Marauder 800 vs Shadow VT 800 wat kopen?

Treebouncer

Die hard MF'er
1 nov 2006
715
27
Hallo,

Na een hoop gesurf op het net en wat tips van dit forum, ben ik van plan een chopper te kopen. Twijfel tussen een nieuwere Marauder 800 uit bijv 1998 of een Shadow VT800 of 1100. Nou ben ik een beginnende motorrijder en zou graag wat tips willen. Wellicht dat iemand ervaring heeft met rijeigenschappen van beide motoren en me er iets meer over kan vertellen.

grtz.

Treebouncer
 
Laatst bewerkt:
Een Marauderblok sneuvelt nog wel eens,een VT 800 is beter,je zie ook regelmatige Marauders met kapotte blokken te koop.
Grt.Joost Woesthoff :]
 
Thnx voor de reactie. Tis een Shadow VT 800 geworden. Met 5400 mijl op de teller. Een zeldzaamheid....


Grtz

T
 
Zal ze een dezer dagen maken als het beter weer is...
Ut regent....bah

grtz

Treebouncer
 
Gefeliciteerd! Uit ervaring kan ik zeggen: goede keuze :9
En die mile stand is wel erg laag! Je moet hem haast nog inrijden joh...
 
Gave brommer...heb ik ook gehad....verbouwd vooral.....

Maar 5400 miles (=8000 km)voor een 18 jaar ouder motor....daar geloof ik geen reet van. :z
 
Bij deze dan de pics!

grtz

Treebouncer

full
 
Ik vind 'm ook mooi *O*

Ik zit alleen aan een nieuwe achterband, moet vervangen worden, haarscheurtjes enzo. Wie kan mij een goed advies geven over wat voor achterband (merk, type, breedte en dergelijke) ik moet kiezen?

Hoor graag enige tips van jullie.

groet

Treebouncer
 
Ik vind 'm ook mooi *O*

Ik zit alleen aan een nieuwe achterband, moet vervangen worden, haarscheurtjes enzo. Wie kan mij een goed advies geven over wat voor achterband (merk, type, breedte en dergelijke) ik moet kiezen?

Hoor graag enige tips van jullie.

groet

Treebouncer
gewoon een mooie Bridgestone/Metzeler in de standaard maten
 
Er zit nu de maat 140/90-15 op. Is dit een standaard maat? Weet iemand dat? Heeft het zin of onzin om een bredere band te monteren als de velg dit toelaat?
Wat zouden voor- en nadelen kunnen zijn van een bredere band?

Bedankt voor de tips!

grtz

Treebouncer
 
Terug
Bovenaan Onderaan