Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me ook af of de pekel nu al weg is... Was eigenlijk van plan om met de motor naar het werk te gaan, kan ik mooi wat inrij kilometers maken....
 
Het zal er wat van afhangen waar je woont of er nog pekel ligt. In het zuid-westen heeft het toch wel zodanig geregend dat de pekel weg is.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vizier bleef aardig schoon vandaag, dus de pekel zal wel grotendeels weg zijn, vermoed ik. Dit geldt voor het deel van Nederland tussen Ede en Zutphen.
 
Met temperaturen vanacht rond het vriespunt en waarschuwingen voor lokale gladheid, verwacht ik dat onze grote vrienden nog even gebruik maken van deze mogelijkheid om de laatste (miljoenen) kilo's zout te strooien....
 
Toch net mijn motor afgespoelt voor de zekerheid. Leek allemaal schoon op de weg. Morgen verwacht ik ook weer een tuinslang wasbeurt indien ze vannacht gaan strooien.
 
Vandaag toch even motor gereden, viel me wel op dat er op sommige plekken in Delft er toch nog zout lag. Donderdag toch maar even de tuinslang erover heen voor de zekerheid.
 
Maandag na de regen zat er wel pekel op mijn motor (en pak) vandaag niets of nauwelijks. Heb de motor zo en zo geimpregneerd met ACF-50, dus zou in theorie tegen de pekel moeten kunnen.
 
Toen ik vanmorgen mijn motor in Soesterberg parkeerde lagen er nog sneeuwresten. In het midden van het land is duidelijk meer sneeuw gevallen dan hier in Den Haag.
 
Net in Apeldoorn werd er ruim gestrooid.Weg was droog en je kon het zo opvegen,zoveel lag er.
En dat terwijl het 7 graden was |( |( |(
 
Ze zijn lekker bezig.... Zit ik in het koekblik achter een strooiwagen, kan ik er eindelijk voorbij zie ik dat er al gestrooid was.... lekker dubbelop. Ging met een noodgang die wagen uit, denk dat ze wat over hebben ofzo
 
Ik volg dit topic wel reageer niet zoveel. Maar Regio Rotterdam had zoveel gestrooid dat het opgedroogde gister stuifde als een malle. Zat met prikkende ogen op me werk ...

En nnu was het 2/3 graden, hebben ze weer gestrooid..

Vanmiddag maar weer afspoelen! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan