Ik ben beroemd aan het worden...

Mijn lieve duo, TS noemt haar een "vieze patathoer" op 08/10/06, en ik , volgens TS "een volgescheten palingvel met een bek vol str*nt en een leeg hoofd", op reis, verschenen in Frankrijk op 36.000 exemplaren, worldwide op 1.000.000 exemplaren.Vermits ik "hier niets te zoeken heb" en " solliciteer om verbouwd te worden"(aldus PP op 07/10) vertoef ik liever niet herkenbaar dicht bij jullie.
437417
 
Het is ijdel, maar het is aangenaam.Regelmatig in de kranten of tijdschriften gestaan in Jesolo, Pau,...
Hier een duo van formaat.
437424

Het is moeilijk bescheiden te blijven als ...
 
Mijn lieve duo, TS noemt haar een "vieze patathoer" op 08/10/06, en ik , volgens TS "een volgescheten palingvel met een bek vol str*nt en een leeg hoofd", op reis, verschenen in Frankrijk op 36.000 exemplaren, worldwide op 1.000.000 exemplaren.Vermits ik "hier niets te zoeken heb" en " solliciteer om verbouwd te worden"(aldus PP op 07/10) vertoef ik liever niet herkenbaar dicht bij jullie.
(Afbeelding)
Ik snap der geen moer van.Je heb je dus wel smaak in motoren.
Drie vragen dringen zich bij mij op:

1.waarom dan een foto van Jos Brink in conducteurs costuum gestuurd?
2.Waarom rij je dan nu op zo'n FLGJTHDF%FHXC EF?
3.Waarom begrijp ik u nooit?
 
He ultra, vuile homo, pleur es op joh, dit zijn mijn 15 minutes of fame..

Open lekker zelf een topic als je wat te melden hebt..
 
point taken, maar die frietsmoel werkt me wel danig op de zenuwen met zijn totaal onleesbare flauwekul..(xenofobie heet dat toch..) 8-)
 
"Hog-member"... _O- _O- _O- ...bijna net zo lachen als dit topic..

Oh enneh dr.B. - ere wie ere toekomt, baikie ziet er top uit !
 
Mijn lieve duo, TS noemt haar een "vieze patathoer" op 08/10/06, en ik , volgens TS "een volgescheten palingvel met een bek vol str*nt en een leeg hoofd", op reis, verschenen in Frankrijk op 36.000 exemplaren, worldwide op 1.000.000 exemplaren.Vermits ik "hier niets te zoeken heb" en " solliciteer om verbouwd te worden"(aldus PP op 07/10) vertoef ik liever niet herkenbaar dicht bij jullie.
(Afbeelding)
ULTRASUKKEL ULTRAHOMO ULTRALOSER ULTRAEIKEL, ULTRAMIETJE, FLIKKER TOCH EEN ULTRAIEND OP! :W
 
he lelijke vent
hebbie het dan toch eindelijk veurnkander
mooi man
feliciteerd.



en voor ultra :r ot asjeblieft op naar euh www.v8power.nl met je tweewielige vuilniswagen.
je bent hier ultrairritant aan het worden.

nb:v8power is vrachtwagensite.kannie daar lopen zieken met zijn 30 tons ultra
 
wij kunt die vieze rotbelg de hasses wel een keer best dicht houw'n of nie..

as ij hier durft te koom'n in alk geval, met die vieze dikke smoezelige patatbek van em.....bliksemse snothompe !
 
ik wens nu en hier 2 dingen, of dit topic op slot, of die kutbelz een ban , vieze fucker !

waar ik vandaan kom zijn we heel makkelijk met dit soort wijsbekken....

1512.gif
1512.gif
1512.gif
1512.gif


1519.gif
1519.gif
1519.gif
1519.gif
 
Maak je niet dik(ker) man .... zie, ik ken je nog wel :W



Trouwens wel gaaf dat je het in dat blad geschopt hebt. Lekker lovend stukkie ook.
 
Dat doet hij toch al op verlof juni 2007 Costa del Sol
Meneer maakt daar reklame voor de HOG rally 2007 in Spanje. Respons is NUL, dus dacht hij "laat ik dan maar in het shopper forum de zaak eens flink opnaaien".
En dat is hem blijkbaar goed gelukt. Die Ultra eikel zorgt altijd voor vermaak _O-

Wie gaat er in juni 2007 mee naar de HOG rally Costa del Sol? Zal het vanmiddag even met de baas overleggen.
 
Wie gaat er in juni 2007 mee naar de HOG rally Costa del Sol? Zal het vanmiddag even met de baas overleggen.
Jij komt daar niet eens het terrein op jonge.Vereiste is minimaal een Heritits en liefst een FLHSTXGHFVHFHB Ultra.Alles wat matzwart is wordt in hoogglans metallic overgespoten.Verder heb je minimaal 47 hog stickertkjes op je jas nodig.Heb jij ook niet. _O- _O- _O-
 
Jij komt daar niet eens het terrein op jonge.Vereiste is minimaal een Heritits en liefst een FLHSTXGHFVHFHB Ultra.Alles wat matzwart is wordt in hoogglans metallic overgespoten.Verder heb je minimaal 47 hog stickertkjes op je jas nodig.Heb jij ook niet. _O- _O- _O-
ja en, als je hetero bent kan je het sowieso shaken daar.... :+
 
Ben je nou al beroemd?

P.S. Ik heb nog ene gratis echte pilotenhelm liggen, komt uit een Heli, belang bij? Ligt me in de weg, en een maat van me had de kop te dik, en denk dat ie jou net past, want ie is mij te groot
(weer een andere maat van me is vlieger en heeft ut ding gedragen in Libanon en die jongens krijgen elk jaar een nieuwe, die rijdt ook HD en woont in Zwolle)

Maar da muts heb ik hier en ben om 20 uur vanavond weer aktief want mot zo werken
 
Terug
Bovenaan Onderaan