Ervaringen met Hyosung (Aquila GC650)

:?

Nog ff een keer lezen Boos _O- _O- _O-
_O- _O- duidelijk geval van tijd voor koffie....

En stiekem doe ik nog wel even wachten tot er toch wat meer ontwikkeld is. Heb slechte ervaringen met nieuwe merken uit nieuwe landen O-): lees: ontploffende daewoo's ;)
 
Laatst bewerkt:
Is dit het topic met het beroemde kampioenschap 'appels met peren vergelijken'?

Een Hyosung heeft iets wat een Harley nooit zal hebben, omdat een Harley iets heeft wat een Hyosung nooit zal hebben .......

als u begrijpt wat ik bedoel
 
Is dit het topic met het beroemde kampioenschap 'appels met peren vergelijken'?

Een Hyosung heeft iets wat een Harley nooit zal hebben, omdat een Harley iets heeft wat een Hyosung nooit zal hebben .......

als u begrijpt wat ik bedoel
dat klopt, van beide is de kwaliteit discutabel maar op een hd rij je grijnzend en zie je nog es wat van je geld terug als je hem kwijt wilt...
 
En ja ik heb op een Harley gezeten, en weet dus uit ervaring hoe hij rijdt.
En inderdaad ze remmen niet, sturen niet,

Zitten of rijden, dat is een heel verschil :+

Harley.... Lekker generaliserend, er zijn veel verschillende types Harley en meer dan 100 verschillende bouwjaren. Noem hem dan bij zijn naam en zeg een Sportster. Maar van een moderne Sportster kun je niet zeggen dat die slecht stuurt. (zou ook aan de berijder kunnen liggen)
Daarbij vallen de kosten voor onderhoud ook wel mee voor een Sporty, zelfs bij de official stealer.
 
............................ ik vraag me toch wat af, zou Mieke ondertussen al aan het tweede kettingsetje op haar Hyosung toe zijn.......?

Of zou ze (toch) slim zijn geworden?

full
 
En Harley is gemaakt om er niet harder dan 90 km mee te rijden.
Bij het lekker insturen van een bocht gaat de gehele onderkant over de grond.
Het enige moment dat een Harley een Hyosung voorbij gaat is tijdens het remmen.
Wat schrijf je af bij een Harley, 4450,= per jaar????. Ik bedoel dan wel als je geen andere Harley terug koopt. Een ha ha ha ha harley is een hard gelach.
Ik blijf ook lekker grijnzen op mijn Hyosung, die inderdaad ook bij hoge km erg zuinig is en geen drol kost in onderhoud.
EN HET AL 20.000 km ZONDER GEBREKEN DOET.
 
Oh, trouwens het is geen kettinkje maar een riem.
Als er maar geen steentjes tussen komen, zoals bij een Harley.
Hopen dat ze die beter nagemaakt hebben dan het orgineel.
VAST WEL
 
Een Hyosung heeft iets wat een Harley nooit zal hebben, omdat een Harley iets heeft wat een Hyosung nooit zal hebben .......~[/sub]
Voor de duidelijkheid:

Een Hyosung heeft een lage prijs, wat een HD nooit zal hebben, omdat een HD uitstraling heeft, wat een Hyosung nooit zal hebben. En daar kan je lang of kort over ouwehoeren; het is maar waar je voor kiest.

Dus: appels/peren, wellus/nietus ......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan