Mark TT het ijskonijn: the whole story

ongekend...die gozer heeft 10 seconds of fame op het water...en iedereen schrijft over m...heel gaaf!!!
top man!!!
als je weer gaat proberen ..ff laten weten...kom ik zeker kijken...
 
het verhaal staat ook in de leeuwarder courant van vandaag(09-01-2203).
niet op de voorpagina jammergenoeg, maar op pagina 19. er staat een klein stukje tekst+foto bij. nog ff en het komt ook op het 18:00 nieuws.
 
Hier is het stukje dan wat er vandaag in de Leeuwarder courant staat :)
ze zijn wat traag met plaatsen maar dat zij de friezen wel vaker

makkum.jpg
 
Ohja ik ben nu druk bezig met ander proggie om het filmpje kleiner te maken

dus nog ffies nog meer geduld hebben
 
Fimpje moet me aan een paar jaar geleden denken.
Heb zelf wel eens over zeer dun natuurijs geschaatst (heb 10 jaar op langebaan schaatsen gezeten) zelf zo dun dat je niet kon stoppen maar de snelheid erin moest houden. Ik wil alleen maar aangeven als je het de volgende keer niet helemaal vertouwd dat je de snelheid erin moet houden.
Natuurlijk ga je de volgende keer pas het ijs op als je het volledig vertrouwd.
 
Filmpje komt denk ik vanavond weer online!

Ik open trouwens een nieuw topic over ijsrijden, ik ben gisteren met de auto op het ijs geweest namelijk :) :)
 
Staat er trouwens binnenkort (dit weekend misschien?) nog een nieuwe poging op de agenda? Dit keer wil ik \'t niet missen, laatste keer waren we de Nordschleife aan \'t lopen. (Was ook errug gezellie trouwens :) )

(kon niet achter MarkTT\'s email adres komen om \'t hem zelf te vragen.)
 
Volgens mij moet dat kunnen nog deze week!

Heeft hard gevroren...en als ik met een auto van 800 kilo het ijs op kan, dan moet het helemaal met 225 kilo kunnen...wel zoeken naar normaal rustig water wat niet al te diep is :)

Zo ja, dan ga ik ZEKER mee, en maak ik het filmpje wel :)

(Ik kan mijn camera ook op de motor zelf plakken, is erg klein en licht)
 
Staat er trouwens binnenkort (dit weekend misschien?) nog een nieuwe poging op de agenda? Dit keer wil ik \'t niet missen, laatste keer waren we de Nordschleife aan \'t lopen. (Was ook errug gezellie trouwens :) )

(kon niet achter MarkTT\'s email adres komen om \'t hem zelf te vragen.)

Dan mail je mij even...ik heb het wel ;)
 
Mark is deze week op wintersport.......en ik denk dat ie de kawa toch maar thuis heeft gelaten :)

is niet slim van hem dan het ijs zal daar wel dikker zijn dan hier
maar ja ook wel lief van hem hoeven wij niet zo aso ver te reizen ;)
maar ja we wachten wel tot ie terug is\ '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan