Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net in Apeldoorn werd er ruim gestrooid.Weg was droog en je kon het zo opvegen,zoveel lag er.
En dat terwijl het 7 graden was |( |( |(

:^
Gisteravond was ik op de fiets en kwam langs het depot, waar de tractoren af- en aan reden. Fietspad was later ook lekker wit.
Hopen op flink wat regen (was de weg net een beetje schoon ... :( )
 
Hmm zie op de zout alarm app dat er ook gestrooid is op mijn route. Net niks van gezien, maar straks weer de tuinslang zijn werk laten doen.
 
Omgeving Amsterdam was er op de A10 gestrooid, ben maar mooi binnendoor gegaan want daar ligt vrijwel geen zout meer gelukkig.
 
Volgende week wordt het weer tegen het vriespunt aan in de nachten, dus zal er hoogst waarschijnlijk ook wel weer gepekelt worden.
Tevens een beetje droevig vooruitzicht als je vandaag zo van het zonnetje kan genieten. :N
 
Ik heb liever een beetje troep op m'n vizier dan dat ik onderuit ga omdat er niet gestrooid is... jij niet?
 
Ik heb liever een beetje troep op m'n vizier dan dat ik onderuit ga omdat er niet gestrooid is... jij niet?

Zo dacht ik ook al inderdaad.

Ik heb liever een beetje pekel op mijn fiets als een schuifschakelaar.

Mensen die hun motor binnen laten staan ivm pekel begrijp ik nog wel, mensen die de pekel gaan ontlopen door wegen te gaan nemen die niet gepekeld zijn begrijp ik dan weer niet....
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht er zal wel geen pekel meer liggen, maar vandaag op de terugweg heb ik toch het allerlaatste stukje met het vizier omhoog gereden, ik zag haast niks meer. Ergens bij Den Bosch had ik geprobeerd m'n vizier wat schoon te vegen, maar dat werkte averechts.
 
Ik dacht er zal wel geen pekel meer liggen, maar vandaag op de terugweg heb ik toch het allerlaatste stukje met het vizier omhoog gereden, ik zag haast niks meer. Ergens bij Den Bosch had ik geprobeerd m'n vizier wat schoon te vegen, maar dat werkte averechts.

Dat is inderdaad behoorlijk irritant. Zolang de weg nog goed nat is krijg je je vizier nog wel schoongeveegd, maar als het eenmaal begint op te drogen kun je er beter vanaf blijven. Dan zie je in één keer niets meer.
 
Het is één keer voorgekomen sinds er op grote schaal gestrooid wordt dat een tekort dreigde en dat lokale wegen niet meer gestrooid worden :z
Er was wel degelijk een tekorteen jaar of zes geleden.. op mijn woon-werk traject gingen ze bruine suiker strooien zo leek het.
Mijn fietsketting thuis ingespoten, en na vijf kilometer door de sneeuw plakte de ketting al en rolde op over de tandwielen. |( ;(

maar sindsdien zitten ze in de overdrijfmodus. O-)
 
Wat is er mis met een schuifschakelaar?
En wat heeft dat met pekel te maken?


Whahahahahahaha

Sorry, helemaal over deze fout heen gelezen, is inderdaad een fout door het woordenboek op m'n tablet, excuses ;)

Schuifschakelaar is in mijn post eigenlijk hetzelfde als schuifschade _O-

Snap je nu wel de link tussen de schuifschakelaar (schuifschade dus) en pekel?

Ik heb liever beetje pekel op mn fiets als dat ik schuifschade krijg door gebrek aan pekel
 
Laatst bewerkt:
Achteraf vind ik de post met de schuifschakelaar toch leuker.
709863_LB_00_FB.EPS_250.jpg
 
Man man man het heeft weer een graadje gevroren in de omgeving van Rotterdam. Voornamelijk op de industrieweg die ik altijd neem om op de snelweg te komen liggen er bergen met pekel midden op de weg en op de stoep.
 
Laatst bewerkt:
Man man man het heeft weer een graadje gevroren in de omgeving van Rotterdam. Voornamelijk op de industrieweg die ik altijd neem om op de snelweg te komen liggen er bergen met pekel midden op de weg en op de stoep.
:o Echt waar, stróóien ze bij kans op gladheid??? BI-ZAR |(
 
Vandaag voor het eerst sinds 23 maanden de motor laten staan.

Vannacht verwachten ze Ijssel en sneeuw, en ik ben vannacht om 2 uur pas klaar met werken,ik heb de auto gepakt dus.

Deze winter was helaas sterker als mij
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan