Choppers in Almere

Tjonge Sik, moet jij nou altijd weer de bladen halen? :P
Tja, had ook geschreven naar de Big Twin, kreeg mail terug waarin ik vergeten was een fotootje te sturen.
Heb ik dus gedaan en tot op heden niets meer gehoord. :(
Wachten het wel weer af!

Zucht.............
Wanneer komt de zomer weer?
Wil weer rijden! :]


(btw: weet iemand hoe ik een afbeelding kan verkleinen? Wil ook graag zo'n emo dinges bij mijn naam plaatsen!)
 
Joepie!
Heb nu ook zo'n emo/avatar dinges op mijn naam!

Wat is het trouwens ineens erg stil geworden op dit forum!
Had graag gezien dat er nog meer zielen in Almere waren met choppers enzo.
Het liefst met foto natuurlijk! :9~

Hey Mighty Mike, heb jij nog een foto van jouw bike?
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
De mijne is al bekend en van de rest van mijn speeltjes heb ik nog geen foto's gemaakt, maar komen er nog wel aan!

Kom maar op met die piccies!
 
Nope!
Ik heb er op nog geen één site mee gestaan, wel eens een foto naar Big Twin opgestuurd, maar nog nooit erin gezien.
Terwijl El Sik er dus wel in staat.
3 PAGINA'S NOTABENE!

Tja, je kan niet alles hebben.
Er rijd er btw nog één bij ons in de club met ook een xs harde staart.

Dat is die XS met die oranje velgen? Top ding! :Y
 
Joepie!
Heb nu ook zo'n emo/avatar dinges op mijn naam!

Wat is het trouwens ineens erg stil geworden op dit forum!
Had graag gezien dat er nog meer zielen in Almere waren met choppers enzo.
Het liefst met foto natuurlijk! :9~

Hey Mighty Mike, heb jij nog een foto van jouw bike?
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
De mijne is al bekend en van de rest van mijn speeltjes heb ik nog geen foto's gemaakt, maar komen er nog wel aan!

Kom maar op met die piccies!


Sorry voor de late reactie maar ik had het echt bizar druk, dus had er echt ff geen tijd voor maar ik ben er weer *D En ik moet inderdaad wel zeggen dat het erg rustig hier is vrij weinig mensen met een chopper in almere blijkbaar.

Maar goed ff kijken of het zo lukt met me foto, ik moet er alleen wel ff bij zeggen dat ie nog zo goed als fabriekstandaard is. Ben nog een arme student he :D dus tsjah dan moet je keuzes maken. :Y

my.php


dit is m dan, niet echt bewerkt dus maar ik blijf het toch een mooi ding vinden :)
 
YEEHAA!

EAT YOUR HART OUT SIK!
Ik heb eindelijk de Big Twin gehaald! :)
Ik sta in het Januari nummer met het stukje haat/liefde verhouding! :9

Leuk fietsie Mike!
Als ik het zo zie kan je er aardig wat aan verbouwen als je daar behoefte aan hebt.
Alleen al met een ander zadeltje ziet hij er al anders uit.
Maar dat moet je lekker voor jezelf weten natuurlijk.

Mischien van het voorjaar eens wat afspreken om een keer te gaan rijden met gelijkgezinden uit Almere.

Oja, DR. Bral, er wonen idd ook mensen in Almere en het ziet er al een stuk beter uit nu ze eindelijk eens wat aan de stad aan het doen zijn! :(
 
Was nog wat vergeten.

Floris, die met die oranje wielen is van mijn maatje Buzz.
Die heeft van die gietwielen erin zitten en een heleboel Harley spul erop.
(Word er toch nog iets goeds gerecycled van die HD's, lol) })

Je kan ook ff op de site kijken: www.geocities.com/cheese_hunters_tc

Daar staan nog meer foto's op van de rest van het cluppie! :]
 
Oja, DR. Bral, er wonen idd ook mensen in Almere en het ziet er al een stuk beter uit nu ze eindelijk eens wat aan de stad aan het doen zijn! :(

joh !

ik dacht dat het een soort mortuarium was voor amsterdammers die toch ergens moeten slapen als het in hun eigen stad niet lukt :+
 
YEEHAA!

EAT YOUR HART OUT SIK!
Ik heb eindelijk de Big Twin gehaald! :)
Ik sta in het Januari nummer met het stukje haat/liefde verhouding! :9

Leuk fietsie Mike!
Als ik het zo zie kan je er aardig wat aan verbouwen als je daar behoefte aan hebt.
Alleen al met een ander zadeltje ziet hij er al anders uit.
Maar dat moet je lekker voor jezelf weten natuurlijk.

Mischien van het voorjaar eens wat afspreken om een keer te gaan rijden met gelijkgezinden uit Almere.

Oja, DR. Bral, er wonen idd ook mensen in Almere en het ziet er al een stuk beter uit nu ze eindelijk eens wat aan de stad aan het doen zijn! :(


Heb de Bigtwin nog niet in de bus... maar ben benieuwd :Y
 
Beetje late reactie van mijn kant, maar er wonen best wel veel mensen in Almere met een choppertje hoor. Ik zelf rij een intruder 700, een vriend van me een magna een ander weer een dragster. Via de IOCH weet ik een aantal, uiteraard met een intruder die er ook wonen, minimaal een stuk of 10.

Lijkt me wel leuk hoor om met een aantal een ritje te rijden over een maandje of twee.
Mocht dit georganiseerd worden, meld ik me bij deze aan.
 
JAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!
Eindelijk weer eens nieuws uit Almere!

Vond het al zo stil worden. ;)

Mocht er iemand wat organiseren, houd ik me ook wel aanbevolen.
Lijkt me wel wat om andere MF'ers te ontmoeten op deze manier.

Laat maar weten die 5 W's!

(wie, wat, waar, wanneer en waarmee uiteraard!)

Heb er weer zin in! :]

Laters!
 
om de een of andere reden krijg ik die foto niet hier op het forum geplaats dus dan maar als bijlage. [afbeelding]


hee,dat is bij mij achter in de straat.....(.Monet).......

(we ....rijden momenteel een gs 500).

me vrouw zegt dat ie van haar is ,maar ik beweer andere dingen. _O-

wellicht binnekort voor mij wel een andere bike....

die naked enz meuk heb ik volgens mij wel gezien en dus mss ook wel een chopper..

maar geen stock bike iig .........

mzl
 
Heb nog wel een paar fietsjes te koop hoor!

Heb nog een Soesje GS 550 staan, mag voor 400 eurie de deur uit.

Heb nog een GS650 GT (helaas geen Katana, damn! Is meer waard.)

En last but not least: een Virago 1100 (Amerikaans blok, dus niet geknepen met pk's)

Dus mocht je nog wat erbij willen hebben, zodat je geen ruzie met moeders de vrouw hebt over wie er nu gaat rijden, dan heb ik nog wel wat staan.
Helaas doe ik mijn XS niet weg.
Te veel tijd, geld enzovoorts aan gespendeerd op deze de deur uit te doen.

Iemand al een idee voor de eerste chopper-meeting in Almere? :] (Ritje doen ofzo.)
Hou me aanbevolen :P
 
Lees de mail maar ff, heb hem naar je toegestuurd.

Foto's volgen nog!

BTW: ik woon zelf in stad (herb-district), (kruidenwijk) kan hem dus ook een keer komen bekijken, maar dan moeten we een afspraak maken.

Ben niet altijd thuis, maar lees wel altijd mijn mail. :Y
 
Hey mensen,

Sorry dat ik er een tijdje niet ben geweest maar heb het echt bizar druk gehad dus vandaar.

En in reactie op de gene die zei dat het bij hem achter was, rij je toevallig ook in een chicento (of hoe je het ook schrijft) want dan weet ik geloof ik waar je woont :D

En een meeting lijkt me inderdaad ook wel is leuk om te doen, maar dan moet het ook wel goed weer zijn, want ik rij al te vaak in de regen (ik rij het hele jaar door) dus ik sta nu al elke zondag te poetsen omdat me chrome anders helemaal weg rot. dus volgende maand dan maar doen, als het weer een beetje zonnig aan het worden is.

Mits iedereen het hier teminsten mee eens is.

Cheers,

Maikel
 
yeps rijden binnekort is top idee.

enne nee ik rij niet in een cjincecentho .....of zoiets....

wel een micra of volvo 740.

enne mike.....ooit gehoord van 't flevo topic ??????

(ben ik ook vaak te vinden).

(maar is wel meer de snelle bikes en ss.).

(niet dat ik die heb dus maakt eigenlijk niks uit hoor).

grtz.
 
Maikel, ben het volledig met je eens! :Y

Eerst maar eens wachten tot het weer een beetje mee gaat zitten. 8-)

Heb nog wel een paar mooie uitlaat dempertjes liggen voor je hoor!

(Nou ja, dempers is een groot woord, zit geen demping meer in, LOL!)

En idd, met al die pekel word de bike er ook niet mooier op, één keer doorgereden met pekel en al mijn alumuisium was gelijk helemaal verweerd! :(

Maar ik heb alles laten polijsten bij een bedrijfje in Hilversum en dat glimt tenminste weer, kan ik gelijk mijn haren erin kammen kale kop laten glimmen!

Hmmmm, kan ik mischien wel mijn sik en snor goed bekijken, daar zit nog wel wat haar.

Ghehehe!
 
Wat voor dempers heb je liggen dan ? (fototje) en passen die er uberhaut wel op, want ik heb namelijk wel zitten kijken voor een loudpipe, maar dan komt het op zo een 250 eurie, en nou is me uitlaat wel lek maar ik ben ook bezig met een eigen huisje dus dan moet je toch keuzes gaan maken he :D

En ik heb idd wel gehoord van het flevoland topic, ben daar ook een tijdje actief op geweest maar jah dat zijn idd allemaal snelle bikes en ik val daar dus een beetje buiten de boot. Begrijp me niet verkeerd ik was er welkom maar jah niet echt mijn styl zeg maar :D ik ben wat meer mellow, onder het motto ik kom er wel maar in mn eigen tempo :D
 
Sorry voor de late reactie.

Druk, druk, druk, druk.

Mike: de uitlaten zijn van die turn-out dempers (zonder demper) en zijn universeel toepasbaar, moeten alleen ff goed gepoetst worden.
Ik weet niet of jouw dempers te demonteren zijn, want dan zou je ze zo kunnen monteren (eventueel met adapters).
Ik heb ook nog 2 race dempers liggen van een cbr 1100 (?) weet niet zeker, in ieder geval van Honda, maar zijn wel origenele dempers.

Adamo: de foto's moet ik nog steeds maken, maar heb er nog steeds geen tijd voor gehad.
Ben ff druk met de verzekering, want met die storm van de laatste tijd heb ik een flinke schade aan mijn koekblik, waar ik nog steeds mee bezig ben. (Snert verzekeringen!)
Zal ze van de week ff maken en doorsturen, dan maak ik voor Mike ook gelijk wel ff foto's van de dempers.

Heb wel vorige week zondag nog ff een stuk gereden op de motor, was zulk mooi weer dat ik er ff van moest profiteren.
En gelijk afgestraft voor de rest van de week met sneeuw en kou enzo.

Kom op met die 15+ graden! :(

Iemand nog iets aan het verbouwen in Almere?
Ben benieuwd naar de projekten!

Adios amigo's!
 
Terug
Bovenaan Onderaan