Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, om nou meteen bij het eerst het beste beetje pekel je fiets aan de kant te gooien....

Vind ik wel wat ver gaan hoor.

Kom op, lekker schoonspoelen die motor, daarna flink in de tectyl en de vaseline.
En rijden maar weer.
Dat pak kan er wel tegen.

Die bulten zand kom je het hele jaar wel tegen.


mijn fietsje heeft een kaal geschuurde tank, die niet zo tegen vocht e.d. kan. gaat beetje roesten enzo B|

maarre, dit jaar laat ik het voor wat het is.
van vorige winter kan ik me niks herinneren, die winter ervoor heb ik wel door gereden, maar toen met volledige kuipen, nu mis ik een onderkuip |(

kortom, NC'tje komt in de garage te staan, de kuipen gaan gespoten worden, en volgend jaar kom ik op de MM pronken met mn herboren NC30 :Y


pssstt... ben eigenlijk ook wel een koukleum



oh, enne, als je met open visier rijdt, en een zoutige smaak in je bek krijgt, is het dan geen pekel??
ach, misschien was het angstzweet _O-
 
dan ligt in mijn straat 20cm pekel _O-

:+

maargoed, ik woon dan ook op 100m van strand af... :z
 
Dan ga ik nu die ACF-50 elke maand toepassen.

Is kijken of die echt nu echt werkt!
Ik ga binnenkort ook ff sprayen (moet eerst m'n motor terug hebben). Ben benieuwd :Y Als het goed is moet het een jaar effectief blijven toch? En ik rijd niet met echt natte pekel dus een keer sprayen moet voldoende zijn. En dan vooral de blanke metalen delen.
 
full
 
Kan toch bijna geen pekel zijn?! Hier in het dorp dacht ik vanmorgen ook pekel te zien, maar gelukkig, ze hadden de haaientanden en de strepen op de weg opnieuw gewit en daar kwamen die witten sporen op de weg vandaan. Ik schrok al!
 
Pekel betekend alleen maar dat je geen dure motoren meer op de weg ziet.

En je hebt nu met :W dezelfde gedachte: zou hij/zij het koud hebben??

*O*
 
Kicken, juist die wind, kan je echt lekker tegenhangen en vechten tegen de elementen.(+ een soort finish gevoel als je thuis bent)
 
Cathje, weet je echt zeker dat het pekel is?
Vanochtend toen ik naar Groningen reed ben ik met schone ruiten heengereden.
's Middags lag er wel een laag vuil op, vreselijk gelijkend op pekel.. echter dat was wel zand. Heel fijn spul, wit uitslaand op de ruit.
 
hmmzzzz... nu breng je me aan het twijfelen...
zag wel een wit achtige laag op de weg :?
leek in ieder geval heel erg op pekel :Y
 
Kicken, juist die wind, kan je echt lekker tegenhangen en vechten tegen de elementen.(+ een soort finish gevoel als je thuis bent)

Heerlijk idd! Vwb die pekel, lijkt me ook wat vroeg... Alhoewel vandaag ook mijn koekblik ramen de hele dag wit waren... :( Morgen maar is ff proeven :P
 
Laatst bewerkt:
er zou vannacht vorst aan de grond kunnen ontstaan (aldus Timofeef *O* ) en aangezien er een bult regen is gevallen kan ik me voorstellen dat ze een bult zout hebben laten vallen. *D
 
Heerlijk idd! Vwb die pekel, lijkt me ook wat vroeg... Alhoewel vandaag ook mijn koekblik ramen de hele dag wit waren... :( Morgen maar is ff proeven :P
Dat proeven, doe dat wel ff op een stil plekkie anders gaan mensen bellen en sta je 10 minuten later met een trui met heeeeeeeeeeeeeele lange mouwen die op je rug zitten geknoopt. ;)
 
Bij het lezen van de topictitel dacht ik in eerste instantie dat je (weer) onderuit gegaan was. :X

;)

Gelukkig gaat het maar over pekel.

Sja, dat het komt kun je verwachten, dus om daar nou over te vallen... Figuurlijk dan, hè. ;) Beter te vroeg gestrooid dan te laat, iig.
 
dan wil ik jouw thermometer wel eens zien :Y

hier was het een graad of 7 kouder zo ongeveer, om 7u 's ochtends B|

Vannochtend om 8 uur was het 6 graden op de temperatuur meter van me koektrommel. En idd pekel...... leuk als je ruiterwisser vloeistof op is B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan