rammel

ducttape.jpg
 
Ik heb dat ook een keer gehad.Ik heb hem toen met een 17\12 vastgezet.Dat heeft drie dagen goed geholpen maar toe kwam het weer terug.Ik heb hem toe gelijk 6 keer omgezet en wel in het groen.Rood was goedkoper maar dat Taiwanese spul vertrouwde ik niet.Hij heeft me daarna nooit meer in de steek gelaten.Wel een slagzwenkel gebruiken om hem te blokkeren.
Houe zo. *D

(cake-mode) :Y
 
Laatst bewerkt:
ben blij dat ik deze topic ff doorlees ;is echt rete leerzaam... :9
vol handige tips waar je tenminste iets mee kan....... _O-
 

Lassen is in dit geval niet de beste oplossing daar bij een temperatuur van meer dan 285 graden kans bestaat dat de kantkering in vaanstand komt waardoor het geheel alsnog kan vervormen.Ooit bij een collega van mij gebeurt en de gevolgen draagt hij nog altijd.In ieder geval ALTIJD borgen met loctite.
:Y
 
Lassen is in dit geval niet de beste oplossing daar bij een temperatuur van meer dan 285 graden kans bestaat dat de kantkering in vaanstand komt waardoor het geheel alsnog kan vervormen.Ooit bij een collega van mij gebeurt en de gevolgen draagt hij nog altijd.In ieder geval ALTIJD borgen met loctite.
:Y

op zich is het geen probleem als de kantkering in de vaanstand komt alleen dan onmiddelijk koelen met ijs of water en stutten met prolybileen.
borgen kan ook milieuvriendelijk met koeien mest gebeuren
 
We kunnen er wel grapjes over maken maar het is wel een serieuze aangelegenheid.Realiseer je wel dat al de de condensfibrator 27 graden uit lood staat dit enorme consequenties voor de recht-uit-stabiliteit van de inclinator heeft.
Ik zeg het niet vaak maar VEILIGHEID VOOR ALLES.
 
We kunnen er wel grapjes over maken maar het is wel een serieuze aangelegenheid.Realiseer je wel dat al de de condensfibrator 27 graden uit lood staat dit enorme consequenties voor de recht-uit-stabiliteit van de inclinator heeft.
Ik zeg het niet vaak maar VEILIGHEID VOOR ALLES.



dit ben ik toch niet met je eens want ik rijd al jaren met de condensfibrator 27 graden uit lood.
geen echt noemenswaardige problemen tegen gekomen en ja je moet er toch wat voor over hebben om er "cool" bij te rijden of niet dan.
en anders kun je er altijd nog een aftermarket instelbare inclinator opzetten.
 
"anders kun je er altijd nog een aftermarket instelbare inclinator opzetten.

"

weet je wel hoe duur die dingen zijn?
 
"anders kun je er altijd nog een aftermarket instelbare inclinator opzetten.

"

weet je wel hoe duur die dingen zijn?

je kunt tegenwoordig ook kingpin inclinatoren gebruiken die zijn redelijk universeel ( dus wat goedkoper )
alleen moet je wel altijd h'm ff open maken en checken voor braampjes,anders flowed hij voor geen meter
 
die dingen kosten een paar centen ja,maar ja het is wel een "must" voor een mooie fiets.
en ga dan wel voor de echte en niet die goedkope troep want je kunt checkken voor braampjes wat je wilt maar flowen doen die dingen niet.
 
je kunt tegenwoordig ook kingpin inclinatoren gebruiken die zijn redelijk universeel ( dus wat goedkoper )
alleen moet je wel altijd h'm ff open maken en checken voor braampjes,anders flowed hij voor geen meter

gelukkig is het goed werken met een afbraamschijfje op de Bosch.
Helpt alleen voor bramen trouwens, niet bij aardbeien. Daar zijn weer andere schijfjes voor.
 
gelukkig is het goed werken met een afbraamschijfje op de Bosch.
Helpt alleen voor bramen trouwens, niet bij aardbeien. Daar zijn weer andere schijfjes voor.


braam jij die met een bosch af?

Bosch trilt veel te erg,

Metabo is beter,
trilt ook, maar de frequentie, heeft een andere kwadraatwaarde, waardoor t stof wat je er af braamt, in een andere baan slingert, waardoor je zuiverder kunt bramen, zonder bang te zijn voor ruwe oppervlaktespanningshellingen
 
braam jij die met een bosch af?

Bosch trilt veel te erg,

Metabo is beter,
trilt ook, maar de frequentie, heeft een andere kwadraatwaarde, waardoor t stof wat je er af braamt, in een andere baan slingert, waardoor je zuiverder kunt bramen, zonder bang te zijn voor ruwe oppervlaktespanningshellingen

Ik ben een echte boschfan ja, hou niet zo van heide of weiland. In boschen kan je veel bramen vinden, en die kan je lekker afbramen. :X
 
Ik ben een echte boschfan ja, hou niet zo van heide of weiland. In boschen kan je veel bramen vinden, en die kan je lekker afbramen. :X

tja, d eeen is een boschjesman, de andere niet,
Zelf ben ik meer Heide(m)(f)an, (zal wel komen omdat dat mn geboorteplaats is)

Bramen lust ik niet, dus braam ze ook liever af.

en de Blauwe boschen zijn veel beter dan de groene boschen, maar daar betaal je dan ook voor he, voor gewone huis tuin en keuken bramen, kan een groen bosch voldoende zijn,
 
Braampjes is het eeuwige probleem met die krenge.Maar daar heb ik jaren geleden een oplossing voor bedacht.Je neemt een standaard dremel en i.p.bv de standaard slijpschijfjes zet je daar een Lowther flex ijzer in.Als je deze nu combineert met een Butterworth-filter kun je ultrasoon die braampjes verwijderen .Een optimale flow is dan gegarandeerd.Doe je het een en ander dan nog in een Helium of een ander edel-gas gevulde ruimte levert dit zonder meer minimaal 10 pk winst op.

Succes
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan