Mark TT het ijskonijn: the whole story

Ik ben naar mijn filmpje aan het kijken nu maar dies niet helemaal super.. heb verdomme op gegeven moment de grond gefilmd en daarna weer op record gedrukt waardoor hij dus uit is gegaan en niet heeft gefilmd hoe Marktt de rondjes reed stomme ikke ....

bij mij is alleen te zien hoe hij bij de kar staat en later in het wak :(
 
Idd, leuk stuk. Toch niet over MarkTT? Of staat dat in de laatste?
(heb ik niet, \'k koop ze los)

(enneh, \'t gaat weer vriezen Mark!!!)
In de laatste (01/2003) wel een stuk over Mark. Zelfs met foto hoe we de motor er weer uittrekken. :)
 
Stukje is wel ingescand, en stond op MMF. (waar het nu angstig leeg is, iederen zit toch bij MF :P )

maar ik begrijp dat er een stuk of 6 video\'s in de mist zijn?
 
Hey Mark TT: zelfs Ali G leest de bladen :+

ali-g-respect.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is iderdaad een leuk stuk in moto 73. Kheb het aan een paar bekenden laten zien en iedereen zei hetzelfde: is hij gek ofzo, Willy: nee hij is prettig gestoord.

Mark het is weer onder nul hier in Tilburg en langs de maas en de waal veeeeeel ondergelopen weiland gezien.

Deze middag nog met de kleine naar de winterefteling geweest en hier even een goed woordje gedaan bij koning winter. Hij zou kijken wat hij kon doen ;) .
 
Hee Mark, hier in Breda ligt er alweer ijs op de singels! Moet ik al een dag vrijhouden in mijn agenda? ;)
 
je moet naar denemarken komen!!
Is maar 9 uur rijden en ik weet nog wel een meer met enorm dik ijs waar totaal geen schaatsers komen.

In de buurt van tikob ergens in een of ander bos zo\'n 50 km boven kopenhagen.

Meer is paar kilometer groot en enorm dik en glad ijs zonder sneeuw en wakken.

Tja, het is een eindje rijden, maar dan heb je wel wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan