bikers Wreck...... to Riches

Dimarco

Die hard MF'er
28 jul 2006
669
0
Deze Honda Cb 250 uit 1971 is al een jaartje in mijn bezit, en het werd dan ook eens tijd om er aan te gaan werken.

Voor mij een mooi project om ook eens wat technische kennis op te doen. ( Dus is het maar goed dat ik er een onderhoudsboek bij heb gekregen.)

Om het geheel dan nog wat dramatischer te maken, ga ik er ook nog een custom paint op zetten. Nu nog ff leren spuiten met een airbrush, en dan zal het geheel uiteindelijk een mooi plaatje moeten opleveren.

full


Niet slecht voor een aankoop van 100 euro, en ja ik heb hem al een keer horen grommen maar rijden op 2 slappe banden zat er niet in.
 
Och help: dit zijn zeer ondergewaardeerde brommerts en worden vrij zeldzaam....
Kun je je lusten niet beter botvieren op een vierpittertje (die je zowat op elke hoek van de straat aantreft)?
Niet dat de 250 veel geld waard is (of zal worden),maar dezes ziet er nog vrij strak en compleet uit..
Doorgaans ben ik wel voorstander van het betere hak- en zaagwerk overigens ;)
 
Het zijn inderdaad geweldige en betrouwbare motoren.
Er zal met zorg aan gesleuteld worden O-)

Ben alvast begonnen met demonteren, daar ben ik nog wel even zoet mee....

full
 
Och help: dit zijn zeer ondergewaardeerde brommerts en worden vrij zeldzaam....
Kun je je lusten niet beter botvieren op een vierpittertje (die je zowat op elke hoek van de straat aantreft)?
Niet dat de 250 veel geld waard is (of zal worden),maar dezes ziet er nog vrij strak en compleet uit..
Doorgaans ben ik wel voorstander van het betere hak- en zaagwerk overigens ;)

he pascal...ga eens niet zo vaak achter je pc zitten maar ga die asjes eens draaien voor mij :(



:+
 
Kijk eens aan het heeft gewerkt, ff dagje meehelpen aan mijn overdekte boxer en hij sloopt gelijk z'n brommert.

PS Pascal, geloof me ding is echt niet strak meer hoor. Er zit nog wel wat revisie werk aan, maar het belangrijkste is toch wel dat ie loopt.
 
grrrrrrrrrrr het ie z'n homepage weer aangepast. :(

Oh ja en we zzijn weeeeeeeeeeeer vergeten onderdelenboek te kopieeren. O-)
 
Yep dat onderdelenboek kan deze kant op komen, ben alweer een stukkie verder met demonteren...

full
 
mooi zwart ........ en ik ondertussen ook.

full


alle andere foto's heb ik op de homepage staan
 
moest het blokske uit elkaar Marco ? Dacht dat dat wel aardeig in elkaar zat en lekvrij was :?

maareh..ook ikz bezig met het blok overhevelen bai du wee...dus we doen t duo apart :P
 
oh jee ik zie dat de nokkenasvolger een beetje heeft lopen hameren. Betekend dit dat we gaan oefenen met jouw cilinder om de boel met alu te solderen :D. ja, ja, mag ik. :Y

Gaat lekker vlot zo he dat demonteren, ik was vandaag ook weer lekker bezig, not :( , klote kabels, slangetjes etc etc. Had een nieuw lijstje gemaakt, ben ik hem vergeten mee te nemen.

Zo en nu ff boek zoeken en patatje scoren
 
He Triaatje, kijk eens naar de aanslag in de uitlaat, 6mm dik...
Dus ga ik het blok helemaal uitelkaar halen en reviseren

full


Er zijn aardig wat kilometertjes mee gereden volgens mij :]
 
Hé bedankt Voodoo child voor je reactie, maar het komt wel goed met die uitlaten van me.

Nu nog backfire ff loslaten op het onderstaande klusje.

full




al hou ik hem wel in de gaten, want voor ik het weet zet ie de hele motor weer inelkaar....
 
Pfff.... daar word je akelig van, zoveel pagina's ( 166 ).

Maar goed, als ik er mee klaar ben heb ik ook alles op een DVD staan.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan