VOR rijders

vormeccano

MF'er
5 jun 2006
61
0
arnhem
Hallo,
Berichtje aan alle liefhebbers en die zo'n apparaat in hun bezit hebben :
Zelf bezit ik 2x een VOR 503 en ben benieuwd hoeveel er nog meer in Nederland
rondrijden.
Vor is niet zo heel erg bekend in nederland en ik wil nagaan hoeveel van die apparaten er in nederland rijden en wat voor excentriekelingen dat zijn die tegen beter weten in toch zo'n apart en GOEDE motor willen rijden.

Heb Norbert Cooymans ( dealer Helmond) al eens voorgelegd alle VOR rijders/sleutelaars in nederland e.o. eens bij elkaar te krijgen. Lijkt hem wel wat.
Ok laat even wat van jullie horen en zegt het voort.
Verder heb ik heel wat zin en onzin over VOR gelezen maar kijk eens op de site van VORCLUB www.vorclub.com en nog beter meld je aan als lid.
Inmiddels al 270 leden.

Hoor graag jullie reactie.
Groet
VorMeccano/ Erik
Arnhem
 
Zolang ze rijden zijn het hele toffe apparaten,maar motors waar er zo weinig van zijn,zijn vaak ook niet motors die je heel lang in je bezit wilt hebben :X
full

:9~
 
Ik zou er dolgraag één willen hebben. Met de nadruk op hebben, want om te rijden heb ik meer vertrouwen in m'n KTM. Voornamelijk vwb. beschikbaarheid van onderdelen en kennis heb ik een beter gevoel bij KTM.

Maar als droommotor zijn ze geweldig, net als Vertemati en Husaberg. Gek genoeg heb ik dat niet met TM of GasGas...

Maurice
 
Ik zou er dolgraag één willen hebben. Met de nadruk op hebben, want om te rijden heb ik meer vertrouwen in m'n KTM. Voornamelijk vwb. beschikbaarheid van onderdelen en kennis heb ik een beter gevoel bij KTM.

Maar als droommotor zijn ze geweldig, net als Vertemati en Husaberg. Gek genoeg heb ik dat niet met TM of GasGas...

Maurice
cannondale niet te vergeten...


Maaruh mooie fiets zon VOR
 
Hee Erik.
Mooie fiets zo`n VOR,altijd al gevonden.
2 heb je der...SM of allebij enduro???
Maarja ik rij Huskie he,(als je zelf dealer bent kant ook niet anders)
Als het maar uit Italie komt....
Gaan elkaar vast nog wel eens tegenkomen op een offroadrit/SM rit....

Oja groeten van....Rob M :W

www.motomate.net
 
Ja, wat de boer niet kent dat vreetie niet !?

Het is veel te oranje met al die KTM's al zijn ze goed ( behalve dat PDS veersysteem dan). Sinds ze de Husaberg technologie hebben overgenomen zitten ze weer op het goede spoor !

Reactie op Rob (M !) Ga je zeker zien ergens in Drente want je concollega Martijn G heb ik ook al gezien op (weer) een KTM in Havelte oof road. Je hebt kort gelden nog met Fred M gereden hoorde ik ?

Twee enduro bakkies heb ik. SM zit er misschien aan te komen...

VOR om te hebben is mooi maar om te rijden is het ook fantastisch. Onderhoud is super makkelijk omdat de VOR functioneel en efficient in elkaar zit. Maar je kunt alles kapot rijden als je geen onderhoud pleegt.

Ik heb goede hoop dat Vertemati ook weer gaat opleven want de nieuwe Benelli off road ( wie gaat daar mee rijden ?) is uitgerust met een Vertemati blok. En van Vertemati zit je zoweer bij VOR (Vertemati Off Road).

Nou kom op met die VOR rijders. Afgelopen ZOndag toch een paar gezien in Handel dus er moeten er zeker zijn !!
Vor/Meccano/ Erik
:)

 
Heel erg mooi Cannondale.
Is dat een exemplaar met nederlands kenteken ?

Misschien moet ik mijn oproep veranderen en richten aan rijders van EXOTEN !!

Maar uiteraard wel rijden met die dingen en niet alleen poetsen.
Nou kom op met die handel.


:] :9~
 
Heeft een Nederlands kenteken, echter staat er niet Cannondale op... :o

De motor wordt alleen bij heel mooi weer gebruikt, heb er nu ca. 1200 km mee gereden in 1,5 jaar.
 
hallo vormecano
ik heb nog 2 vor in de schuur staan
1x bj 2005
1xbj 2004
ben afgelopen jaar nog clubkampioen geworden in vledderveen
 
Eh, die oproep was 4 jaar geleden.. ;)
_O-

maar toch iemand gevonden met een VOR.

is wel een mooie machine, maar een motor koop je toch om op te rijden of om te stallen en miljonair van te worden...... dat gaat je met een vor niet lukken.
dus RIJDEN!

GJ Van Doorn heeft er toch ooit nog met gereden?
 
heb afgelopen najaar een nieuw big end erin geperst heb ik besteld in duitsland
zuiger komt van ebay uit engeland koppakking van norbert kooimans uit helmond
rest van de onderdeeltjes bij simon schram uit wolvega
 
hier een fotootje van de cilinderkop van afgelopen najaar toen ik het hele blok gereviceerd heb.
de nokkenas word aangedreven met een tandwieltrein
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan