Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij vergeten sommigen dat pekel ervoor zorgt dat het wegdek minder snel aanvriest en het dus net iets minder snel erg glad wordt. Dit is OOK voor de motorrijder handig... En ach, ff je bike inspuiten? een echte motorrijder vindt dat toch heerlijk om te doen :+

ik ben trouwens een luie aap, ik doe er niets aan. rij wel door de hele winter. afgelopen winter ook gedaan en geen roestspoortje gezien. gezeik over rubbers en afbladerende verf is dus onzin imo. en als het over 5 jaar toch gebeurt, koop ik wel een nieuwe... *O*
 
Heb je wel eens in de Dikke v Dale gezocht naar de betekenis van het woordje "bikkel" ? lol

Ad

Goh, dat vond ik altijd zo grappig toen ik nog ages ago op de middelbare school zat ;)

Misschien grappig om te weten dat Didiot vroeger in "verhitte" conversaties "formele" woordjes gebruikte waar hij vervolgens een link achter plakte naar de Dikke van Dale.

:Z

Ik zou toch zweren dat jij good-ol' FireFighter bent, der übersukkel :Y

Alleen al vanwege je sterk gelijkende ondertitel die je op Fok! als Rietvaerder heb/had :Y

Is trouwens al wel een hele tijd geleden dat ik zoveel tijd had om zo stom te reageren :Y :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zou toch zweren dat jij good-ol' FireFighter bent, der übersukkel :Y

Alleen al vanwege je sterk gelijkende ondertitel die je op Fok! als Rietvaerder heb/had :Y

Is trouwens al wel een hele tijd geleden dat ik zoveel tijd had om zo stom te reageren :Y :P
Uhm, hallo :z Laten we het er niet over hebben wie de "uber sukkel" is, want dat ga je verliezen in stemmen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Uhm, hallo :z Laten we het er niet over hebben wie de "uber sukkel" bent, want dat ga je verliezen in stemmen denk ik.

_O-

Dit is DE bevestiging, welkom terug op Motor-Forum.nl FireFighter a.k.a. Rietvaerder en nog vele andere nicknames :W Ook al was je er al langer, maar wist ik het nog niet zeker dat jij het was.

De tijd dat ik er nog van genoot om flink te flamen en te trollen ligt ver achter me. Ben weer wat ouder en weer wat wijzer, so further I rest my case :W
 
_O-

Dit is DE bevestiging, welkom terug op Motor-Forum.nl FireFighter a.k.a. Rietvaerder en nog vele andere nicknames :W Ook al was je er al langer, maar wist ik het nog niet zeker dat jij het was.

De tijd dat ik er nog van genoot om flink te flamen en te trollen ligt ver achter me. Ben weer wat ouder en weer wat wijzer, so further I rest my case :W
full
 
Winterbikkels zijn eigenlijk gewoon kneusen die geen koekblik kunnen betalen. :Y :X

Gelukkig ben ik dan geen kneus, heb ook 2 blikken, eentje voor de andere helft van het huishouden en één minikoekendoosje om na de winterrit, door weer, wind en pekel, de kindjes op te halen.
 
Gelukkig ben ik dan geen kneus, heb ook 2 blikken, eentje voor de andere helft van het huishouden en één minikoekendoosje om na de winterrit, door weer, wind en pekel, de kindjes op te halen.

Maar volgens de geopperde redenatie ben je ook geen winterbikkel! :N


Ik wel!!!! O-) -O-
 
_O-

Dit is DE bevestiging, welkom terug op Motor-Forum.nl FireFighter a.k.a. Rietvaerder en nog vele andere nicknames :W Ook al was je er al langer, maar wist ik het nog niet zeker dat jij het was.

De tijd dat ik er nog van genoot om flink te flamen en te trollen ligt ver achter me. Ben weer wat ouder en weer wat wijzer, so further I rest my case :W
Sorry hoor, een compliment is nooit weg, maar het wordt wel een beetje irritant om voor de zoveelste keer aangezien te worden voor 1 of andere legende. Moet een hele kerel zijn begrijp ik, als er zoveel mensen naar hem op zoek zijn.

Sorry, maar ik ben niet de persoon waar jullie zo vol passie naar op zoek zijn..
Succes met verder zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Grappig dat ik weer wordt verward met iemand anders. Bevestiging :? Waar? Omdat ik "hallo" zeg wilt dat betekenen dat ik diegene ben waarnaar jij op zoek bent?

Ach ja, sluit je maar bij de rest aan die iemand verafgoden zou ik zeggen? Zo goed voel ik me namelijk niet. Ik ben maar een simpele ziel die af en toe wat informatie zoekt op dit forum.

Succes verder met zoeken naar je verloren liefde..
Sorry hoor, een compliment is nooit weg, maar het wordt wel een beetje irritant om voor de zoveelste keer aangezien te worden voor 1 of andere legende. Moet een hele kerel zijn begrijp ik, als er zoveel mensen naar hem op zoek zijn.

Sorry, maar ik ben niet de persoon waar jullie zo vol passie naar op zoek zijn..
Succes met verder zoeken.

:Z

Zoals ik al zei, I rest my case :W
 
:Z

Zoals ik al zei, I rest my case :W
Okee. Nog effe mijn laatste edit in je quote plakken natuurlijk. Je hoeft je trouwens niet te schamen hoor. Iedereen maakt vergissingen. Kan iedereen gebeuren. Nogmaals succes ;)

En goed dat je je leven verbeterd hebt, maar volgens heb je nog een beetje van dat "ondeugende" in je ;) Je blijft namelijk reageren. Ach, op een dag kom je er vast wel :)
 
joepieeeeeee het eerste pekel topic van dit jaar *O* *O*

maar idd van woensdag op donderdag nacht idd nachtvorst (in arnhem)
ik ging rond 23.30 met de auto weg en dikke bevroren drupels op de auto
ik stond er ook van te kijken maar ja het is wel november natuurlijk :Y

maar strooien vind ik dan ook wel weer een beetje overdreven
 
ben wakker :Y :z :Z B|

hing net een kitten aan mn rug... die probeerde via de achterkant van de stoel omhoog te klimmen en dacht "ik zal maar ff mn nagels in Cathjes onderrug zetten" |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan