Choppers in Almere

Sorry voor de late reactie.

Druk, druk, druk, druk.

Mike: de uitlaten zijn van die turn-out dempers (zonder demper) en zijn universeel toepasbaar, moeten alleen ff goed gepoetst worden.
Ik weet niet of jouw dempers te demonteren zijn, want dan zou je ze zo kunnen monteren (eventueel met adapters).
Ik heb ook nog 2 race dempers liggen van een cbr 1100 (?) weet niet zeker, in ieder geval van Honda, maar zijn wel origenele dempers.

Adamo: de foto's moet ik nog steeds maken, maar heb er nog steeds geen tijd voor gehad.
Ben ff druk met de verzekering, want met die storm van de laatste tijd heb ik een flinke schade aan mijn koekblik, waar ik nog steeds mee bezig ben. (Snert verzekeringen!)
Zal ze van de week ff maken en doorsturen, dan maak ik voor Mike ook gelijk wel ff foto's van de dempers.

Heb wel vorige week zondag nog ff een stuk gereden op de motor, was zulk mooi weer dat ik er ff van moest profiteren.
En gelijk afgestraft voor de rest van de week met sneeuw en kou enzo.

Kom op met die 15+ graden! :(

Iemand nog iets aan het verbouwen in Almere?
Ben benieuwd naar de projekten!

Adios amigo's!

haha in de categorie Extreeem late reactie :D haha

Die dempers klinken opzich best interresant en ik geloof ook dat ik mijn dempers er gewoon af kan halen dus :D mocht je er nog van af willen :D

Ennnnuuhhh Mensjes de Zon schijnt weer. Dus waneer gaan we rijden ??????

Cheers.
 
Lijkt me super om eens te rijden met een aantal.
Als er wordt afgesproken lijkt het me leuk om er bij te zijn.
Dus als het mag,
Wanneer wordt er gereden?
 
Lijkt me super om eens te rijden met een aantal.
Als er wordt afgesproken lijkt het me leuk om er bij te zijn.
Dus als het mag,
Wanneer wordt er gereden?

In het kader van genoeg tijd vrij houden, urmm zondag 29 ? dan heeft iedereen nog genoeg tijd om het in te plannen. Maar dan moeten we wel ook nog ff een route uit stippelen Enzo, maar als iemand anders een idee heeft hoor ik het graag :D

En je bent natuurlijk van harte welkom dan :D meer zielen, meer vreugd :D
 
Ik zou ook wel mee willen rijden met mijn dragstar 1100, dus als het mag.....
ik hoor het wel


Haha Wederom van mij mag iedereen mee :D Maar ik zal het alvast van te voren zeggen ik heb maar een 500cc blokkie dus tsjah ik ga niet extreem hard :D

Maar verder komt allen zou ik zeggen :D
 
hallo is er al iets gepland of moet dat nog wil enetueel wel helpen
Ik hoor het wel

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet echt aan toe gekomen, maar ik zat te denken aan de waterlandseweg, en bij de afslag voor de A27 rechtdoor, als je die weg blijft volgen krijg je een behoorlijk stuk binnenwegen (geloof iets van 60 a 70km) Je kan dan namelijk gewoon een rondje rijden. Maar als je een andere leuke route weet hoor ik het graag :D

En verder tsjah als we een route hebben kunnen we makkelijker ergens afspreken natuurlijk maar ik zat te denken aan het tankstation bij het gouden huis in Almere stad, of de parkeerplaats bij de kemphaan (maar daar zijn ze nu geloof ik aan het werk :S )

Maar goed ik hoor het wel.
 
Ja en het hoeft ook niet in een record tempo, richting Eemhof en tot aan Dronten kunnen dan binnen door via Lelystad(Bataviastad) over de dijk terug. Een kleine 200 kilometer.

wie rijden er mee!!!!!!
 
De dijk van Lelystad naar Almere betekend vliegen happen en veel wind.
Kan je beter binnendoor langs de lage vaart. Noorderplassen of zo heet dat toch?

29 april is de dag voor koninginnedag, weet niet of ik mee kan dan.
Ik probeer wel wat, mischien willen wat vrienden ook mee.

200 kilometer is trouwens best veel, gemiddelde choppertocht is zo'n 150 km, dat is goed te doen op een tank.

Anders kunnen we toch ook een eerste keer met z'n allen afspreken op een avond?
Rondje Amsterdam via Muiden rijden we veel, terasje pakken op de dam, rondje wallen er weer terug via de snelweg.

Mochten jullie inderdaad afspreken op de 29e dan probeer ik ook van de party te zijn, maar beloof niets.

Martijn

Bedenkt me ineens wat, ik zie maar 3 mensen hier reageren, hoop dat er nog wel wat meer meegaan. Mensen reageer !!
 
Laatst bewerkt:
Ik zal dan ook maar even reageren, het is alweer zo'n tijd geleden! (LOL!)

@Mike: zondag maak ik even de foto's van de uitlaten, kan je altijd nog even kijken of het wat voor je is, stuur ze wel even door.

@Ademo: ik weet niet of je dit leest, maar ik heb inmiddels de Suzuki GS550 bij mij thuis staan, mocht je nog interesse hebben. Ik zal daar ook zondag even foto's van maken.
Ik moet alleen de tank nog even in orde maken (lakbeschadiging, emblemen zijn er vanaf), verder is hij technisch in orde. (Hij rijd wel erg lekker moet ik zeggen, maar ja, ik moet gaan ruimen!)
Zat er eerst aan te denken om hem toch maar te houden, maar heb gewoon geen plek meer en tijd schiet er ook al bij in.

@Iedereen: Zondag 29 April is bij mij nog niet zeker, ik moet even kijken wat de planning voor aankomende week/weekend is.
Het idee is goed en het maakt mij niet uit waar er naar toe gereden word, ben met Pasen naar Hoogwoud gereden en de zadelpijn is bijna weg! :]
Moest wel even wennen weer, niet zozeer aan het rijden, maar meer aan het feit dat de motor nu eindelijk goed is!~ :P
Dus de kilometers maken mij niet zoveel uit, zolang er maar tijdig gestopt word om te tanken!

Ik lees het hier wel weer!
Laters!
 
Ik hou de 29ste nog steeds aan zelf rij ik as zondag mee met MC Bersatuan. Elke maand wordt er 1 of 2 ritten georganiseerd door het hele land en ook in het buitenland. Maar een rit met plaats en streekgenoten lijkt mij heel leuk, dus heren dames kom met je ideeen.

August
 
Ik lees hier nog niets over een toerrit die afgelopen zondag zou zijn gehouden?
Is die nog door gegaan?

@Mike: de foto's van de dempers zijn mislukt, maar je kan het bekijken op de site van Highway Hawk, daar staan ze als slip-on dempers van het type turn-out, mischien dat je daar wat mee kan doen?

De foto's van de Suzuki zijn vreemd genoeg wel gelukt. :(

Hij staat nog steeds te koop voor de liefhebbers, ik heb hem ook bij de te koop advertenties neergezet.

Laters!
Willem
 
Ik lees hier nog niets over een toerrit die afgelopen zondag zou zijn gehouden?
Is die nog door gegaan?

@Mike: de foto's van de dempers zijn mislukt, maar je kan het bekijken op de site van Highway Hawk, daar staan ze als slip-on dempers van het type turn-out, mischien dat je daar wat mee kan doen?


Hey gozer,

Nou die toerrit is er een beetje doorheen geschoten, dacht er zelf ook pas veel te laat aan.

En die slip on dempers wil ik zeker wel hebben :D als je ze nog heb liggen graag :D die dingen zien er echt vet op :D

laat maar weten wat je er voor wil hebben.

Cheers.

Maikel
 
Hey gozer,

Nou die toerrit is er een beetje doorheen geschoten, dacht er zelf ook pas veel te laat aan.

En die slip on dempers wil ik zeker wel hebben :D als je ze nog heb liggen graag :D die dingen zien er echt vet op :D

laat maar weten wat je er voor wil hebben.

Cheers.

Maikel

Voor 2 pakjes Zware Van Nelle Export zijn ze voor jou, moet er wel bij zeggen dat er dus geen dempers meer inzitten!
Volgens mij had ik dat al eens vermeld, die dingen zijn tijdens een fijne rit los gaan trillen en schoten op een gegeven moment de berm in. :)
Het geluid was gelijk een stuk beter!

Kijk maar wat je wil, het zijn universele dempers en die passen eigenlijk overal op.
Mischien moet je de sproeier bezetting aanpassen, maar als je de luchtfilters origineel laat hoeft dat meestal niet.
Kom eerst maar kijken of je het wat vind.

Laters!
Willem
 
Ik heb eventueel ook nog 2 hele mooie originele dempers van een Honda CBR 1100 (?) weet ik dus niet zeker, maar zijn nog helemaal nieuw!

Voor de liefhebbers ga ik nog een poging wagen om foto's ervan te maken, kan niet beloven dat het lukt (laatste keer ging foto's maken van dempers ook al op onverklaarbare wijze mis).

Ga het in ieder geval proberen!

Adios!
Willem
 
Voor 2 pakjes Zware Van Nelle Export zijn ze voor jou, moet er wel bij zeggen dat er dus geen dempers meer inzitten!
Volgens mij had ik dat al eens vermeld, die dingen zijn tijdens een fijne rit los gaan trillen en schoten op een gegeven moment de berm in. :)
Het geluid was gelijk een stuk beter!

Kijk maar wat je wil, het zijn universele dempers en die passen eigenlijk overal op.
Mischien moet je de sproeier bezetting aanpassen, maar als je de luchtfilters origineel laat hoeft dat meestal niet.
Kom eerst maar kijken of je het wat vind.

Laters!
Willem

haha voor die prijs neem ik ze mee :D En zonder demper klinkt het meestal een stuk leuker :D ik had hiervoor een EL250 (verplicht een lichte he) En die heb ik ook 1 keer gestart zonder uitlaat (alleen de bocht nog ) en klonk ook geweldig :D.

Maaruuh dan moeten we wel een keer ergens afspreken :) ow en ik zag je volgens mij vanmiddag nog rijden op de veluwedreef (van uit het centrum zeg maar) of het was iemand anders met een motor die erg lijkt op die foto van jou.

cheers
 
hey custom / chopper rijders in Almere. Ben herstellende van een ongeval, maar hoop dit seizoen weer te kunnen rijden. Als er over een poosje weer een rit gepland wordt dan ben ik erbij.

Greetz Peter
full
 
He Chopper rijders uit Almere blijft het bij woorden of bestaan we echt. Geef maar aan wanneer je wilt rijden ik zelf rij as zondag met MC Bersatuan in Rotterdam. Naast het elke dag naar het werk een kleine 150 km minstens 1 keer per maand met de MC en afhankelijk welke chapter het organiseert. Als limburg of zeeland aan de beurt zijn is 600 km op en dag normaal, dus zeg het maar.

Met ronkende groet,

August
 
Ghehehe!

Het is wel en jaar geleden, maar bestaan de chopperrijders nog in Almere?

Mocht je dit lezen Mighty Mike, ik heb je bike een paar keer zien staan bij mij aan het eind van de straat.
Was wel nieuwsgierig of je de dempers er inmiddels al op hebt zitten, anders kunnen we dat wel een keer bij mij doen (we zijn toch praktisch buren :P).
Kunnen we gelijk de straat eens wakker schoppen, geloof dat er niet zoveel motorrijders meer zijn hier.
Ik heb wel een Harley erbij gekocht, mischien eens zien rijden?
(Blauw met Springer voorvork en heeeeeel veeeel chroom, poets me elke dag een ongans :( ).
Zonder dollen, die heb ik met heel veel mazzel gekocht, had 15 jaar stilgestaan in een woonkamer, een mens mag eens in zijn leven geluk hebben! :}

Latex!
 
Jessey bestaat wel, alleen komtie uit Lelystad en rijdt ie een niet al te snelle Kawa 250LTD (de 1cilinder, dus echt ver boven de 100 gaat t niet)
Beetje aangepast, spatbordjes ingekort, soloseat gemaakt, stuurtje gelast, tankje gespoten, beetje simpel spul. Fotootje heb ik even niet

Ben niet zo vaak op t forum, maar voor eventueel een keer een ritje in Almere ben ik wel te porren? Sowieso een zondagje neem ik aan? (zaterdag = bijbaantjes tijd, ben pas 18!) Al is t maar met zn twee of drie, als er maar rekening gehouden wordt met een snotaap met een snelheidsbeperking! _O-
 
Laatst bewerkt:
Tjees, nou zit ik zelf ff niet op te letten, blijkt er toch weer een berichtje achter te zijn gelaten!
Dat je niet ver boven de 100 kan rijden geeft niet hoor!
Moet je voor de lol eens op mijn XS proberen, word je niet vrolijk van!
Lekker rond de 100 is hard genoeg, wil je harder dan moet je zo'n tupperware ding aanschaffen.
Met van die mooie felle, opvallende kleuren!
Anders val je niet op in het overige verkeer natuurlijk, want als je 200+ rijd, dan wil je natuurlijk wel gezien worden voordat een meneer/mevrouw in een koekblik ineens van richting veranderd!
Laat mij maar lekker rustig toeren, dan zie je nog eens wat van de omgeving.

Tja, een toerritje moet nog steeds gebeuren, nu zag ik wel dat de Confederates in Amersfoort aankomende zondag een motorshow hebben.
En de motorsaloon in Amersfoort heeft ook dit weekend open dagen, dus mischien 2 vliegen in 1 klap slaan denk ik!

Ik zie wel of er weer enige reaktie's komen (als ik optijd alles nakijk dan).

Laters!
Willem
 
Hee Willem! Nou zie ìk ineens dat er toch een berichtje is achtergelaten
(zit voornamelijk op een ander forum, maar reclame maken mag natuurlijk weer niet)

Een toertje zou leuk wezen, maar kunnen we het niet van de snelweg houden?
Want cruisen rond de 100, ehh.. kan wel, maar echt lekker is t niet! (En iedereen die dan achter me rijdt zou stokdoof worden, hahaha.)
Misschien zal ik eerst maar verder sparen voor een andere motor (intruder 600), want ik neem ook aan dat er niet veel lui zijn die in de winter rijden?
(Ik zelf heb schijt aan regen, maargoed, dat is een ander verhaal.)

Ik zal dat vakje aanvinken van 'voeg dit onderwerp toe aan mijn notificatielijst'
dan lees ik het wat tijdiger.
 
Ola Jeebz!
Nou zit ik ff niet op te letten, zie ik ineens dat er een bericht is neergezet!
Heb de laatste tijd weinig achter de pc gezeten (nou ja, motor forum dan) en zit ineens weer eens op het forum.
Tja, het rijden zal er denk ik voor dit seizoen niet meer inzitten, of we moeten nog extreem mooi weer krijgen.
Als ik Paulusma mag geloven krijgen we alleen maar koud en nat weer, schiet niet echt op dus.
Ben niet te beroerd om met slecht weer te rijden, maar begin dit jaar naar de show van de Rogues geweest met Pasen en heb onderweg een behoorlijk pak sneeuw op mijn donder gehad en dat was niet echt om over naar huis te schrijven!
Anyways, hebben we mooi in de winter weer tijd om het één en ander te gaan ver(her)bouwen, heb alweer wilde plannen voor mijn XSje en de Harley gaat ook aangepast worden.
Gelukkig heb ik een schuurtje met een geweldige verwarming, dus dat gaat allemaal wel goedkomen, kunnen we mooi weer foto's op het forum plakken!

Het rijden gaat wel goed komen, ben zelf ook niet zo'n wilde rijder en met langzaam rijden geniet je veel meer van je omgeving.
Of de omgeving zo blij is met al die (half) open uitlaten is nog de vraag, maar dat nemen ze maar op de koop toe! LOL!
We spreken elkaar wel weer!

Laters!
 
ey, respect hè; "het kán in Almere" .. ;)

grt een SMagnarijdster uit Almere



[inkoppertje modus aan]
Mensen met choppers / chopperrijders staan erom bekend smaak te hebben.
En jij vraagt je vervolgens af hoe het toch komt dat er maar weinig chopperrijders (maar des te meer 'buikschuivers") reageren op je vraag?

Smaak & wonen in Almere? Contradictie in terminius!
inkoppertje modus uit


;)
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan