Eindelijk durf ik....

tom tailor

Banned user
13 mrt 2005
500
0
Leiden
Hoi,
Heb vorig jaar een VT600 gekocht in een gewaagde kleurstelling:

new_SHPDOLD.jpg


Iedereen vond hem geweldig en en mooi..en ik....vond het een mietjeskleur. ;)

Dus ben ik in eerste instantie een aantal dingen gaan veranderen:
Risers, wide bar , wat chromen dingen, stahlflex kabels en matzwart, omdat ik er in de winter mee door rij. Hij is nu zo:

new_SHBL.jpg


Nu wil ik toch een winterbikie kopen en de 600 verder versleutelen. Een ander achterspatbord heb ik al, gaat in de winter verlengd worden, zodat ie een wat meer een klassieke uitstraling krijgt. Verder al wat accesoires gescoord. Kleurstelling wordt waarschijnlijk geel\zwart waarbij ik de velgen geel wil laten poedercoaten en een gele streep wil aanbrengen ala vipers met een speciale techniek ( vroeger op school geleerd met een tandenborstel en gaas... O-) ).

Als er onder jullie mensen zijn die nog ideeen hebben , die niet teveel kosten....i am your man.


Grtz

TT
 
Laatst bewerkt:
veel beter... :}

tsja, het is nu een mooi geheel, richtingaanwijzers zijn nog wat standaard, maar niet storend.
 
zijn ze echt zo erg ??? Tjiezus....en dit is nog wel de eerste motor waarbij ik niet gelijk de knippers er af sloopte omdat ze redelijk waren... :X

ok....maar wel een goed idee om het mee te nemen in het achterspatbord...

thanks brothers.... :z
 
En dan m'n hand gaan uitsteken zeker ??? Juh, teer op. :X ( Inderdaad, uit Leiden )
Bedankt Air.

Op de volgende site: http://vt600.net/index.htm staan ongeveer 1000 verschillende verbouwde, heb wel enige ideeen gestolen, maar hij moet wel van mij zijn, dus geen gekopieerde van alles wat.

Maar....keep the coming.. :Y
 
knipperlollies eraf, voorspatbord kan ook de vuilbak in, alleen linkerspiegel is genoeg, apehanger, ander luchtfilter (niet zo'n chromen geval), achterkant verlagen. dan ben je al een aardig eind onderweg
 
Heb vorig jaar een VT600 gekocht in een gewaagde kleurstelling:
................
Nu wil ik toch een winterbikie kopen en de 600 verder versleutelen. Een ander achterspatbord heb ik al, gaat in de winter verlengd worden, zodat ie een wat meer een klassieke uitstraling krijgt. Verder al wat accesoires gescoord. Kleurstelling wordt waarschijnlijk geel\zwart waarbij ik de velgen geel wil laten poedercoaten en een gele streep wil aanbrengen ala vipers met een speciale techniek ( vroeger op school geleerd met een tandenborstel en gaas... O-) ).
Van gewaagd naar gewaagd....

Eerlijk gezegd vind ik de huidige veranderingen een grote verbetering. De knipperlichten zijn nog wel wat dominant aanwezig, maar daar zal je vast plannen voor hebben. (Grote knipperlichten zijn wel wat veiliger).
Verder wil je een wat meer klassieke look. Horen daar geen chromen (desnoods zwart gelakte) velgen bij met een klassieke pinstriping over de tank?

En links en rechts fishtail-uitlaten? Vind je dat bruikbaar?
 
Fishtails gaan er dus komen......goed idee. Heb ook al kleinere knippers voor achter ( ex-harley ). Zal snel foto,s posten als er iets ( groots )verandert is....
 
Maar goed dat ik constant een vorm van gekte heb....blijf ik ze altijd mooi vinden...( maar ja, ik vind Barbie ook mooi dus dat zegt nog niks -O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan