Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.498
180
Oss
glitter_maker_11_30_2006_01_03_14_25015.gif


Het eerste MF Motorweekend (zie Hèt MF Motorweekend 2006 topic ) was een groot succes en daarom doen we het komend voorjaar 2007 nog een keer.

De afspraken blijven hetzelfde: we gaan NIET scheuren en NIET posen en laten eventuele testosteron gewoon thuis. Insteek is en moet zijn dat een beginner óók mee kan. Iedereen wordt geacht zich aan te passen aan de langzaamste rijder.



Voorpret:




event.png


De vorige keer zijn we één overnachting weg geweest en dat bleek nét te kort: je kunt aleen heen en weer terug. Daarom gaan we komend voorjaar twee overnachtingen weg zodat we de dag die ertussen ligt wat kunnen toeren rond Vianden (Scammie's place)

Wanneer: 1-2-3 juni 2007
Planning:

  • vrijdag 1 juni
    • 9:00 verzamelen bij de Postelse abdij (Postel, grens bij Bladel / Reusel)
    • toertocht ca 300 km, geplande lunch-stop, richting "Scammie's place" (Vianden)
    • Planning: Kingcoder
  • zaterdag 2 juni
    • Scammies toer!
    • Planning: Scammie
  • zondag 3 juni
    • toertocht, ca 300 km terug naar beginpunt (Postel)
    • Planning: V FRed S


Routes: GPS bestanden en kaarten worden hier geplaatst
Waar: Vianden, Scammie's place :}
Hotel Nagel
T.a.v. Madame Brigitte Meyers
2 route de Bettel
L-9415 Vianden
Luxemburg

Tel: (00352) 83 45 05
Fax: (00352) 83 47 50
e-mail: hotelnagel@pt.lu

zie ook http://www.camping-our-vianden.lu/
Google Maps

Overnachting :
Keuze 1: eigen tent, of delen met iemand :X
Keuze 2: in de voortent van Scammie's caravan (4 plaatsen)
--> Dreetje9
--> Zwarte Merel (papa van dreetje)
--> Tazman_3
--> Ted
Keuze 3: er is een hotelletje naast de camping (te regelen via Scammie, annulering is wel eigen rekening he)
Keuze 4: in Scammie's caravan
--> sexy blond/redhead chick :+


Deelnemers
doet 100% zeker mee
  1. Kingcoder, Oss, Kawasaki ZZR1400, 2007
  2. Bochtenkoning, Oss Honda CBR1000 (bj?)
  3. Scammie, Roosendaal, Yamaha FZ1-S '06
  4. Loesje, Utrecht, Honda CBR600F
  5. V Fred S, provincie Utrecht, Honda VFR 800
  6. Dreetje9, Nieuwlande, Suzuki GS500e '92
  7. blackbearded, thuis, Honda CBR1100XX Superblackbird (bj?)
  8. Jorizzz, Bergen op Zoom, Yamaha YZF-600R Thundercat '03
  9. Tazman_3, Breda, Yamaha R1 '04
  10. Biondo Dio, Eindhoven, Honda VFR800FI '00
  11. VaVaVonne, Breda, Yamaha YZF 600 R Thundercat '98
  12. Ted, Zwolle, Honda Hornet CB600S
  13. Kevinsfanclub, Honda CBR600F, Oosterhout NB
  14. maart78
  15. pilatus, Drachten, Suzuki TL1000R '99
  16. Frasier, Oisterwijk, Honda CB600F Hornet '06
  17. Zzeep
  18. 48th, Apeldoorn, Kawasaki ZX9R
  19. Gears VFR
  20. -Solex- VFR 800 V-TEC 2002
  21. Bobby20 Esch, Kawasaki ZXR400
  22. Low Profile


onder voorbehoud
  1. Yes, Tilburg
  2. Ilian, Arnhem
  3. Gman-NL, Arnhem
  4. Nina, Oss
  5. Liessy, Valkenburg ZH / Bergen op Zoom, Bandit
  6. ChaserBoz, Bergen op Zoom
  7. Busa666, Spijkenisse
  8. BlueFazerin, Amstelveen
  9. Dropkick, Yamaha YZF-600R Thundercat, Utrecht
  10. Ertje650
  11. CBr900RR03
  12. dontwalk

Definitieve afmelding
  1. Frankie_DR
  2. divided
  3. Party Marty
  4. Kato


Voorrijden

De vorige keer is de route gewoon huppekee in mapsource (software bij Garmin gps) geplanned zo op het gevoel. Het wás absoluut een leuke route maar er zaten ook verassingen in zoals een stukje zandpad, en dwars door een drukke koopstraat in een stad, en een stuk wel héél erg slecht asfalt en een niet meer bestaande weg. Geeft niks, met een kleine avontuurlijk ingestelde groep gaat dat allemaal best. Met een grotere groep wordt steeds keren lastig, en daar krijg je valpartijen enzo van.

Voorrijden dus, en dat gaan we 5 en 6 mei doen. Gaan we gewoon zaterdagochtend vroeg, overnachten op Scammies camping en zondag weer terug. Moet kunnen in twee dagen. We overnachten in Scammies voortent, hoeven we behalve een tandenborstel lekker nix mee te nemen. Het groepje moet niet te groot zijn (tenslotte is het idee juist dat een onbekende route met een grote groep tot problemen kan leiden) dus beperken we het groepje voorijders tot vijf ehh zes oh nee ehh zeven :+ .

Let op: Verzamelen voor vertrek op zaterdag 5 mei om 9:00 uur bij de Postelse abdij. Zie voor exacte locatie hier of natuurlijk de link in het topic: Motorpleisterplaatsen: een overzicht.

Deelnemers:
  1. Kingcoder
  2. Scammie
  3. Jorizzz
  4. Dreetje9
  5. Tazman_3
  6. Bochtenkoning
  7. V Fred S
 
Laatst bewerkt:
@ KingCoder: ga je lijst nog splitsen in "definitief" of "misschien"?

Zo ja:
* ik stond bij "misschien" (afhankeleijk van de definitieve datum)
* dan kunnen ook de anderen even reageren.
 
@ KingCoder: ga je lijst nog splitsen in "definitief" of "misschien"?

Zo ja:
* ik stond bij "misschien" (afhankeleijk van de definitieve datum)
* dan kunnen ook de anderen even reageren.

ja weet je, dat geld voor de meeste wel, dat de datum wel moet uitkomen. We moeten binnekort maar eens een datum prikken, difinitief, en dan nog even iedereen laten reageren daarop.
 
heee hebben jullie ook gezien dat het oude topic ineens weer gemaakt is? grrr en "ze" zeiden dat dat niet kon... En nu ziitie op slot...zucht

Nou laten we het niet verwarrender maken dan nodig, we blijven gewoon hier.

Ik zal even alle profilen nalopen voor mailadressen en iedereen op de hoogte brengen van dit nieuwe topic want we moeten vooral die poll even afwerken zodat we een vaste datum hebben. Daarna kunnen we op de "wat-is-waar-te-doen" kalender enzo.
 
Deze dan maar open laten?
Oh ja, ik ben nog steeds ovb ;)


Ja, laat deze maar open.

Ovb is eigenlijk iederen spidertje, pas als de definitieve datum is vastgesteld kunnen we definitieve deelnemers en ovb-tjes gaan scheiden.
 
Ik meld me vast aan om zo'n appartement te delen (nav aantal gegadigden 3,4 of 5 persoons en IK snurk niet), want ik neem aan dat de voortent al vol ligt (zo niet, kan ik dan nog een plekje reserveren) en ik ga geen tent mee lopen slepen O-)
Hoi Ted: zo'n appartementje is niet verkeerd. Nu alleen nog wachten op een definitieve datum.
 
[me]Liessy wil ook in een appartement als we mee gaan
[/me]


kga niet krimperen :X
 
Ik ben bang dat ik de maandag ná beide data tentamens heb, dus ik ga terug naar een Ondervoorbehoud!
Ik moet even afwegen hoeveel tentamens ik in mei heb en hoeveel in juni, aan de hand daarvan hoor je welke het wordt :P

lang leve de hertentamens in augustus
:+
 
Ik ben bang dat ik de maandag ná beide data tentamens heb, dus ik ga terug naar een Ondervoorbehoud!
Ik moet even afwegen hoeveel tentamens ik in mei heb en hoeveel in juni, aan de hand daarvan hoor je welke het wordt :P

lang leve de hertentamens in augustus
:+

Ach weet je Loesje, op het laatste moment sturederen helpt toch niet. Je bent waarschijnlijk meer gebaat bij een clear mind...en hoe krijg je dat ook weer? Juist! Effe een stukkie motorrijden! Alleen zorgen dat je niet zondagavond om middernacht thuis bent maar daar is rekening mee te houden hoor!
 
Ik meld me vast aan om zo'n appartement te delen (nav aantal gegadigden 3,4 of 5 persoons en IK snurk niet), want ik neem aan dat de voortent al vol ligt (zo niet, kan ik dan nog een plekje reserveren) en ik ga geen tent mee lopen slepen O-)

Ik heb nog geen aanmeldingen binnen voor "Palacia de Voortent", vorige keer hebben er 4 personen in geslapen. Ik zal alvast een plaatsje voor je reserveren Ted :)
 
Ik heb nog geen aanmeldingen binnen voor "Palacia de Voortent", vorige keer hebben er 4 personen in geslapen. Ik zal alvast een plaatsje voor je reserveren Ted :)

Haha scammie hier, het was te verwachten he *O*

Morgen ff op mijn werk kijken hoe en wat, anders join ik zeker de club! :W *O*

Tel zowiezo al 3 man uit Bergen op Zoom / Roosendaal :)
 
Haha scammie hier, het was te verwachten he *O*

Morgen ff op mijn werk kijken hoe en wat, anders join ik zeker de club! :W *O*

Tel zowiezo al 3 man uit Bergen op Zoom / Roosendaal :)

YESSS!!! Mijn login @ werk werkt weer, net mijn agenda gecheckt en: count me in, deze keer ben ik er zeker bij! (vorig jaar geannuleerd... deze keer ben ik er wel bij!)

Oh ik neem mijn eigen tent mee, no problem. Scam past er nog een tent op die stek van jou? Het is zo'n iglo model, neemt nie veel ruimte in beslag.

Oleeeee *O*

Ik zal kijken of er nog wat meer te pimpen zijn uit de regio ZW nederland. *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan