Kawa Z-twin 'no-budget-café-chop-bob'

Al

permban
10 jun 2004
1.105
0
Het nadeel van proberen verschillende stijlen in je eigen fiets te proppen is dat het vaak vlees noch vis wordt. Ik vinnum wel gaaf worden, maar hij springt er niet echt uit.
Dit zit er op:
- aftermarket tellertje, zadel en higway-steps (niet op foto)
- Sportster koplamp, 'dempers' en verzaagd achterspatbord
- schokbrekers zaten op een Intruder (geen idee welk merk ze zijn)
- frame 'bijgewerkt' op verschillende plaatsen (overbodige zooi er af)
Morgen laat ik een betere sidemount-nummerplaat/achterlichtbevestiging lassen waardoor de plaat deels over de belt valt en ongeveer 10 cm verder naar binnen komt.

Meningen, suggesties, kritiek en ideeën worden op prijs gesteld.

z750_5_2.jpg


z750_5_5.jpg


z750_5_7.jpg


z750_5_3.jpg

 
Laatst bewerkt:
ik vind 'm wel tof!!eigenlijk wel goed geslaagd, ik hou wel van zwart...
mooi zwart is niet lelijk!!
[positieve kritiekmodus]
maar ik zou persoonlijk wel een iets groter voorbandje erop gezet hebben...
iets breder..., hij lijkt zo klein vergeleken bij de rest...
[/positieve kritiekmodus]
 
[positieve kritiekmodus]
maar ik zou persoonlijk wel een iets groter voorbandje erop gezet hebben...
iets breder..., hij lijkt zo klein vergeleken bij de rest...
[/positieve kritiekmodus]
Ouderwets 19", dat ziet er altijd erg iel uit met die gietwielen.
Overigens moeten, in trouwe no-budget-traditie, de velgen nog zwart gespoten worden waardoor het allemaal wat massiever overkomt. En als de banden versleten zijn opent dat weer wat mogelijkheden.
 
Badeendje ja, van m'n kids gepikt.

Die streep is op één foto wat bijgewerkt door de streep van een scherpere foto er op te photoshoppen (die foto was weer te donker), maar de streep zit er dus echt.

@Bral: we denken weer in dezelfde richting; hij moet inderdaad zwarter, maar ik wil er geen ratbike van maken. In de planning zit o.a. wielen zwart, voorvorkpoten zwart en harmonicarubbers over de binnenpoten, voetsteunplaten zwart (en uiteindelijk er af i.c.m. solozit), achterste framebuis moet een stukkie tussenuit zodat wel die beugel blijft.
Ik heb ook al een fullsize apehanger in de schuur liggen, dikke oldschool handvaten en gashandel.
 
dat idee met die harmonica rubbers zou ik achterwege laten... vind ik persoonlijk niet zo geslaagd (gaat op een kawa Gt lijken :r ).

De voorkant wat dikker, en eventueel iets lager, zou wel wat zijn denk ik zo.
Steek die vorkpoten eens een paar cm door de kroonplaat, ziet het r al een stuk minde slank uit aan de voorzijde denk ik zo ;)

maar al met al zeker geslaagd hoor! Vind hem wel cool!
 
ik zou juist sit stuur intapen met wielrentape, prima zo

rubbers om de vork wordt ie ook dikker van

en ik kan die Bt met die motor van die Chico nergens vinden, hij is er wel maar ik heb zoooooooooooooo veel van die blaadjes, is geen zoeken tegen...
 
Het leukste aan zo'n GT vind ik juist die rubbers om de voorvork. Krijgt zo'n ding nog een beetje smoel van.

Stuur omkeren heb ik aan gedacht, maar is niet echt praktisch voor dagelijks gebruik. Liefst zou ik ook het voorspatbord er af laten, maar is in deze tijd van het jaar geen optie.

Echt korter zit er ook niet in omdat er nu al niks voorbij de achterband uitsteekt.

Maar goed, effe quick & dirty photoshoppen levert het volgende op (zoek de verschillen):

full
 
Laatst bewerkt:
Over het algemeen geen verkeerde fiets.
Ik zou er zo op weg willen.
Die sterrewielen mogen ze gratis stelen wat mij betreft en de lijn van een kawa ligt me niet zo, al kun je die makkelijk wat aanpassen.

Eerst die tankletters eraf (Kawa op een chop? Is net glijmiddel op een barbie)
De koplamp zou ik hoger zetten en verder tegen het stuur.( en een grotere...)
Het stuur zou ik meer naar je toe zetten (is dus beetje lager)
Uitlaat zou om de bocht van die hittebestendige tape kunnen (beige/wit)
Achterspatbord mag nog lager om de band heen.

Je vroeg om kritiek, hierboven is het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan