bikers Wreck...... to Riches

Ik zie op je foto's dat je een zeer luxe "werkplaats" hebt.
Ben wel beetje jaloers op je ruimte:

altijd droog, warm/behaaglijk en redelijk tot goed verlicht.

wat is je huidige project, anders dan rijden op de motor?
 
Mijn andere hobby's zijn : Jamie, Evie, Bianca, Djonina, Danique, Suzanne, Desire, Marleen, Britt, Tamara, Lisa, Hedi......... :9

Deze Houtwurm versie van een fiets is het enige project ( wat al eeuwen loopt ).
 
Echt.....een envelop was zeker te klein.

full
 
Oeps....bouw stilgelegd, iets met vergunningen..... (kan ik s'avonds weer sporten )

Als hij van het weekend nog steeds stil ligt, kan ik bij de spuiter verder met mijn tank en zadel....als ik er aan denk maak ik foto's.
 
Checklist is verder afgewerkt...

De nieuwe Tankcure is binnen
Kabels voor de kabelboom
Nieuwe demperbevestigingen gevonden.
Brandstofleiding en Filter.
Kettingpons

full
 
Uitlaatbochten gaan naar de verchromert.

Zoek nog steeds een middenbok voor de Cb... iemand nog liggen ???

Ook nog op zoek naar een betaalbare Raceset, onderstaande set is van Hales Honda, en behoorlijk prijzig.

full
 
Ik heb d'r eentje van Raask, ook niet goedkoop helaas, heb hem wel in Engeland besteld want dat scheelde nogal.
Je kunt ook eens kijken voor Tarozzi rem schakelsets, zijn wat betaalbaarder en zien er ook niet verkeerd uit.
Ik zou even goed kijken of je een opklapbare variant (voetsteuntje) nodig hebt, bijv ivm de kickstarter.
 
Laatst bewerkt:
Deze zijn speciaal voor de cb250/cb350 twin gemaakt. Opklapbaar is niet nodig, want de voetsteunen zitten erg ver naar achteren. Kickstarter moet zo wie zo aangepast worden. Nu zag ik dat de 250g een andere kickstarter heeft, dus als iemand die heeft liggen. Die is tenminste bruikbaar als basis.
 
dat setje ziet er niet echt stevig uit
en eerlijk gezegd vrij saai.
vrees dat het eerder zou afsteken ten opzichte van al het voorgaande detailwerk
 
Kijk hier maar eens:

Untitled Document

schetsplaten moet je waarschijnlijk zelf maken maar dat is ook niet zo'n probleem, dat heb ik ook gedaan (zie project). Plaat monteren met wat geboorde gaten, op de punten van het frame waar je ze wil hebben, dan aftekenen wat weg kan en uitslijpen maar...

Als je op tarrozzi zoekt in google krijg je ook een idee van de prijzen.
 
Speurtocht naar een leuk setje gaat verder..... mooi dat jullie mee zoeken.

Ook heeeel belangrijk, de middenbok...die zoek ik ook nog.
 
Heb in het verleden ook van die rearsetjes voor race-brommers gezien. Die zagen er best goed uit (kan ze niet meer zo 1-2-3 vinden), maar waren op mijn fiets duidelijk te iel, misschien kun je het eens in die richting zoeken?
 
Ik had al een hele tijd niet meer in dit topic gekeken, maar wat is dit ding enorm gaaf geworden! 8-)
Die tank kleurt echt heel gaaf met dat "hout"!
 
Heb in het verleden ook van die rearsetjes voor race-brommers gezien. Die zagen er best goed uit (kan ze niet meer zo 1-2-3 vinden), maar waren op mijn fiets duidelijk te iel, misschien kun je het eens in die richting zoeken?

Heb ik ook al eens aan gedacht.... misschien loont het zich toch de moeite om daar eens verder in te duiken. Brommerzaakje opzoeken en eens gaan koekeloeren.
 
Ik had al een hele tijd niet meer in dit topic gekeken, maar wat is dit ding enorm gaaf geworden! 8-)
Die tank kleurt echt heel gaaf met dat "hout"!

Dan heb ik nog een verrassing voor je :9 .... de tank gaat nog gespoten worden.

Inmiddels gaat het met de extra klus goed vooruit... nog 2 weken buffelen en de verbouwing zit erop.

Daarna 2 weken vakantie, gaat er lekker gesleuteld worden.
 
De moeite waard, om er alleen al eens te gaan kijken...

Heb er weer wat spul bij...

full
 
Uitlaatbochten zijn naar G&R gebracht voor het verchromen...

Heb begrepen dat het 8 tot 12 weken ( hebben een vestiging in het buitenland, transport is eens in de 4 weken ) kan duren eer ik ze terug heb.

Maar dan zijn ze natuurlijk wel spik en span, bling bling, 8-).
Gelukkig had ik al rekening gehouden met een prijs van 100 euro per bocht, daar zaten ze net iets boven, dus echt schrikken was het niet toen ik de prijsindicatie te horen kreeg.
 
Uitlaatbochten zijn naar G&R gebracht voor het verchromen...

Heb begrepen dat het 8 tot 12 weken ( hebben een vestiging in het buitenland, transport is eens in de 4 weken ) kan duren eer ik ze terug heb.

Maar dan zijn ze natuurlijk wel spik en span, bling bling, 8-).
Gelukkig had ik al rekening gehouden met een prijs van 100 euro per bocht, daar zaten ze net iets boven, dus echt schrikken was het niet toen ik de prijsindicatie te horen kreeg.

Goei adres Dimarco :Y Kost wat (centjes :/ en geduld :z ), maar dan heb je ook wat 8-) . Ben benieuwd naar het resultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan