Brrrr, vandaag de laatste rit van het jaar gemaakt

knoegjaern

MF'er
29 okt 2006
119
0
Zwaardmeer, Zweden
Brrrr, vandaag de laatste rit van het jaar gemaakt.
Het is lekker onder nul en vanaf morgen gaat het sneeuwen is de verwachting.
Helaas is mijn garage te koud om achterstallige dingen in orde te maken zoals, tank spuiten e.d.
Het was wel een prachtig ritje vandaag. Alle bomen waren wit van de vorst en de kleine water poelen tussen de weg en het bos waren dicht gevroren. De laag staande zon was op het laatst behoorlijk ultra. En ik miste wel een helm muts en een sjaal want ik kwam met een kouwe kop thuis.
Ik ga gauw even de winterbanden onder de auto gooien...
Hoe mooi de winter hier ook is kijk ik al uit naar april 07... moet deze winter toch wat meer sneeuwscooter gaan rijden.
Groeten uit het noorden!



zoals je ziet heb ik nog te veel te doen... maar het is echt te koud!
:W
 
Laatst bewerkt:
Hey, in je profiel zie ik Zweden staan ;)

Ik ben van plan komende zomer op de motor naar Zweden te gaan, zou ik je per mail h.e.e.a. kunnen vragen?

Groeten,
Wietse
 
ik zat al met verbazing te kijken naar de topicnaam :P laatste rit van het jaar? Voor mij is dat 31 december :+ sterkte met de winterstop ;)

dat is een dikke fiets geworden btw, echt mooi *D
 
Hmm, als ik die foto met de sneeuw zo zie dan bind ik de slee maar vast achter m'n brummert en kom ik die kant op.
Hoop dat je dit jaar genoeg bomen gekapt hebt om die kachel eens lekker op te porren.
 
Wow, daar is het al Kertsmis , ben ons regen en wind :?

Leuk weer eens iets van je te vernemen, hoop inderdaad dat je genoeg hout hebt om die l a n g e winter te verwarmen. :Y
 
..ja ik ben hier niet zo vaak geweest de laatste weken (maanden??), shit met werk e.d
maar nu het koud wordt zit ik wat vaker binnen en dus wat meer achter de pc.
Blij dat ik nog welkom ben...
 
Knoeg, wat mij betreft ben jij meer dan welkom!!
We kennen elkaar niet, maar in het verleden vaak zaken van uwes gelezen waarvoor ik mijn "helmpje" af neem.
Kan me herinneren dat jij een echte keuze hebt gemaakt! (je zult er natuurlijk veel meer hebben gemaakt)om in Ikea-land te gaan wonen.

Je moet maar eens laten weten als je weer in Nederland bent!! :Y

*O* *O* *O* *O*
 
lekker pak sneeuw heb je daar..idd geen weer om op de brommert te stappen.
Aangezien ik sinds kort ook familie in zweden heb (in Falun) , zal ik komend jaar ook eens van de zweedse natuur komen genieten.
 
Falun... daar woon ik 30km vandaan.

ben vorige maand een weekend in NL geweest... maar volgens mij was er toen nix te doen op chopper enof sickle gebied.
 
op een verkeerde spelling na staat er zo iets als
beste of lieve hartevriend of zo iets... beetje Sinners achtig! hahaha
_O- OK dan!!! Ik ben blij dat ik in ieder geval iets vriendelijks heb gezegd...'t is al zwaar genoeg voor jou daar met die kou....alleen jammer dat mijn lieve Zweedse mededeling is weggehaald door de modjes B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan