nodig zijn, komt helemaal goed. Nu nog een leuke halve ape ofzo en dan is het beeld compleet ha ha.

Ik ga je zien mene vriend :]
 
Action in Dc rockt big time.............

En euh Roelie bestel maar wat spuitbussen dan zal ik een design verzinnen....... en eens kijken wat voor stickers er nodig zijn, komt helemaal goed. Nu nog een leuke halve ape ofzo en dan is het beeld compleet ha ha.

Ik ga je zien mene vriend :]
 
Action in Dc rockt big time.............

En euh bestel maar wat spuitbussen dan zal ik een design verzinnen....... en eens kijken wat voor stickers er nodig zijn, komt helemaal goed. Nu nog een leuke halve ape ofzo en dan is het beeld compleet ha ha.

Ik ga je zien mene vriend :]
Ideetje: ik maar er een SleazyDreams motor van...dus met een duivel-vrouwtje op de tank of iets dergelijks...'aas'-zadeltje...apehanger...kort of helemaal geen spatbordje...

Ik heb er zin an! 8-)
 
Vin het een goed idee...... eerst mijn motorke show klaar maken en daarna ben ik je man........ :] (misschien een goed idee om wat gereedschap te regelen bij je pa ;) slijptolleke e.d.
 
de 18e ben je wel te laat hoor, het is het weekend van 10 11 12 november :X
Dat "aas" zadeltje O-) daar heb ik wel een ideetje voor klaar :Y
 
yeah i,ve got your mail, over dat zadeltje gaan we een beetje geheimzinnig doen, er zijn er hier genoeg die dat doen :Y
 
Hoi heb je nu trudie al weest halen? foto,s :]
:N Trudi staat nog elders...moet binnenkort aanhangwagen (remorque?) regelen om 'm op te halen! Dus...ook geen foto's! Maar ik zou zeggen kom een keer gezellig langs als je toevallig in de buurt bent!?! Kunnen we gezellig pilske pakken, plannen smeden en mysterieus doe over zadels enzo! :)
 
Hoi heb je nu trudie al weest halen? foto,s :]
Hoi Chris, de trudy staat inmiddels thuis *O* Kan helaas geen foto plaatsen want heb geen digitale camera en geen computer thuis...dus...

Hopelijk heb je binnenkort eens tijd om naar mij toe te komen, lijkt me sowieso wel gezellig!!! :Y

Laat maar eens wat weten binnenkort, je hebt mijn nummer en ik ben veel vrij in november! :W
 
Hoi roel heb je de pils al koud staan?
Heb onlangs een stuurtje gescoord dat je mischien wel aanstaat.
 
Het stuurtje })

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan