Mark TT het ijskonijn: the whole story

lijkt me toch echt stug dat zn kuip niet kapot is hoor
Voor zover ik kon beoordelen had hij helemaal geen kuipschade! Het enige is dat hij een rammeltje hoorde van de motor bij het stationair draaien maar dat kon volgens sommigen de uitlaat zijn die een tikje had gehad.
 
Ja ik kan (helaas helaas) niet in de chastbox omdat ik internet heb via een netwerk en daardoor geen dingen als chatbox kan doen :( grrrrrrr
 
1 woord: Respect!

Ik zou dit nooit doen met mijn fiets maar errug koel dat je dit aandurfde. Ik vind de fiets er ook geweldig uitzien met die spikes...

Maaruh, geen actie foto's?
 
RESPECT :}


Ookal ging het verkeerd, je bent een held! Vind t echt fantastisch dat je dit idee gewoon hebt verwezenlijkt! Jammer alleen van die "domper" zeg maar :P

Jezelf niet bezeerd bij die koprol :? Ziet er wel pijnlijk uit.....
 
Zot zijn doet geen pijn, het jeukt alleen een beetje.














Mark, krabben jong, krab voor uw leven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:} Mark :}
 
RESPECT :}


Ookal ging het verkeerd, je bent een held! Vind t echt fantastisch dat je dit idee gewoon hebt verwezenlijkt! Jammer alleen van die "domper" zeg maar :P
:^
De winter is nog maar net begonnen, nu gewoon wachten op de volgende vorstperiode, en eengeschikte lokatie.
 
[me]HagaSan hoopt dat Skoezie zijn opmerking niet hatelijk bedoelt[/me]

Tuurlijk is het een beetje vragen om moeilijkheden. Maar het ik vind het absoluut klasse van hem, heb het lef maar eens! Maar over leedvermaak heb ik een hele duidelijke mening.

Grtzz HagaSan.

Geloof nooit dat hij dat hatelijk bedoeld !! Ik moest ook onwijs lachen... ziet er gewoon heel grappig uit.

Vind het helemaal geweldig wat Mark gedaan heeft !!! Zijn er idd maar weinig die hem dat nadoen :}
 
TROS, de grootste familie van Nederland

Nieuw seizoen Ter land, ter zee en in de lucht is begonnen!

tros002.jpg


Nu MF-er op de COVER van het:
logotros.jpg


Tros001.jpg



Maar Mark TT -> :}
 
Laatst bewerkt:
[me]HagaSan hoopt dat Skoezie zijn opmerking niet hatelijk bedoelt[/me]

Tuurlijk is het een beetje vragen om moeilijkheden. Maar het ik vind het absoluut klasse van hem, heb het lef maar eens! Maar over leedvermaak heb ik een hele duidelijke mening.

Grtzz HagaSan.

Wat is daar hatelijk aan? Vind het gewoon vette humor. Hij rijd, lijkt allemaal vet stoer en dan ineens hoppa, daar vliegt ie... Onwijs lachen...
 
Ik heb duidelijk wat gemist...
Had wel mee gewilt.. maar ff 200 km rijden op de motor terwijl der overal ijzel waarschuwingen waren was me net iets te :(

Anyways.. gelukkig dat alles goed is afgelopen..
 
na alles eerst te hebben gelezen, kan ik niet anders zeggen dan bruut, ook heb in een deuk gelegen om het filmpie, maar ik ben wel blij dat hij niets heeft opgelopen, hulde :} ook namens mijn achterban. :} :} :} :}
 
het is dat ik mijn email te laat las, anders was ik zeker van de partij geweest!! kortom, Mark jij bent de man!!

--dit topic is gewoon met twee pagina's toegenomen terwijl ik alle post's aan het lezen was!!!--
 
Hoi lieve kijkbuiskindertjes.... :P

Tsja, wat zal ik zeggen van vandaag; leerzaam, interessant, cool, apart, gezellig, fucking ver rijden, en 10 seconds of fame 8-)

Even mijn versie van het geheel.

Ik dacht aanvankelijk een paar rondjes te gaan rijden omdat ik zag dat ik een mooi duidelijk wit spoor reed in het ijs bij mijn eerste ronde. De tweede ronde (en laatste) gaf ik even gas, waardoor ik verder kwam dan de eerste lijn. De gevolgen zijn inmiddels bekend. Ik had me echt voorgenomen om een wheelie, kneedown en stoppie op het ijs te gaan maken. Dat stoppie is dus wel gelukt *D .

Motor voelde erg instabiel aan op het voorwiel. Uit de filmpjes van de zweden wist ik dat veel meer gas geven geen probleem moest zijn, dus ik probeerde even fors te versnellen en te schakelen. Daarna wilde ik voelen hoe ie reageerde op gas los laten. Dat zie je ook op het filmpje. Niet veel daarna dook de ZXR onder en werd ik gelanceerd met kop op het ijs |(

De hulptroepen waren gelukkig zeer snel ter plaatse. Jongens en meiden MF'ers, echt heeeeeeeeeeel erg bedankt voor de snelle en vooral goed georganiseerde hulp. Wat je al niet kan doen met verschillende delen van de huisraad :P . Het had ook niet veel langer moeten duren, want het begon al aardig nat te worden in een straal van 10 meter om de motor. Gelukkig dat er nogal wat mensen waren komen opdagen (hulde aan HEN !! : }) , anders was het vast niet gelukt die zware fiets uit het water te krijgen.

Er komt zeker een vervolg. Reken daar maar op, echter wel met een 36 ijsmeesters dit keer ;) . Die ZXR staat inmiddels weer droog in de schuur. Vooralsnog geen enkele schade lijkt het. Goei poeier zo'n Kawa :]

MF'ers, bedankt voor jullie leuke reacties. Sorry dat het ook voor jullie zo kort duurde. Ik had graag wat langer willen ijracen. To be continued.... O-)

De NVVM biedt me als troostprijs een oordopset aan als compensatie voor het geleden leed. Hans, klasse :} !!! Ik zal ze met plezier gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
De hulptroepen waren gelukkig zeer snel ter plaatse. Jongens en meiden MF'ers, echt heeeeeeeeeeel erg bedankt voor de snelle en vooral goed georganiseerde hulp. Wat je al niet kan doen met verschillende delen van de huisraad :P . Het had ook niet veel langer moeten duren, want het begon al aardig nat te worden in een straal van 10 meter om de motor. Gelukkig dat er nogal wat mensen waren komen opdagen (hulde aan HEN !! : }) , anders was het vast niet gelukt die zware fiets uit het water te krijgen.

MF'ers, bedankt voor jullie leuke reacties. Sorry dat het ook voor jullie zo kort duurde. Ik had graag wat langer willen ijracen. To be continued.... O-)

We kunnen toch moeilijk een mede MF'er in de problemen laten zitten ?

we hebben met alle liefde geholpen om de kawa weer op het drooge te krijgen
next time i will be there again ( als het weer in friesland is tenminste )
 
Terug
Bovenaan Onderaan