bikers Wreck...... to Riches

@Bitchin... heb idd een Evolution 0.2 naald gehad, mooi dual action pistool.

Inmiddels overgestapt op een Iwata Cm-sb custom 0.18 naald voor het fijne werk, en een Iwata Revolution Hp-cr met een 0.5 naald voor het grotere werk.

Thnx voor het complement, benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen, als ik aan de tank en zadel begin.
Basis kleuren worden parelmoer wit ( maar dan ook de echte witte parelmoer, en niet de geelachtige ) en Wijnrood.

Het airbrushwerk dat erop komt..........verrassing... :Y

zadeltje qua vorm lijkt toch wel erreg op dit gebeuren bij FJR Marco...en past misschien direct zonder al teveel moeite (die je dan weer in je airbrushwerk kunt steken... ;) )

full
 
Komt aardig in de buurt ja....ik zal nog een kleine aanpassing maken om het verschil te vergroten...of het staat weet ik nog niet, eerst verder uitwerken.

full


Mijn B.A. Baracus zadel.


O ja...
Voor de prijs hoef je het niet te laten, om er één te bestellen. 'k ben al meer kwijt aan materiaal alleen ( en dan te bedenken, de tijd die erin gaat zitten om een one off te bastelen....)
 
Laatst bewerkt:
Heb je met pur eigenlijk nog last van vermolmen als je het polystert, of dan niet meer?
 
Ik zal donderdag enkele foto's plaatsen. Daarna is het wachten, tot ik in week 7 weer verder kan bouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan