Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegenwoordig heeft Rijkswaterstaat een nieuwe hobby om ook midden zomer als het 30'C plus is om met zout te strooien. Dat is om het asfalt te sparen. Wie bedenkt er nu zoiets! :(

Vorig jaar zelf gezien op de Veluwe en wilde het toen eerst niet geloven. Dacht dat een vrachtwagen wat meel oid verloren was. Pekel is wel het laatste wat ik wil zien in de zomer!

zie:

Provincie strooit zout op wegen vanwege hitte, er zitten 'zweetplekken in het asfalt'
 
Tegenwoordig heeft Rijkswaterstaat een nieuwe hobby om ook midden zomer als het 30'C plus is om met zout te strooien. Dat is om het asfalt te sparen. Wie bedenkt er nu zoiets! :(

Vorig jaar zelf gezien op de Veluwe en wilde het toen eerst niet geloven. Dacht dat een vrachtwagen wat meel oid verloren was. Pekel is wel het laatste wat ik wil zien in de zomer!

zie:

Provincie strooit zout op wegen vanwege hitte, er zitten 'zweetplekken in het asfalt'
_O- Toch klinkt het met het verhaal erbij wel als nuttig. Alternatief is blijkbaar vloeibaar asfvalt op je motor. Lijkt me ook lastig weg te poetsen...
 
f2Y9u0s.png


Doei pekel en hallo motorseizoen *O* :]
 
Het is in de ochtend gemiddeld nog rond de vijf graden geweest de afgelopen twee weken. :Y
 
Of heel weinig.
Woont ie net in het verkeerde land.
Pas in de hoogzomer maanden wil het in Holland aantal maanden overdag en in de nacht niet onder de 15 graden uitkomen.
In zijn geval dus een heel kort motorseizoen.
Op kou kan je je heel goed kleden weten we allemaal.
Pekel is een ander verhaal, maar kou.......we benne Hollanders toch?
 
Komende week nachtvorst voorspeld... wat denken jullie: gaan ze weer strooien?
In het Hoge Noorden werd ook al 'it giet oan' geroepen en zijn de ijsmeesters in allerijl bijeen gekomen voor overleg :Y Zou het dan toch nog gaan gebeuren :P
 
In het Hoge Noorden werd ook al 'it giet oan' geroepen en zijn de ijsmeesters in allerijl bijeen gekomen voor overleg :Y Zou het dan toch nog gaan gebeuren :P
_O-

niets zo onvoorspelbaar als het weer.. dat gaat alle kanten op.

niets zo voorspelbaar als rayonhoofden.. die komen bij elkaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan