Mark TT het ijskonijn: the whole story

Er komt zeker een vervolg. Reken daar maar op, echter wel met een 36 ijsmeesters dit keer ;) . Die ZXR staat inmiddels weer droog in de schuur. Vooralsnog geen enkele schade lijkt het. Goei poeier zo'n Kawa :]

Goed idee!

En nog de weg kunnen vinden nadat ik jullie bij de snelweg heb verlaten? :)

Ik laat het je nog wel effe weten van die lieslaarzen.

maar eh :}

Volgende keer ben ik er zeker weer bij!
 
Die natte kont had ik er graag voor over....

Ik denk dat er ook wel een paar MF-ers in hun onderbroek het water ingesprongen waren als we hem er niet uitgekregen hadden..... toch mensen???? :]
 
mark :} dat is wat ik er van kan zeggen...
ik heb al vele stunts gezien...maar jij staat op 1....*hulde* voor je 10seconds of fame!
 
Deze nomineer ik dan ook tot de Motor-Forum Stunt van het Jaar! :}

Sorry Maximum en andere wheeliekunstenaars, deze van Mark was wel heel erg stoer. :}
 
De NVVM biedt me als troostprijs een oordopset aan als compensatie voor het geleden leed. Hans, klasse :} !!! Ik zal ze met plezier gebruiken.
En van mij krijg je nog een VHS bandje van wat ik heb opgenomen... Mail alleen wel even je adres enzo dan krijg je je videootje ASAP thuis! :}
 
Jammer dat je ritje van korte duur was,hij ging lekker. :P

Die kawa krijg je echt niet stuk!!Wat je er ook mee uitvreet!! ;)

Gelukkig heb je 't er zelf ook goed vanaf gebracht. :)

Better luck next time!!
 
Respect echt waar :} ! wat een lef! olympische sport?
olympic2.gif
 
Mark, pure klasse van je :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Jammer dat het van zo'n korte duur was! (en jammer dat ik niet op tijd vertrok, kut NS)
 
Op zaterdag 14 december 2002 15:35 schreef JK het volgende:Is het trouwens niet een beejte lullig voor MarkTT? Of heeft ie geen interesse om de topic te starten? :z

Lekker belangrijk,.... tenzij mark TT natuurlijk een vrouw is ;) ... anders lijkt het me sterk dat iemand zich daar druk overmaakt....

Biedt hierbij al vast mijn excuses aan, aan de vrouwen wegens generalistisch denken .... o-)


Ben wel benieuwd naar de video band.... iemand digitalizeren ???
 
Mijn vrouw zei: wat een mafketel. (maar die is dan ook hoogzwanger)
Ik zeg: respect en hulde!! :} :}
 
Mijn vrouw zei: wat een mafketel. (maar die is dan ook hoogzwanger)
Ik zeg: respect en hulde!! :} :}

:^

[Claudiacorrectieaanwijzingopheldering]
MAAR DIE VAN MIJ IS NIET ZWANGER, MAAR GEWOON RAAR!
[/Claudiacorrectieaanwijzingopheldering]
 
Laatst bewerkt:
Ja een mafketel is het zeker! Toch ook mijnerzijds enige vorm van respect. Ik neem er mijn valhoed diep voor af!
 
Terug
Bovenaan Onderaan