Mark TT het ijskonijn: the whole story

He hallo zeg ... Dit topic gaat over MarkTT zijn ijsrace en vervolgens door t ijszakactie met als gevolg een hele mooie reddingsactie van een aantal mfers. NIET OVER MIJ!!! Geloof ook niet dat iedereen hier op t mf er op zit te wachten dat jullie gezellig samen je meningsverschillen met mij als hoofdonderwerp hier gaan uit vechten! Lijkt me niet al te prettig om te lezen ....



Enne Jedi, je kent me he. Krijg t altijd voor mekaar! ;) LOL!
 
Eehhh Bobbert,

"Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug"
"User not allowed to access this forum (not_allowed)"
 
@superfrog.
Hey Frog je hebt het wel hoog zitten he met CLM :) .

@CLM.
Ik vecht niet om je hoor.. Ik zeg alleen dat je mooie meid bent. maar verders zeg ik toch niks verkeerds ??
 
Hé Mark!
Je behoort van de ene op de ander dag tot de bekende Nederlanders!

Ja, was om 16:30 weer terug in Gouda na een vlot daggie naar Luxemburg.
Mooi spul gezien daar, maar waren maar 5 zalen.
 
Gelukkig is je niks overkomen... Het is natuurlijk wel een beetje fokking dom om het eis op te gaan als je neit 100% zeker weet dat het dik genoeg is. Maar het geeft wel leuke beelden om te lachen!! Volgende keer beter!!!!
 
Gelukkig is je niks overkomen... Het is natuurlijk wel een beetje fokking dom om het eis op te gaan als je neit 100% zeker weet dat het dik genoeg is. Maar het geeft wel leuke beelden om te lachen!! Volgende keer beter!!!!

Goh, daar is meneer Lukic ook weer eens. Leer jij ijs nu maar eerst goed schrijven, dan doe ik er wel op rijden, goed?! O-)

Tijd voor een slotje Rev :P
 
Gelukkig is je niks overkomen... Het is natuurlijk wel een beetje fokking dom om het eis op te gaan als je neit 100% zeker weet dat het dik genoeg is. Maar het geeft wel leuke beelden om te lachen!! Volgende keer beter!!!!
Hey, ga jij nou maar met je Playmobiel spelen. |(

Achterlijke reacties laat je maar achterwege aub dankuwel.

Enne Mark, ik laat hem nog maar ff open :) , tenzij er meer achterlijke posts komen.
 
wacht maar af en je zal t zien. tis overigens maar goed dat die noorderlingen niet naar onze brabantse lange nacht komen gaan. Dat hadden zeker niet overleefd met die hunkemoller collectie die geshowt moet gaan worden ;)
 
Op zondag 15 december 2002 23:50 schreef CandyLightningMaus het volgende:
wacht maar af en je zal t zien. tis overigens maar goed dat die noorderlingen niet naar onze brabantse lange nacht komen gaan. Dat hadden zeker niet overleefd met die hunkemoller collectie die geshowt moet gaan worden ;)

Kijk maar uit met zulke uitspraken :9
Straks wordt het nog superdruk op de 2e BLN :+
 
wacht maar af en je zal t zien. tis overigens maar goed dat die noorderlingen niet naar onze brabantse lange nacht komen gaan. Dat hadden zeker niet overleefd met die hunkemoller collectie die geshowt moet gaan worden ;)

Denk dat het inderdaad beter is ja ;) Hunkemoller??dacht eerder aan Cristine Leduc :9~ Toch? 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan