twee-takt choppers

Al

permban
10 jun 2004
1.105
0
Je ziet ze niet zoveel en daarom misschien wel leuk om eens wat foto's en ideeën te posten.

Deze GT 750 is wel erg mooi:

gt750_chop_2.jpg


gt750_chop_1.jpg


En hier nog zo'n oude GT:

gt_chop_1.jpg


Of lekker simpel, een MZ:

mz_chop.jpg
 
Laatst bewerkt:
Chopper of niet, 2takt in ieder geval :+
klaar1.jpg

klaar2.jpg

Staat nu ff stil met wat electrisch problemen :N Van de winter maar eens wat tijd aan besteden. Hier en daar nog wat aanpassen.
 
Gaaf, maar wat de hell is het???

Die MZ-span is ook erg cool trouwens :Y
Zijn geloof ik 2 Jawa´s. Tja, ze moesten wat achter het ijzeren gordijn niet
:)
Thanx for the compliment 8-) (meer pics op mn site, ff zoeken of er nog meer online staan)
 
Laatst bewerkt:
Die GT chop :} :9~ :Y Dat is mooi werk!

Die 2 takt longnecks die MZ-Johan geeft gepost komen van ratbikezone, stonden ooit eens op Nortaille custumshow als ik het goed heb.

Ben zelf ook bezig met een MZ TR125, wordt een boardtracker/chopper/freestyle iets -O-
 
Ik ben niet zo van de choppers maar die GTs zie er best gaaf uit!!! Ach ja als het maar tweetakt is dan is het al snel goed....

:} :} :} :}
 
het hele idee klopt eigenlijk niet hè, een chopper is bedoeld om relaxed te cruisen ( :? ) maar met zo'n GT blokje is het relaxen wel over en uit....
 
Valt mee hoor een GT750 is ooit als toermotor op de markt gebracht, het vele schakelen is niet nodig zoals bij veel tweetakten, ze hebben erg veel kracht onderin.
 
Johan, de kippen vallen uit je bakkie
Die zou je toch aan het spit doen is Rosmalen?
Rosmalen ben ik er niet bij dit jaar. Ze willen dit span niet op de show hebben
'( :+
Ben er de afgelopen 2 jaar al geweest, dit jaar sla ik even over.
 
wat een achterlijk ding die laatse, die oranje vind ik wel geinig.

Ik wist trouwens niet dat er 2 takt choppers watren.
 
Kijk deze blokken zijn nu absoluut niet geschikt om in een chopper te stoppen maar leuk blijft het wel vooral die oranje!!!!

2takts zijn perfect geschikt om in een chopper te bouwen. In een chopper kan je van alles bouwen, dieselblokken, gasblokken, autoblokken, 2takt. Zelfbouw is wat dat betreft toch onbeperkt... niet?
 
tja chopperbouwrs willen vaak iets apparts,
en anders moett goedkoop, dus word vaak gebruikt wat op dat moment t makkelijks aan t ekomen is, of wat nog net rond ligt te slingeren.
en dan krijg je apparte dingen
 
Kan wel zijn maar een beetje relaxed rijden op een chopper met Kawasaki driecilinder 500 of 750 blok is er niet bij dat is alles of niets, met een Suzuki GT750 is het een ander verhaal daar kun je wel redelijk rustig mee rijden.


tsja... een 2000cc geprept blok rijdt ook niet rustig... en een vierpitter GSX600R blok in een hardtail bouwen levert ook geen rustig gedrag op, maar gaat het daar om? Zovele mensen, zovele wensen. De een wil vlammen op zijn chopper, de ander toeren en weer de volgende wil sturen, het kan allemaal!
 
Kijk deze blokken zijn nu absoluut niet geschikt om in een chopper te stoppen maar leuk blijft het wel vooral die oranje!!!!
en??? wie maakt da uit...... of bent gij soms de nieuwe oppergod!!!!!!!!!!!!!!
laat 'n ieder bouwen wat ie zelf leuk vind. pk's zijn onderhand 't zelfde als Cm...
"als ie maar groot en lang genoeg is" maar geen hond die weet wat ie d'r mee aan moet, op 'n enkele uitzondering na. :( |( :r :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan