VTR Sp1 & Sp2 deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vloeistof zit er net nieuw in. En de blokken zijn nu 7500 km oud, origineel Nissin.
Kan zijn dat ik ze verkeerd ingeremd heb. Daar heb ik al eens een topique over geopend onder techniek. Uitkomst daar was het monteren van stalen remleidingen. :)

Officieel moet je ze inremmen. nooit iets van gemerkt.
Wat wel kan -als ze aanlopen, of door het vingertje- dat er een hard stuk in de blokken zit. Zie je wel als ze eraf gaan.
 
en eerst naar 1 schijf en dan daarvan naar de andere? lijkt me niks maar ik zie het wel eens...
 
nieuwe openen dan he geloof ik pfff dat gaat s nel
Ik wil wel een nieuwe openen maar dan moet ik hem ook bijhouden en ik ben niet bekend met dat fotolink programma. Ook kan ik geen nieuw Deel 7 logo maken. Ben totaal niet creatief aangelegd. We moeten er tenslotte weer een maand 3 tegenaan kijken en dat zou zonde zijn als ik dat verkloot. :P

FF wachten op de pro's...

:]
 
ik vind dat onzin,en een slecht excuus.
je zou je nu toch een van ons moeten voelen :P

begrijp me niet verkeerd. ik voel me helemaal thuis bij jullie, ik ga mee pannenkoeken happen en kom op jouw BQ. Ik ga naar je zwaaien in je VOLVO. Neemt niet weg dat ik een SP blok heb en geen SP motorfiets.
 
Ha, ook daar zijn de meningen weer eens verdeeld over. Theoretisch zouden aparte ledingen het beste zijn. Echter de mooie Italiaanse merken (Bimota, Ducati, MV en mijn Mondial) maken allemaal gebruik van het T-stuk voor hun Brembos.

Klopt, twee leidingen zijn het best, maar dat heeft er voornamelijk mee te maken dat, mocht er een lekkage/storing zijn in de een, je altijd nog remdruk hebt op de ander.
Komt weer uit de racerij...

P.S. de remmen van een SP staan bekend als heel erg goed, dus , mochten ze voor je gevoel niet goed remmen, laat het nakijken...stalen remleidingen zijn een goede investering, voor redelijk weinig geld....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan